quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:14 schreef beequeen het volgende:
José denkt dat Amanda echt dol is op Brian en Brian is in de loop van de tijd best gek geworden op Amanda.
Subtiel.
Brian krijgt echt wat ie verdiend. Amanda lekker vastgeplakt aan hem. Ze heeft al haar dozen naar almere gestuurd, en ze hebben zelfs de boekingen samen.,.. Die komt echt niet meer van haar afquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:14 schreef beequeen het volgende:
José denkt dat Amanda echt dol is op Brian en Brian is in de loop van de tijd best gek geworden op Amanda.
Subtiel.
Vergeet Vol niet,gisteren was het echt feest daar toen Huub eruit moest en waren ze of voor Brian of Jaap.En de Huubfans maar bellen voor Jaap,maar toch door blijven gaan met Huub afbranden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:18 schreef beequeen het volgende:
Op DGK forum hebben ze José afgebrand, ze begrijpt daar niks van. Ze werkt n.b. voor DGK.
Tsja, als Huubfan kon je je daar echt schuilen, waardeloos forum.
Ik geloof ook wel dat amanda echt gek is op brian, maar van brian ben ik niet zo zeker.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:14 schreef beequeen het volgende:
Subtiel.
yep. en vanaf dat moment heeft brian geen emoties meer.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:21 schreef Prosac het volgende:
Ik zie het nu pas, maar bij het bekendmaken van de winst, is Huub de eerste die Brian omhelst als troost.
Ja was mij ook opgevallen. Toch sterk van Huub want hij had brian ook recht in zijn gezicht uit kunnen lachen (als hij brian echt had willen raken).quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:21 schreef Prosac het volgende:
Ik zie het nu pas, maar bij het bekendmaken van de winst, is Huub de eerste die Brian omhelst als troost.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:26 schreef STAP01 het volgende:
Ik probeer steeds op het tabblad naast FOK! te klikken maar die is weg!!!!!!!!!!!!!!!!!!....... KUTZOOI! Nu staat er Rising Flow Radio! Daar hebben ze geen camera's helaas.
Hoi Bong. Dat jij dat allemaal zit na te lezen zeg, is mij echt te veel. En dat Jaap heeft gewonnen... altijd beter dan Brian, of niet soms.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:37 schreef BONG4002 het volgende:
Druk teruggelezen vanaf het moment dat de live uitzending van start ging gisteren t/m COS #3790, ben er nog niet helemaal maar wat een leuk leesvoer zeg!![]()
En was ook verrast dat Jaap gewonnen heeft
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:43 schreef beequeen het volgende:
José is nog steeds niet zo dol op Lieke merk ik wel. Ook José heeft Fridget niet hoog zitten.
Het is echt opvallend dat bijna iedereen het hier over eens is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |