Ja wie Pranjic liever heeft dat Sulejmani die is niet slim bezig denk ik.quote:
Bedankt voor je goed onderbouwde meningquote:Op maandag 26 mei 2008 23:05 schreef F1Bas het volgende:
Pranjic liever niet.
Lijkt me duidelijk dat ik het geen toevoeging vind aan het elftal. En wat Toma zegt, leuk voor de subtop maar of hij het hogerop ook goed doet....?quote:Op maandag 26 mei 2008 23:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Bedankt voor je goed onderbouwde mening.
Want Kennedy schoot bij Twente ook al de winkelruiten aan gort?quote:Op maandag 26 mei 2008 23:57 schreef TheZapster het volgende:
Dat zou wel betekenen dat we eindelijk eens een speler krijgen die wel een goede voorzet kan geven.
Mwah, druk is die gozert wel gewend. Speelt ook in het Kroatisch team waar je ook wel met aardig wat druk speelt.. Hopen dat hij bruikbare ballen kan leveren voor de spitsen, al had Kennedy ook een goede trap toen hij bij Twente speeldequote:Op maandag 26 mei 2008 23:30 schreef toma het volgende:
Ik heb liever ook geen Pranjic. Heb er hetzelfde gevoel bij als ik bij Kennedy had. Presteerd goed bij een subtopper maar zodra er meer druk bij komt kijken en hij met de top mee moet doen kan hij het niveau niet aan. Maarja, dat is alleen mn gevoel
Ga eens aan het werk joh gaapstraquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mwah, druk is die gozert wel gewend. Speelt ook in het Kroatisch team waar je ook wel met aardig wat druk speelt.. Hopen dat hij bruikbare ballen kan leveren voor de spitsen, al had Kennedy ook een goede trap toen hij bij Twente speelde!
Aaaaaaa Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Pranjic vind ik ook niet echt nodig eerlijk gezegt. Wel een goede speler, maar als vervanger van Davids zie ik liever De Zeeuw komen.
Ik ben jarig![]()
![]()
quote:'Feyenoord mengt zich in strijd om Douglas'
quote:Alstie nadenkt gaat hij niet naar Ajax, als ze ''''m eerst zo behandelen. Goed bezig weer!
ben ik het mee eens schandalig zou dat zijn eerst als oudvuil behandeld worden en dan naar ajax gaan doet ie niet denk ik ik denk eerder dat het Rotterdam wordt dan Amsterdam
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |