Swa's /bradda's/ homeys/rakkers/ kerels/ brede negerts dan?quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:29 schreef teenstar het volgende:
ach joh wat is 1 euro nou:P en jah het klopt dat veel nederlanders op centjes letten:P maarja dat zit gewoon in onze aard:P kunnen wij ook nix aan doen:D:P
ik heb ook werkelijk geen idee watzijn probleem is:P:D rare mensen hier op fok of niet :Squote:
Wat ben jij snel van begrip zeg.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:43 schreef teenstar het volgende:
ach jah laat maar praten:P kan wel meer hebben
Met jaarlijkse inflatiecorrectie misschien zelfs een kleine 3 gulden!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar maar maar......
Dat is 2,20 gulden!!
In termijnen welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
In termijnen wel![]()
Betaal ik je elke maand anders wel even 1 eurois primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.over een kleine 9 jaar heb ik wel 100 euro van je
![]()
Wordquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:22 schreef LordofWar86 het volgende:nederlanders ...
![]()
nederlanders en geld.........![]()
Nou behangplakker. Ik zou zeggen, laat de SS maar zien waaruit blijkt dat je netjes betaald aan Bever.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:26 schreef beverton het volgende:
[..]
is primaover een kleine 9 jaar heb ik wel 100 euro van je
ja en anders schrappen we de verhoging toch gelijk weg?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dus TS jongen had de klant makkelijk die euro cadeau kunnen doen.
is er wel, alleen klant komt 1 keer per jaar uit de grot om even te kamperen en prijs was opeens te hoog voor hem.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:58 schreef teamlead het volgende:
duidelijk een chinees die nog steeds niet goed geintegreerd is... Prijzen verhogen zónder aankondiging
Dat. Om je kapot aan te ergeren.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:22 schreef LordofWar86 het volgende:nederlanders ...
![]()
In 1910 hadden ze nog geen euro's, hoax!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:51 schreef freddygonzales het volgende:
In 1910 kon je van 1 euro je huur betalen en 3 weken vreten. Ik bedoel maar ffMensen onderschatten de waarde van 1 euro.
Btw: de benzineprijzen rijzen de pan FTW!
Okee twee gulden twintig drie zeven 1.quote:
Ja, want het kost ook geld als je in Nederland gebeld word.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:51 schreef Theroin. het volgende:
[..]
Dat. Om je kapot aan te ergeren.
Van die lui die huilie doen omdat iemand uit het buitenland ze per ongeluk belde en ze nu vijftien cent kwijt zijn door die 'klootzak', en nog rijk zijn ook maar geen cent uitgeven.
In Theroinland welquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:55 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ja, want het kost ook geld als je in Nederland gebeld word.
JIJ was het!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:56 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Die euro is ook uit zijn context geplaatst. Een euro op een maaltijd van 10 euro is gewoon achterlijk veel.
Goed voorbeeld. NU BIJ SLURPIE BENZINE MAAR LIEFST 2 EUROCENT KORTING PER LITER!!! Dat is bij een volle tank toch ook al snel 1 euro...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:51 schreef freddygonzales het volgende:
Btw: de benzineprijzen rijzen de pan uit wat ik je brom.
Dat is een behoorlijke korting als je kijkt naar de prijs verhoging het laatste jaar... Dat scheelt dus al snel 1 euro op de 18 euro prijs verhoging op een volle tankquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:59 schreef Elketraz het volgende:
[..]
Goed voorbeeld. NU BIJ SLURPIE BENZINE MAAR LIEFST 2 EUROCENT KORTING PER LITER!!! Dat is bij een volle tank toch ook al snel 1 euro...
Indd... te triest...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:51 schreef Theroin. het volgende:
[..]
Dat. Om je kapot aan te ergeren.
Van die lui die huilie doen omdat iemand uit het buitenland ze per ongeluk belde en ze nu vijftien cent kwijt zijn door die 'klootzak', en nog rijk zijn ook maar geen cent uitgeven.
Met de prijzen van tegenwoordig eerder 5+ gulden. Vroegah betaalde je nog een kwartje voor een zakje patat...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:53 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Met jaarlijkse inflatiecorrectie misschien zelfs een kleine 3 gulden!
ahaha flapdrolquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:04 schreef PeZu het volgende:
ooh ja een dikke twoe voor alle tering racisten hier die zeiken over nederlanders
jijquote:
Oe die kwam hard!quote:
ik wou eik helemaal niet reageren zonde van de energiequote:
Vanwaar die super lange zin hier boven dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou eik helemaal niet reageren zonde van de energie_!
ik heb besloten de kanslozen in dit leven ook wat geven om voor te leven, en jij bent de gelukkige kansloze van vandaagquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:25 schreef deepart het volgende:
[..]
Vanwaar die super lange zin hier boven dan?
Okaj.. Heb je dan un eeeuro voor me?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb besloten de kanslozen in dit leven ook wat geven om voor te leven, en jij bent de gelukkige kansloze van vandaag
Maar ondertussen wel klagen dat alles duurder is geworden met de komst van de euro.quote:
Dat ligt er maar net aan hoeveel je er dan nog over hebt.quote:
12.5sec bij mijquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:43 schreef deepart het volgende:
Een euro is ook net 1 minuut werken
Juist wel, hij kan zo de politiek in.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:58 schreef teamlead het volgende:
duidelijk een chinees die nog steeds niet goed geintegreerd is... Prijzen verhogen zónder aankondiging
Die ene keer maakt het niks uit.. Maar wat als je overal 1 euro 'teveel' betaalt. Wordt een dure grap danquote:
Ow men, idd, ik kwam er op vakantie helaas ook een paar tegen...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:22 schreef LordofWar86 het volgende:nederlanders ...
![]()
Jij gooit serieus een maanden oud topic omhoog om een d/t fout te verbeteren? Gefeliciteerd, jij wint de taalnazi-award voor vandaag!quote:Op maandag 15 september 2008 01:21 schreef Manono het volgende:
Nederlanders die om 1 euro weigeren zijn net zo erg als Nederlanders die 'hij weigert' met een d schrijven.
En die Chinees had ook kunnen zeggen, vool deze keel goed, volgende keel koop je kloepoek bij.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:50 schreef On het volgende:
Een euroknaller is zo verdiend.
In 1910 had je alleen geen lokale Chinees, sterker nog, je had nieteens een telefoon om de lokale Chinees te bellen. Hey, maar je kon wel drie weken stamppot vreten!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:51 schreef freddygonzales het volgende:
In 1910 kon je van 1 euro je huur betalen en 3 weken vreten. Ik bedoel maar ffMensen onderschatten de waarde van 1 euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sappig !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |