abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 8 september 2008 @ 22:07:01 #201
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_61485790
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:52 schreef iamredleader het volgende:
1. Tips voor mannen van zwangere vrouwen
- Incasseren
- Lief zijn
- Laten slapen, ongeacht wat er nog allemaal gedaan moet worden
- Knuffelen
- Tegen de buik praten/zingen
- Grenzen aangeven als ze ècht te ver gaat
- Masseren
- Proberen met het kindje te 'spelen'

check op alle fronten
Zo te zien mag je wel wat meer incasseren, je bent er nog lang niet
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  maandag 8 september 2008 @ 22:42:08 #202
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61487139
ja want als je zwanger bent mag je ineens legaal iedereen verrot schelden en de bitch uithangen

natuurlijk kun je gemoederen iets anders zijn onder invloed van hormonen, maar ik snap echt niet dat sommigen dan hun complete verstand en common sense verliezen en zich compleet te buiten gaan richting a.s. papa.
Kom op zeg, je bent zwanger.. geen peuter die z'n emoties niet onder controle kan houden

1x is meer dan genoeg incasseren dus, iamredleader
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Moderator maandag 8 september 2008 @ 23:06:58 #203
5428 crew  miss_sly
pi_61487768
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:42 schreef E.T. het volgende:
ja want als je zwanger bent mag je ineens legaal iedereen verrot schelden en de bitch uithangen

natuurlijk kun je gemoederen iets anders zijn onder invloed van hormonen, maar ik snap echt niet dat sommigen dan hun complete verstand en common sense verliezen en zich compleet te buiten gaan richting a.s. papa.
Kom op zeg, je bent zwanger.. geen peuter die z'n emoties niet onder controle kan houden

Nou, ik weet uit ervaring wat een invloed hormonen kunnen (niet altijd en constant) hebben, en daar is heel lastig tegen te vechten. En vanzelfsprekend is dat wel iets wat je doet: proberen je hormonale uitvallen onder controle te houden, maar soms is dat gewoon echt even heel lastig. En hoe vervelend dat ook is, je partner is dan wel degene die het dichtstbij staat en waar je je het fijnste bij voelt en dus degene die die buien dan opvangt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 9 september 2008 @ 08:05:00 #204
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61490856
quote:
Op maandag 8 september 2008 23:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou, ik weet uit ervaring wat een invloed hormonen kunnen (niet altijd en constant) hebben, en daar is heel lastig tegen te vechten. En vanzelfsprekend is dat wel iets wat je doet: proberen je hormonale uitvallen onder controle te houden, maar soms is dat gewoon echt even heel lastig. En hoe vervelend dat ook is, je partner is dan wel degene die het dichtstbij staat en waar je je het fijnste bij voelt en dus degene die die buien dan opvangt.
maar je partner is ook bij uitstek degene die tegen je mag en moet kunnen zeggen dat je onredelijk bent of je niet aan moet stellen ofweetikveelwat. Juist omdat hij zo dicht bij je staat.

Ik wil alleen maar zeggen dat 9 maanden bitchen want 'ik heb last van m'n hormonen en jij moet je er maar in schikken' wmb nogal overdreven is. (dat is tenminste mijn idee bij zo vaak 'incasseren' in het rijtje)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Moderator dinsdag 9 september 2008 @ 08:14:13 #205
5428 crew  miss_sly
pi_61490934
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 08:05 schreef E.T. het volgende:

[..]

maar je partner is ook bij uitstek degene die tegen je mag en moet kunnen zeggen dat je onredelijk bent of je niet aan moet stellen ofweetikveelwat. Juist omdat hij zo dicht bij je staat.
Tuurlijk moet hij dat kunnen zeggen. Ik wil alleen maar zeggen dat het soms gewoon eht onmogelik is om niet uit te vallen of onredelijk te worden. En soms mag een partner daar ook best even bij stilstaan en het laten gaan, zonder er meteen bovenop te springen
Wat ik zelf bijvoorbeeld merk, is dat ik op sommige dagen op mijn werk al de hele dag zo op mijn tenen loop om 'aardig' te zijn, dat ik daar dan 's avonds zoo moe van ben, dat het gewoon niet meer gaat. En ja, dan is helaas schaap het onschuldige slachtoffer.
quote:
Ik wil alleen maar zeggen dat 9 maanden bitchen want 'ik heb last van m'n hormonen en jij moet je er maar in schikken' wmb nogal overdreven is. (dat is tenminste mijn idee bij zo vaak 'incasseren' in het rijtje)
Uiteraard is dat overdreven Je hebt uiteraard nog wel het grootste deel van de tijd controle over jezelf en anders doe je maar hard je best om dat te krijgen.
  dinsdag 9 september 2008 @ 08:42:51 #206
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_61491282
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:42 schreef E.T. het volgende:

Na de eerste zwangerschap zou ik je compleet gelijk geven, nu na de 2de niet meer.
Ik had dan last van een prenatale depressie, puur door de hormonen was ik soms niet voor reden vatbaar.
Mijn man wist dit en de verloskundige had het er ook al met hem overgehad en het heeft onze relatie verders geen schade aangericht, als ik echt in zo'n manische bui was dan liet hij me uitrazen, zeggen dat ik me aanstel had op dat moment juist veel meer schade aangericht.
Gelukkig denkt mijn man er dus wel anders over dan jij.

Maar het is makkelijk praten als je er zelf geen last van hebt gehad.

De eerste zwangerschap was ik altijd vrolijk en poeslief tegen iedereen, bij de 2de was dat helaas het tegenovergestelde, het was ook meteen weg na de bevalling.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 9 september 2008 @ 08:55:28 #207
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_61491472
Ik ben blij dat mijn herhalingen van "incasseren" met de bedoelde begrepen zijn.

En het gaat niet alleen om de "bitch" aanvallen, wat dacht je van het feit dat ze wéér uitgeput op de bank ligt, zodat jij het avondeten kunt klaarmaken, opdienen, soms in je eentje opeten, afruimen en afwassen, waarna nog stofzuigen etc.? Dat vergt ook incasseringsvermogen. Of dat je voor de zoveelste keer gevraagd wordt om dit of dat te regelen omdat het nest-syndroom weer toeslaat?

Tot nu toe heb ik per zwangerschap maar een of twee keer een onredelijke schreeuwpartij op mijn dak gekregen (bij de eerste aanval wist ik dan: "Het is ons weer gelukt !" ), voor de rest weet ze zich goed in te houden. Maar er zijn nog veel meer dingen die veel rek van de man vergen. En dat is geen klacht, ik doe het met alle liefde en plezier. Maar je moet wel even weten dat het je kant op kan komen. Vandaar dus mijn 'tips'.
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_61491683
Ik ben dus erg blij dat mijn zwangere schattebout heel rustig blijft onder de hormoon-schommelingen. En een gewaarschuwd man telt voor twee (en tot tien).
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 september 2008 @ 09:18:37 #209
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61491873
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 17:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow en aan hormonale buien en andere onzin moet je gewoon niet toegeven. Staan vrouwen niet vooraan met een belerend vingertje over mannen die onder invloed van hormonen hun pik achterna lopen? Precies. Als wij als mannen onze hormonale driften moeten beheersen, smijt zij tijdens een zwangerschap dus niet met het servies.

Gewoon bij kop en kont pakken en met een 'kom terug als je normaal kan doen' buiten de deur zetten.
Ik zal deze nog even onder de aandacht brengen van de aanstaande papa's
pi_61491898
Misschien is een naamswijziging op zijn plaats naar admiraal_vaginaal
  dinsdag 9 september 2008 @ 09:34:17 #211
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_61492118
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 09:18 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik zal deze nog even onder de aandacht brengen van de aanstaande papa's
Als mijn man dat had gedaan toen ik zwanger was waren onze kinderen nu kinderen van gescheiden ouders.
Nu hebben ze ouders die gelukkig zijn samen dus ben blij dat mijn man jouw advies niet heeft opgevolgd....
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_61492184
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 09:34 schreef snakelady het volgende:

[..]

Als mijn man dat had gedaan toen ik zwanger was waren onze kinderen nu kinderen van gescheiden ouders.
Nu hebben ze ouders die gelukkig zijn samen dus ben blij dat mijn man jouw advies niet heeft opgevolgd....
Typisch emotionele vrouwenreactie weer.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 september 2008 @ 09:39:40 #213
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61492207
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 09:34 schreef snakelady het volgende:

[..]

Tja, jij kan deze natuurlijk OOK met een korrel zout nemen. Daarnaast blijf ik erbij dat er in veel gevallen simpelweg misbruik van gemaakt wordt. Ik heb er best begrip voor dat je onder invloed van hormonen wat minder stabiel ben, maar als ik hoor van vrouwen die de volledige huisraad vernielen en dat onder hormonen scharen heb ik toch zo mijn twijfels.

Nogmaals, je accepteert het toch ook niet dat je vent in het rond neukt? Terwijl er toch vele studies zijn die aantonen dat dat onder invloed van testosteron de natuurlijk aandrang is bij mannen.
  dinsdag 9 september 2008 @ 09:45:52 #214
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_61492316
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 09:38 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Typisch emotionele vrouwenreactie weer.
Dat was toen gewoon zo, nu niet hoor en nu zie ik ook echt in dat ik niet rationeel bezig was.
Maar op dat moment had zo'n opmerking me echt uit mijn vel doen laten schieten.
Als mijn man me gewoon met rust laatte dan was mijn relaas zo weer over, nog even kusje, knuffel, kroelen en het leven ging weer verder.
  dinsdag 9 september 2008 @ 09:47:49 #215
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_61492353
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 09:39 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Tja, jij kan deze natuurlijk OOK met een korrel zout nemen. Daarnaast blijf ik erbij dat er in veel gevallen simpelweg misbruik van gemaakt wordt. Ik heb er best begrip voor dat je onder invloed van hormonen wat minder stabiel ben, maar als ik hoor van vrouwen die de volledige huisraad vernielen en dat onder hormonen scharen heb ik toch zo mijn twijfels.

Nogmaals, je accepteert het toch ook niet dat je vent in het rond neukt? Terwijl er toch vele studies zijn die aantonen dat dat onder invloed van testosteron de natuurlijk aandrang is bij mannen.
Er is gelukkig niks bewust gebroken tijdens de zwangerschap, behalve mijn vliezen dan...

Wat betreft het rondneuken, geloof niet dat mannen dat zoveel meer doen dan vrouwen eigenlijk.
Als ik in mijn omgeving kijk zijn de vrouwen toch in de meerderheid wat betreft vreemdgaan, of mannen kunnen het beter verbergen, dat kan ook.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 september 2008 @ 09:48:51 #216
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61492369
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 09:47 schreef snakelady het volgende:

[..]

Er is gelukkig niks bewust gebroken tijdens de zwangerschap, behalve mijn vliezen dan...

Wat betreft het rondneuken, geloof niet dat mannen dat zoveel meer doen dan vrouwen eigenlijk.
Als ik in mijn omgeving kijk zijn de vrouwen toch in de meerderheid wat betreft vreemdgaan, of mannen kunnen het beter verbergen, dat kan ook.
Je ontwijkt de vraag. Zou je het accepteren als je man lekker rond neukt en zegt dat dat door hormonen komt?
  Moderator dinsdag 9 september 2008 @ 09:52:33 #217
5428 crew  miss_sly
pi_61492434
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 09:48 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je ontwijkt de vraag. Zou je het accepteren als je man lekker rond neukt en zegt dat dat door hormonen komt?
Nou, ik niet.
Ik ben zelf zonder hormonen een heel gelijkmatig persoon qua humeur. Niet snel chagrijnig of boos. Echter door de hormonen is dat echt iets dat op kan komen en niet te stuiten is. Vergelijk het met het drinken van alcohol: als je een biertje drinkt, is er niets aan de hand. Als je door blijft drinken, word je op den duur dronken. Of je wil of niet, dat is niet tegen te houden, dronken word je. Zo ongeveer ervaar ik mijn hormonale buien. En als je je dan al de hele tijd loopt in te houden, komt dat een keer tot ontploffing.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 september 2008 @ 09:55:27 #218
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61492493
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 09:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou, ik niet.
Ik ben zelf zonder hormonen een heel gelijkmatig persoon qua humeur. Niet snel chagrijnig of boos. Echter door de hormonen is dat echt iets dat op kan komen en niet te stuiten is. Vergelijk het met het drinken van alcohol: als je een biertje drinkt, is er niets aan de hand. Als je door blijft drinken, word je op den duur dronken. Of je wil of niet, dat is niet tegen te houden, dronken word je. Zo ongeveer ervaar ik mijn hormonale buien. En als je je dan al de hele tijd loopt in te houden, komt dat een keer tot ontploffing.
Maar die man mag onder invloed van zijn hormonen niet ontploffen. Beetje hypocriet nietwaar?
  Moderator dinsdag 9 september 2008 @ 09:56:28 #219
5428 crew  miss_sly
pi_61492520
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 09:55 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Maar die man mag onder invloed van zijn hormonen niet ontploffen. Beetje hypocriet nietwaar?
Ik vind het echt van een andere orde, echt geen vergelijk, sorry.
pi_61492527
Ik weet van mezelf dat ik toch een aardig hormoonmonstertje ben. Onder invloed van hormonen ben ik gewoon heel anders. Ik grap nog best vaak dat ik geen last had van mn hormonen, maar M. wel. Maar dat is natuurlijk gekkigheid, zelf voelde ik me ook absoluut niet lekker. Al was het bij mij meer in de vorm dat ik vaak moe was en gewoon snel geirriteerd was, met de huisraad heb ik nog nooit gegooid (dat moet ik toch zelf weer opruimen). Ik heb ook niet het idee dat ik M. vreselijk heb afgebekt.

Over vreemdgaan -> Ik ben van mening dat de mens van nature uit geen monogaam dier is. Wat geen vrijbrief is voor M. om lekker rond te neuken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 september 2008 @ 10:01:17 #221
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61492598
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 09:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind het echt van een andere orde, echt geen vergelijk, sorry.
Hoezo? Nogmaals ik heb het dus over vrouwen die met stoelen en serviezen gaan smijten... Hun vent de tyfus schelden en het huishouden terroriseren... Negen maanden lang.

Maar goed, als mannen wat onder invloed van hormonen doen is het buiten proprotioneel en als vrouwen het doen moet er begrip voor zijn... Duidelijk.
  Moderator dinsdag 9 september 2008 @ 10:03:04 #222
5428 crew  miss_sly
pi_61492636
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:01 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hoezo? Nogmaals ik heb het dus over vrouwen die met stoelen en serviezen gaan smijten... Hun vent de tyfus schelden en het huishouden terroriseren... Negen maanden lang.

Maar goed, als mannen wat onder invloed van hormonen doen is het buiten proprotioneel en als vrouwen het doen moet er begrip voor zijn... Duidelijk.
Nee, dat wat jij schetst als hormonale bui vind ik absurd en niet eens meer buitenproportioneel.
Dan nog vind ik het geen vergelijk met de 'hormonale driften' van mannen die vanhun hormonen moeten rondneuken.

Beiden vind ik belachelijk, dat dan weer wel.
pi_61492657
quote:

[..]

Sorry, maar vrouwen die dat doen overdrijven is ook een vak.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 september 2008 @ 10:05:46 #224
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61492684
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee, dat wat jij schetst als hormonale bui vind ik absurd en niet eens meer buitenproportioneel.
Dan nog vind ik het geen vergelijk met de 'hormonale driften' van mannen die vanhun hormonen moeten rondneuken.

Beiden vind ik belachelijk, dat dan weer wel.
Waarom 'hormonale driften' tussen quotes? Of zijn mannelijke hormononen volgens jou niet serieus te nemen zoals vrouwelijke dat wel zijn?

Ik vind de hele term 'hormonale bui' belachelijk. Je beheerst je maar. Elke andere benadering vind ik zeer hypocriet.
pi_61492743
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:05 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Waarom 'hormonale driften' tussen quotes? Of zijn mannelijke hormononen volgens jou niet serieus te nemen zoals vrouwelijke dat wel zijn?
30 Jaar emancipatie en dit krijgen we er voor terug Swets... .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 september 2008 @ 10:10:20 #226
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61492760
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:09 schreef Jarno het volgende:

[..]

30 Jaar emancipatie en dit krijgen we er voor terug Swets... .
Precies, die afwas kan vanavond ook de tering krijgen ik ga de kroeg in.
pi_61492854
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En een 20-jarig PABO studentje oppikken zeker?
  dinsdag 9 september 2008 @ 10:14:47 #228
593 sjak
Juffie Bloem
pi_61492868
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Jullie tijd komt nog hoor:
quote:
Andropauze en verlies van libido
Bij mannen tussen 45 en 55 jaar voltrekt zich een hormonale veranderingen vergelijkbaar met die bij vrouwen in de menopauze. Bij de mannen noemen we deze periode andropauze, in de volksmond penopauze. De andropauze kenmerkt zich door een vermindering van testosteron en mogelijk een verhoging van oestradiol. Symptomen en klachten die kunnen duiden op de andropauze zijn: verminderd libido of seksuele drang, erectieproblemen of impotentie, depressiviteit, vermoeidheid, emotionele, psyche en gedragsveranderingen, verminderde spiermassa en spierkracht, haaruitval in de oksels en prostaatproblemen
Lekker douchen!
  Moderator dinsdag 9 september 2008 @ 10:15:49 #229
5428 crew  miss_sly
pi_61492887
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:05 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je legt me allerlei woorden in de mond.
Ik denk inderdaad dat het "je lul achterna lopen' op basis van puur testosteron van een andere orde is. Ik denk persoonlijk dat daar veel meer een bewuste keus inzit om die lul er wel of niet ergens in te hangen. Then again, ik weet inderdaad niet hoe het voelt, dus misschien vergis ik me.
quote:
Ik vind de hele term 'hormonale bui' belachelijk. Je beheerst je maar. Elke andere benadering vind ik zeer hypocriet.
Dat mag je vinden. Dat vond ik ook tot ik er zelf mee te maken kreeg.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 september 2008 @ 10:21:49 #230
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61492986
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je legt me allerlei woorden in de mond.
Ik denk inderdaad dat het "je lul achterna lopen' op basis van puur testosteron van een andere orde is. Ik denk persoonlijk dat daar veel meer een bewuste keus inzit om die lul er wel of niet ergens in te hangen. Then again, ik weet inderdaad niet hoe het voelt, dus misschien vergis ik me.
[
Dus je vind INDERDAAD dat mannelijke hormonen minder serieus te nemen zijn dan vrouwelijke. Bij ons is het een bewuste keus en vrouwen 'ontploffen'
pi_61493052
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:21 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dus je vind INDERDAAD dat mannelijke hormonen minder serieus te nemen zijn dan vrouwelijke. Bij ons is het een bewuste keus en vrouwen 'ontploffen'
Sta jij soms op ontploffen??

Je maakt er nogal een deal van.
  Moderator dinsdag 9 september 2008 @ 10:28:29 #232
5428 crew  miss_sly
pi_61493114
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:21 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je lijkt zelf wel hormonaal zoals je hierover doorgaat.
Leg jij het voor jezelf lekker op deze manier uit als je je daar prettig bij voelt. Misschien als je een keer in een andere bui bent, je ook anders opvat wat ik zei.

Verder hou ik er nu over op, want ik heb gezegd wat ik wilde zeggen en eenherhaling van zetten lijkt me niet zinvol.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 september 2008 @ 10:31:21 #233
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61493178
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je lijkt zelf wel hormonaal zoals je hierover doorgaat.
Leg jij het voor jezelf lekker op deze manier uit als je je daar prettig bij voelt. Misschien als je een keer in een andere bui bent, je ook anders opvat wat ik zei.

Verder hou ik er nu over op, want ik heb gezegd wat ik wilde zeggen en eenherhaling van zetten lijkt me niet zinvol.
Ja, ik begrijp dat het best pijnlijk is als vrouwelijke hypocrisie zo eenvoudig aangetoond wordt.
pi_61493196
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:25 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Sta jij soms op ontploffen??

Je maakt er nogal een deal van.
Noem je Swets nu een wijf ofzo?!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  Moderator dinsdag 9 september 2008 @ 10:36:24 #235
5428 crew  miss_sly
pi_61493283
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:31 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja, ik begrijp dat het best pijnlijk is als vrouwelijke hypocrisie zo eenvoudig aangetoond wordt.
Tuurlijk joh.
Ga je nou vanavond je vrouw straffen voor mijn hypocrisie door te weigeren de afwas te doen
pi_61493304
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:32 schreef Jarno het volgende:

[..]

Noem je Swets nu een wijf ofzo?!
Nou hij komt nu over alsof er bij hem nogal wat druk achter zit.
  dinsdag 9 september 2008 @ 10:40:07 #237
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_61493386
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 09:48 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Uiteraard niet, net zoals mijn man het niet zou accpeteren als ik het zou doen.
Zou ET het wel accepteren van jou dan?
  dinsdag 9 september 2008 @ 10:42:43 #238
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_61493460
quote:

[..]

ho eens, zo erg was ik ook weer niet hoor
Ken ook eigenlijk niemand die zo was als jij beschrijft tijdens de zwangerschap.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 september 2008 @ 10:44:28 #239
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61493503
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:40 schreef snakelady het volgende:

[..]

Uiteraard niet, net zoals mijn man het niet zou accpeteren als ik het zou doen.
Zou ET het wel accepteren van jou dan?
Nee, en zo accepteer ik dus geen overdreven hormonale buien van zwangere vrouwen.
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:37 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou hij komt nu over alsof er bij hem nogal wat druk achter zit.
Tja, dat fenomeen ken jij natuurlijk niet met een bejaarde man.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 september 2008 @ 10:46:12 #240
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61493550
Ik ben aan het werk dames
  dinsdag 9 september 2008 @ 10:49:05 #241
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_61493624
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:44 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee, en zo accepteer ik dus geen overdreven hormonale buien van zwangere vrouwen.
[..]

Maar van af en toe een huilbui en niet rationeel reageren vergelijken met met een andere vrouw in bed duiken is nogal een verschil.

Ik zie het dan meer ( als je perse een vergelijking wil maken) dat als mijn man naar andere vrouwen kijkt of misschien wel aan andere vrouwen denkt, dat vind ik dan een betere vergelijking en daar heb ik ook totaal geen problemen mee.

Ik hield me namenlijk ook in, heb wel met dingen willen smijten en spullen kapot willen gooien maar heb me in kunnen houden, dus hij mag lekker op andere vrouwtjes honger krijgen als hij maar thuis komt eten.
pi_61493664
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:44 schreef Swetsenegger het volgende:

quote:
Andropauze en verlies van libido
Bij mannen tussen 45 en 55 jaar voltrekt zich een hormonale veranderingen vergelijkbaar met die bij vrouwen in de menopauze. Bij de mannen noemen we deze periode andropauze, in de volksmond penopauze. De andropauze kenmerkt zich door een vermindering van testosteron en mogelijk een verhoging van oestradiol. Symptomen en klachten die kunnen duiden op de andropauze zijn: verminderd libido of seksuele drang, erectieproblemen of impotentie, depressiviteit, vermoeidheid, emotionele, psyche en gedragsveranderingen, verminderde spiermassa en spierkracht, haaruitval in de oksels en prostaatproblemen
Mijn man is heul geen 45
pi_61493769
Maar Snakelady, is het niet zo dat het bij jou echt om een uitzonderingssituatie ging? Net zoals je tegen iemand met een PPD niet gaat zeggen dat ze zich niet aan moet stellen en maar even vrolijk moet doen.
Volgens mij heeft de gemiddelde zwangere vrouw echt geen prenatale depressie. En dan kan ze nog onder de invloed van haar razende hormonen zelf rond gaan razen maar dan lijkt het me ook niet zo schadelijk als een partner het aan geeft als het hem stoort.
Als je partner dat al niet kan doen...
  dinsdag 9 september 2008 @ 10:55:42 #244
35189 Troel
scherp en bot
pi_61493776
Ik denk dat mannen zich maar al te goed beseffen dat sommige onredelijkheid van zwangere vrouwen van de hormonen komen, maar dat wil niet zeggen dat je daar maar altijd in mee moet gaan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 9 september 2008 @ 11:00:35 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61493903
Idd, een beetje incasseren is ok, maar je hoeft je ook niet alles te laten gebeuren 'onder het mom van', toch?

Uitzonderingsgevallen daargelaten.
  dinsdag 9 september 2008 @ 11:05:02 #246
35189 Troel
scherp en bot
pi_61494002
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:00 schreef Brighteyes het volgende:
Idd, een beetje incasseren is ok, maar je hoeft je ook niet alles te laten gebeuren 'onder het mom van', toch?

Uitzonderingsgevallen daargelaten.
Ik kan me voorstellen dat bij een depressie of bij het moeten innemen van extra hormonen dat het dan wat anders ligt, maar zeker dat laatste is niet alleen tijdens de zwangerschap zo

Overigens had ik een behoorlijke dip tijdens de zwangerschap omdat ik me zo slecht voelde, zonder dat het volgens mij hormonen waren en daar heeft Bert ook gewoon heel goed op gereageerd. Dus ook zonder hormonen kan het Maarja, het is altijd een kwestie van geven en nemen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61494074
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:31 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Prachtig. En ze weten dat we gelijk hebben, maar ze kunnen het niet toegeven. De bekende vrouwelijke koppigheid.

Dames: feiten ontkennen doet je alleen maar dom overkomen
  dinsdag 9 september 2008 @ 11:14:25 #248
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_61494221
nou nou, kan het nog denegrerender Diederik?
Ben het gewoonweg niet met jullie mannen eens op dit vlak, kan toch? ik vind het geen feit.
Ik vind de vergelijking zoals ik eerder beschreef veel realistischer dan meteen het bed in duiken met een andere vrouw onder het mom van hormonen.

En misschien ben ik ook wel een uitzonderingsgeval maar ik denk ook dat er heel weinig vrouwen zijn die letterlijk met dingen gaan smijten en 9 maanden non-stop de tiran uithangen.
dus dat is een vrij overdreven stelling.

En een man hoeft ook echt niet alles te pikken omdat het door hormonen komt, maar als met rust laten gewoonweg veel beter werkt waardoor zo'n bui sneller over is en niemand verders ook maar enigszins schade ondervind lijkt me dat een betere oplossing dan je vrouw bij wijze van bij kop en kont het huis uit smijten...
pi_61494311
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:14 schreef snakelady het volgende:
nou nou, kan het nog denegrerender Diederik?
quote:
Ben het gewoonweg niet met jullie mannen eens op dit vlak, kan toch?
Dat kan, maar het is wel een onjuiste opvatting.
quote:
ik vind de vergelijking zoals ik eerder beschreef veel realistischer dan meteen het bed in duiken met een andere vrouw onder het mom van hormonen.
Hoezo? Het gaat toch om het verliezen van je zelfbeheersing, en dat afschuiven op hormoonproblemen. Het resultaat is anders, maar het principe wat eraan ten grondslag ligt is identiek", en het is dus prima te vergelijken.
quote:
En misschien ben ik ook wel een uitzonderingsgeval maar ik denk ook dat er heel weinig vrouwen zijn die letterlijk met dingen gaan smijten en 9 maanden non-stop de tiran uithangen.
dus dat is een vrij overdreven stelling.
Nee hoor, het gaat niet om de ernst van de gepleegde feiten, het gaat om het principe: accepteer je abnormaal gedrag met een beroep op een verstoorde hormoonhuishouding.
quote:
En een man hoeft ook echt niet alles te pikken omdat het door hormonen komt, maar als met rust laten gewoonweg veel beter werkt waardoor zo'n bui sneller over is en niemand verders ook maar enigszins schade ondervind lijkt me dat een betere oplossing dan je vrouw bij wijze van bij kop en kont het huis uit smijten...
Dat is misschien praktisch handiger, maar het gaat hier om het principe.
  dinsdag 9 september 2008 @ 11:25:20 #250
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_61494468
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:18 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

[..]

Dat kan, maar het is wel een onjuiste opvatting.
[..]

Hoezo? Het gaat toch om het verliezen van je zelfbeheersing, en dat afschuiven op hormoonproblemen. Het resultaat is anders, maar het principe wat eraan ten grondslag ligt is identiek", en het is dus prima te vergelijken.
Zoals ik al eerder schreef hield ik me ook in, ben niet gaan smijten, schreeuwen en gooien en ik was echt geen tiran.
Als ik en vele andere vrouwen dat kan ondanks de hormonen waarom zou een man zich dan niet geheel in kunnen houden en dus genieten van het zicht van een andere vrouw zonder er meteen zijn geslachtsdeel in te hangen

En overigens, dat sommige vrouwen zich dus niet in kunnen houden is het dan meteen een vrijbrief voor mannen ?
Zo van jij doet dit dus ik doe dat... goede basis voor een relatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')