Diaan

wat mooooooooi!!!!! Nogmaals gefeli meis!! Je eigen boontje/wormpje/ukje
Wat Miss zegt, geniet ervan!! Het is zooo voorbij

Ik baalde een beetje.. Kreeg vanmorgen een mailtje dat het nu NOG dramatischer is bij het VU met terugplaatsingen van cryo's dan in september afgelopen jaar. En dat ze me toch aanraden om Progynova en Progestan te gaan slikken, zodat ze dan toch wat rek hebben, wanneer het ziekenhuis geen plek heeft.
Ik vind het zooooo erg he!! Dit is gewoon iets wat in natuurlijke cyclus kan... En ik vind, we betalen er genoeg voor, dat het VU maar moet zorgen voor genoeg capaciteit
Enfin, aantal dingen overwogen, een te groot risico om over een jaar nog bezig te zijn in natuurlijke cyclus, zonder een terugplaatsing, nu overplaatsen naar een ander ziekenhuis, maar voordat dat rond is ben je ook zo alweer in 2009 en ik wil gewoon NIET meer wachten (en niets doen)... Echt niet, ik ben er klaar mee.
Ik ben 'pas' 27, maar ieder jaar dat ik nu ouder wordt gaat gewoon meespelen in je vruchtbaarheid en de kansen om zwanger te worden. En aangezien die kans er spontaan gewoon echt NIET is, ben ik het wachten terwijl we niets doen nu meer dan zat.
Met manlief besproken, voors en tegens, maar we gaan toch maar voor een poging met bovenstaande medicatie. Progestan is bij mij bekend, maar Progynova niet, weet iemand van jullie wat het is en wat het doet (ik zit illegaal op het werk even dit van me af te tikken, dus googlen is nu iets te tijdrovend

)
Ze waren natuurlijk al gesloten om een afspraak te maken, dus ik heb gemaild dat ik ASAP wil. Mijn menstruatie is er nu nog niet, dus als we het nog even zo kunnen doen heb ik kans toch nog komende cyclus mee te kunnen.. Anders is er zo de zomerstop en mijn vakantie, en is het alsnog september. Zul je zien dat mijn menstruatie vandaag of morgen doorbreekt

(eerst komt het niet, en nu ik hoop dat het nog even een paar dagen wegblijft zal het vast wel doorbreken..

)
Pfff gedoe! Maar ik geef niet op, nu zet ik door. Ze gaan nu maar bergen voor mij verzetten! Ik heb gesproken