quote:Op zondag 25 mei 2008 23:53 schreef BonJovi het volgende:
Huntelaar scoorde weer hij gaat vlammen op het EK
Nee, helemaal niets.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:14 schreef devv05 het volgende:
Nog iets gezegd over Hiddink?
Tijdens studio sport van 19.00 zei hij dat de kans zeer groot is dat ie bijtekent bij Rusland. Als dat niet zo is is de kans zeer groot dat ie naar Chelsea gaat. Dat van Ajax lijkt me onzin.quote:
quote:Suárez helpt Uruguay met twee treffers langs Turkije
Turkije heeft in de aanloop naar het Europees Kampioenschap in Oostenrijk en Zwitserland een nederlaag opgelopen tegen Uruguay. De Zuid-Amerikanen zegevierden met 3-2. Ajacied Luis Suárez was met twee treffers de belangrijkste international op het speelveld.
Het team van bondscoach Fatih Terim kende een goed begin van het duel. Na dertien minuten lag de bal al in het net van de Uruguayaanse doelman. Arda Turan bracht daarmee zijn naam op het scorebord. Luis Suárez bracht na een half uur voetballen zijn land echter weer naast de Turken. De aanvaller maakte vanaf elf meter geen fout: 1-1.
Vlak na rust kwam Turkije weer op voorsprong. Villareal-aanvaller Nihat Kahveci nam zijn ploeg bij de hand en scoorde de 2-1. Suárez en Dario Rodriguez (strafschop) wisten echter Uruguay de overwinning te schenken in het stadion van het Duitse VfL Bochum.
quote:Op maandag 26 mei 2008 00:10 schreef toma het volgende:
[..]
Tijdens studio sport van 19.00 zei hij dat de kans zeer groot is dat ie bijtekent bij Rusland. Als dat niet zo is is de kans zeer groot dat ie naar Chelsea gaat. Dat van Ajax lijkt me onzin.
En hij blijft scorenquote:Op maandag 26 mei 2008 00:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Speelt ook nog veel wedstrijden dit seizoen
quote:Op maandag 26 mei 2008 00:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
sterker nog.. dankzij onze Luis was de Turkse verdediging helemaal nergens te zoeken
Ja als je het zo bekijkt wel jaquote:Op maandag 26 mei 2008 00:55 schreef Fides het volgende:
[..]
In de laatste 4 interlands 5 keer gescoord volgens mij.
Tof, terug naar de jaren 80quote:Op maandag 26 mei 2008 04:46 schreef TheJanitor het volgende:
Atlantic City.
Maar ook weer niet kopen om het kopen, liever nog wat langer in spanning en daarna een paar geweldige aankopen, dan van die subtop-rommel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |