abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58969774
Wat fijn miss!!! Even genieten van het goede gevoel...
Kan me goed voorstellen dat je ertegenop ziet! Ik vond het uiteindelijk echt meevallen, maargoed, daar heb jij natuurlijk niets aan.. De wondjes zijn echt nihil, een klein sneetje in je navel en eentje op je schaamhaarrand (waar die hoort te zitten ) je kan alleen wat beursig zijn achteraf...

Ik ben een beetje aan het hyperen... hoef geen bloed te prikken omdat dat past hoeft als we weer een volledig IVF doen, dus manlief en ik hebben even gebabbeld.. Mijn menstruatie zit eraan te komen (ben al een week te laat, de hormoontjes bouwen alweer lekker op wilde net iemand bijna op zijn gezichtje timmeren omdat ie naar MIJN auto liep, maar mijn auto stond er 2 auto's achter, kwam ik net op tijd achter ) dus we gaan toch volgende cyclus al een poging wagen

2 achter elkaar vind ik te heftig, dus STEL (ik heb de secret gelezen dus mag niet meer twijfelen hihi) dat het niet lukt, doen we in september de 2e.. Dan zit er wat tijd tussen!!

Dus als het eindelijk gaat doorbreken (wanneer dus geen idee van..) dan mag ik 10 dagen erna gaan komen voor metingen en gaan we weer ovulatietesten!! Ben er weer helemaal hyper van!!

Dus ik kom hier wel weer wat vaker mijn gezicht tonen

En thnx for het welcome back!! Heb jullie gemist
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  Moderator woensdag 28 mei 2008 @ 19:06:52 #52
5428 crew  miss_sly
pi_58970181
NieTTus, wat spannend
Ik vind het zo fijn dat je je weer zoveel beter voelt dat je weer een poging wilt wagen!! En hoewel het geen fijn toipic is, vind ik het fijn dat je er weer bent ik had je gemist
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_58970387

Ik ook!! Ik blijf het wonderlijk vinden hoe die hoop toch telkens weer terugkomt.. En ook gewoon weer volledig, dit keer MOET het gewoon, nu ben IK aan de beurt (en jullie natuurlijk)

Zou echt zelfs heeeel fijn zijn als ik deze zomer de witbiertjes en de roseetjes aan de kant moet laten!!! (en zo niet, dan is het heeeel fijn dat ik ze lekker kan nemen )
  woensdag 28 mei 2008 @ 20:00:10 #54
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_58971229
Lief NieTTuske, fijne berichten om te lezen van je! De nieuwe energie knalt ervan af. Succes!!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 28 mei 2008 @ 20:51:49 #55
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_58972368
nieTTus wat leuk dat jullie toch al eerder beginnen

miss_sly ik heb ook zo'n kijkoperatie gehad en vond het erg meevallen... hopelijk valt het voor jou ook erg mee...
Make love, not war ☮
  woensdag 28 mei 2008 @ 22:44:02 #56
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_58975218
NieTTus, ik lees allemaal nieuwe moed en hoop in je post! Wat leuk dat jullie het weer proberen!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 29 mei 2008 @ 11:28:04 #57
114177 Diaan73
pi_58983969
En weer terug van de echo.... het zat helemaal goed en we hebben een hartje gezien, nou ja de echoscopist... ben helemaal happy. We hebben geen scanner maar ik ga proberen een foto te maken van de echo en hier te plaatsen.... maar dat wordt later...

Ow ja, ik ben nu 7 weken en 4 dagen zwanger en 11 januari uitgeteld!!!

[ Bericht 14% gewijzigd door Diaan73 op 29-05-2008 11:34:19 ]
Make love, not war ☮
  Moderator donderdag 29 mei 2008 @ 11:32:07 #58
5428 crew  miss_sly
pi_58984059
Diaan, wat heeeeerlijk
Ik hoop dat je het hier kunt posten, wil jullie boontje heel graag zien
  donderdag 29 mei 2008 @ 13:10:08 #59
114177 Diaan73
pi_58986437

Foto van de echo, geen geweldige kwaliteit maar wel duidelijk denk ik. Het rondje boven het kruisje is het dooierzakje en krijgt hij nu voeding uit. Wij dachten dat dat het hoofdje was maar dat kan nog helemaal niet natuurlijk.
Make love, not war ☮
  Moderator donderdag 29 mei 2008 @ 13:11:29 #60
5428 crew  miss_sly
pi_58986469
Diaan, daar is ie dan: jullie echo
*traantje wegpinkt
En nu genieten van je zwangerschap, het is voorbij voor je het weet
  donderdag 29 mei 2008 @ 13:15:56 #61
114177 Diaan73
pi_58986571
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:11 schreef miss_sly het volgende:
Diaan, daar is ie dan: jullie echo
*traantje wegpinkt
En nu genieten van je zwangerschap, het is voorbij voor je het weet
je bent een echte lieverd Ik krijg weer tranen van jouw post.... en ik zal gaan genieten... vooral als de grootste vermoeidheid voorbij is...
Make love, not war ☮
pi_58988423
Diaan wat mooooooooi!!!!! Nogmaals gefeli meis!! Je eigen boontje/wormpje/ukje
Wat Miss zegt, geniet ervan!! Het is zooo voorbij

Ik baalde een beetje.. Kreeg vanmorgen een mailtje dat het nu NOG dramatischer is bij het VU met terugplaatsingen van cryo's dan in september afgelopen jaar. En dat ze me toch aanraden om Progynova en Progestan te gaan slikken, zodat ze dan toch wat rek hebben, wanneer het ziekenhuis geen plek heeft.

Ik vind het zooooo erg he!! Dit is gewoon iets wat in natuurlijke cyclus kan... En ik vind, we betalen er genoeg voor, dat het VU maar moet zorgen voor genoeg capaciteit

Enfin, aantal dingen overwogen, een te groot risico om over een jaar nog bezig te zijn in natuurlijke cyclus, zonder een terugplaatsing, nu overplaatsen naar een ander ziekenhuis, maar voordat dat rond is ben je ook zo alweer in 2009 en ik wil gewoon NIET meer wachten (en niets doen)... Echt niet, ik ben er klaar mee.

Ik ben 'pas' 27, maar ieder jaar dat ik nu ouder wordt gaat gewoon meespelen in je vruchtbaarheid en de kansen om zwanger te worden. En aangezien die kans er spontaan gewoon echt NIET is, ben ik het wachten terwijl we niets doen nu meer dan zat.

Met manlief besproken, voors en tegens, maar we gaan toch maar voor een poging met bovenstaande medicatie. Progestan is bij mij bekend, maar Progynova niet, weet iemand van jullie wat het is en wat het doet (ik zit illegaal op het werk even dit van me af te tikken, dus googlen is nu iets te tijdrovend )

Ze waren natuurlijk al gesloten om een afspraak te maken, dus ik heb gemaild dat ik ASAP wil. Mijn menstruatie is er nu nog niet, dus als we het nog even zo kunnen doen heb ik kans toch nog komende cyclus mee te kunnen.. Anders is er zo de zomerstop en mijn vakantie, en is het alsnog september. Zul je zien dat mijn menstruatie vandaag of morgen doorbreekt (eerst komt het niet, en nu ik hoop dat het nog even een paar dagen wegblijft zal het vast wel doorbreken.. )

Pfff gedoe! Maar ik geef niet op, nu zet ik door. Ze gaan nu maar bergen voor mij verzetten! Ik heb gesproken
  Moderator donderdag 29 mei 2008 @ 14:40:14 #63
5428 crew  miss_sly
pi_58988723
He NieTTus, wat een gedoe is het ook telkens weer
Hebben ze trouwens een zomerstop in het VU? Toch niet echt he?

Ik snap dat overstappen nu ook niet zo handig is. Heb er zelf ook naar gekeken, maar tja...ik heb wel via de kliniek waar mijn zusje is de naam gekregen van een kliniek hier in de buurt, Medisch Centrum Kinderwens in Leiderdorp. Dat is een fertiliteitskliniek, verder doen ze er niets. Vaak gaan die pragmatischer met zaken om dan bijv het VU.

Dappere beslissing! Het is ook zo jammer als je weet dat het zonder kan en je moet dan toch aan de hormonen. Sterkte meis, ik hoop ook dat je menstruatie nog even wegblijft
pi_58989009
Nee bij mijn kliniek hier (transferziekenhuis) heeft een zomerstop... 3 weken dicht ivm vakantie...
  Moderator donderdag 29 mei 2008 @ 15:14:43 #65
5428 crew  miss_sly
pi_58989502
Hoe komen ze op dat onzalige idee

Progynova is een oestrogeen, kan ik zo gauw vinden. Wordt veel voorgeschreven aan vrouwen in de overgang, tegen overgangsklachten en osteoperos:

http://www.efarma.nl/pages/winap.asp?ID=1851&Method=infotekst
pi_58997039
NieTTus, wat fijn dat je je zo goed voelt en dat jullie weer verder gaan met jullie kinderwens!! Heel veel succes gewenst. En ik hoop echt dat dat stomme ziekenhuis nou eens mee wil werken...!!

Miss_Sly, kan me goed voorstellen dat je er tegenop ziet. het is en blijft toch een operatie... dat is altijd spannend

Diaan, wat leuk om ook jouw echo te zien!! En wat fijn om te horen dat ook bij jouw echo alles in orde was!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_58998895
nieTTus: heel veel sterkte!!!!

Diaan: oh wat een prachtige boon...met zakje, haha
ben heel erg blij voor jullie!

Miss_Sly....sterkte met de operatie.

Is wel rot zeg dat de afdeling gesloten is in de vakantie, maar ja...misschien ook wel fijn aan de andere kant, anders krijg je niet je eigen gyn....
pi_59000479
Weer eventjes bijgelezen hier...

Miss Sly, succes met de operatie, zo te horen vinden de dames die het ook hebben gehad gelukkig meevallen.

Diaan, ik zie nu al dat het een prachtig kind gaat worden !
Het is inderdaad waar, het gaat zo snel! In het begin kon het me niet snel genoeg gaan maar ik zit nu op ruim 30 weken en het vliegt voorbij...

NieTTus, wat goed dat jullie weer gaan beginnen ! Ik hoop echt dat het gaat lukken met jullie eskimo's en je geen volledige poging nodig zal hebben.
pi_59006865
na 2 dagen last van mijn liezen te hebben gehad, ik denk van de eisprong gaat het nu weer, lekker in de wachtweken voor 14 dagen.
  Moderator vrijdag 30 mei 2008 @ 12:04:01 #70
5428 crew  miss_sly
pi_59009413
Basimah, wanneer is het einde van de wachtweken? Spannend hoor

Ik heb de info over de operatie: 10 juni om 7.15 uur melden in het ziekenhuis, 7.45 uur geopererd. Tussen 14 en 17 uur komt de arts de bevindingen doorspreken en daarna mag ik naar huis als alles goed is. Daarna weekje rust voor herstel, wordt aangeraden.

Misschien ga ik wel de dvd-box van Sex and the City kopen, zodat ik iets heb om te kijken ofzo
pi_59009642
Miss ik heb je net een PM gestuurd, wil je daar ff snel naar kijken.....

Geheel offtopic hier excuus!!!
  Moderator vrijdag 30 mei 2008 @ 12:46:20 #72
5428 crew  miss_sly
pi_59010375
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 12:14 schreef NieTTus het volgende:
Miss ik heb je net een PM gestuurd, wil je daar ff snel naar kijken.....

Geheel offtopic hier excuus!!!
pi_59011996
We gaan er echt weer in, woensdag 4 juni om 15:30 heb ik een afspraak in het ziekenhuis om mogelijkheden te bespreken! Van mijn menstruatie is niks meer te merken, laten we hopen dat het wegblijft (ga wel op mijn kop staan tot woensdag, haha)

En anders maar de maand erop, maar eerst maar eens het gesprek aangaan en kijken wat ze me willen bieden!

Na woensdag dus meer!
  Moderator vrijdag 30 mei 2008 @ 14:29:09 #74
5428 crew  miss_sly
pi_59012564
Spannend Niettus! Ben benieuwd wat ze te vertellen hebben woensdag!

Vind het zo leuk dat jullie er weer voor gaan
  vrijdag 30 mei 2008 @ 14:39:00 #75
114177 Diaan73
pi_59012848
Spannend NieTTus, hopelijk krijg je woensdag goed nieuws!!
Make love, not war ☮
pi_59013411
NieTTus Spannend !!!!

miss_sly : wel een strakke planning. Ik weet zeker dat het goed gaat.

Dat afwachten duurt nog wel even hoor. Zit nu op wachtdag 4 dus nog 10 te gaan.
pi_59033571
vraagje: op welke dag na de pregnyl kregen jullie zwangerschapskwaaljes?

bij mij was het vorige keer vrijwel meteen na de eerste dag pregnyl, nu heb ik pas sinds een paar dagen, dus 8 dagen na de pregnyl... ???
pi_59034833
geen pijl op te trekken bij mij eigenlijk hoor
het is ook maar net hoe mijn stemming is enzo en die schommelt nogal door al die hormonen
vorige keer had ik dik 2 weken overal last van en werd het niets
nu heb ik een dag ongeloofelijke pijn in mijn liezen gehad en daarna bijna niets meer
  zondag 1 juni 2008 @ 17:40:04 #79
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_59051911
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 16:54 schreef wilmadonna het volgende:
vraagje: op welke dag na de pregnyl kregen jullie zwangerschapskwaaljes?

bij mij was het vorige keer vrijwel meteen na de eerste dag pregnyl, nu heb ik pas sinds een paar dagen, dus 8 dagen na de pregnyl... ???
ik had helemaal geen zwangerschapskwaaltjes na de Pregnyl. Ik kreeg een paar dagen voordat ik ongesteld moest worden wel hele zere borsten... en toen bleek ik dus ook zwanger te zijn... Maar het verschilt echt heel erg per persoon!
pi_59052219
Wat zij hierboven zeggen Wilmadonna! Beide keren bij Pregnyl gebruik waren verschillend (en beide niet geresulteerd in een zwangerschap). Eerste keer dacht ik alle kwaaltjes te hebben die je maar kon hebben. Direct vanaf gebruik. 2e keer helemaal nergens last van gehad. Maar wat ik al zei, beide ook niet zwanger..
Wanneer mag je gaan testen???

Ik heb gisteren het roken maar weer aan de wilgen gehangen! Ben echter nog steeds niet ongesteld (zit op dag 37 en zelfs nog niet eens pijnlijke borsten :S), maar heb wel de bekende krampen. Blegh, ga zo maar een pijnstiller nemen...
  zondag 1 juni 2008 @ 18:15:14 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59052502
Wat goed van je weer NieTTus... hopelijk valt het stoppen je niet al te zwaar.
pi_59052701
Manlief doet mee dus we hebben elkaar als backup!
Vorig jaar een half jaar gestopt geweest, dus we kunnen het wel! De sleutel ligt hem echt gewoon in het niet meer opsteken, in welke situatie dan ook!!

Maar zo nu, net na het eten... Dan is het wel ff lastig, maar ga me maar op mijn net gekochte Yogi Tea stortten haha!
  zondag 1 juni 2008 @ 18:33:54 #83
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59052778
Niettus, ik wil je gewoon even super veel succes wensen! Ik duim voor je dat het nu gewoon snel raak is.

Dat hoop ik natuurlijk voor alle dames hier!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_59054684
ik mag pas na 3 weken pregnyl testen... heb nu de progesteron vaginale capsules die ik in moet nemen.
(20 dagen kuur, dat kan je menstruatie ook wat uitstellen...)
Dus ik mag officieel testen op 11 juni....
ik zal het wel een dag te vroeg doen, want de 10e moet ik naar de tandarts.
pi_59061724
ik mag volgende week testen de 9de dus nog een weekje geduld
vorige keer werd ik 3 a 4 dagen ervoor al ongesteld.
  Moderator maandag 2 juni 2008 @ 07:47:25 #86
5428 crew  miss_sly
pi_59061792
wilmadonna, je kunt ook zwangerschapsverschijnselen krijgen juist doordat je pregnyl gebruikt. Dat je dat dan meteen al voelt, is dan logisch. Misschien dat de progesteron capsule daar ook nog aan bijdragen, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Spannend meiden, allebei volgende week testen! Hoop dat jullie doorschuiven
  maandag 2 juni 2008 @ 16:49:06 #87
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_59072521
quote:
Op maandag 2 juni 2008 07:47 schreef miss_sly het volgende:
Spannend meiden, allebei volgende week testen! Hoop dat jullie doorschuiven
ik hoop mee!!
pi_59073106
dank je.... dat hoop ik (en basimah natuurlijk ook denk) ook!!!!
Heb ontzettende migraine vandaag en vannacht gehad, ben helemaal op... pffft
wat zijn dat toch erge dagen dat afwachten. bleh!
zit een beetje in een dipje....
pi_59075422
Ik hoop dat je snel weer uit je dipje komt Wilmadonna

Ik ben te druk om er heel erg over na te denken, maar er zijn van die momenten, dat ik er even aan denk.
pi_59099351
slopende dagen
druk op het werk en langzaamaan begint de spanning weer te stijgen
vorige keer werd ik ongesteld op de dag die nu op overmorgen zal vallen
pi_59100027
Dat wachten is slopend he meiden... Ik duim zo hard mee dat het allemaal met een reden is!!!!

Het lijkt hier eens mee te zitten nog niet ongesteld, alhoewel ik vanmiddag dacht: shit! Als het maar tot morgen wegblijft (ziekenhuisafspraak!) Zul je zien dat ik die medicatie VOOR mijn menstruatie moet gaan slikken... haha nou ja dan mag het tot donderdag wegblijven! Maar nu dag 39 mijn cyclus is nog nooit zo lang geweest, behalve na de eerste ivf. Maar toen was de boel natuurlijk helemaal overhoop gegooid. Nou ja, zal vast met een reden zijn, en die reden is gewoon dat ik deze maand nog voor een ronde kan (vind ik dan!)

En nu ga ik lekker een wijntje nemen, zijn vandaag 3 jaar getrouwd én 9 jaar samen En dat gaan we dit weekend heerlijk vieren in de Ardennen kan niet wachten! (oooh het stoppen met roken dat ging door een aantal randfactoren niet echt.. ik eis gewoon teveel van mezelf! Zodra we in de poging zitten en de emmy´s terug zijn gezet, is het vroeg genoeg.. Niet ideaal, maar anders pleeg ik een moord geloof ik )
pi_59100159
het vermoorden van een sigaret een idee ?
pi_59100530
Dat zou iets kunnen zijn!!!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 22:12:42 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59102328
Niet gaan moorden hoor NieTTus! Beter maar gewoon lekker je trouwdag gaan vieren idd.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 22:16:40 #95
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59102439
Wilmadonna, wat mag je pas laat testen (ik zou dat dus echt nooit zo lang volhouden.. Alle keren 14 dagen na pregnyl getest).
Progestan kan idd ook zwangerschaps-achtige klachten geven

NieTTus, gefeliciteerd met je trouwdag!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_59103756
pregnyl geeft mij ook zwangerschaps achtige klachten trouwens.

Ik test ook op dagje 14 (als ik iig niet weer ongeloofelijk ongi ben tegen die tijd)
  dinsdag 3 juni 2008 @ 23:02:02 #97
92409 Twinky
Little star.
pi_59104030
komop mama's-to be
  woensdag 4 juni 2008 @ 08:00:51 #98
114177 Diaan73
pi_59107679
NieTTus succes vandaag in het ziekenhuis en nog van harte gefeliciteerd met jullie 3e trouwdag en 9 jaar samen

Ik blij ook hopen en duimen voor jullie... Basimah wanneer is jouw dag 14?
Make love, not war ☮
  Moderator woensdag 4 juni 2008 @ 08:04:34 #99
5428 crew  miss_sly
pi_59107716
NieTTus gefeliciteerd met jullie trouwdag! Hoop dat je het fijn hebt gevierd
Succes in het ziekenhuis, komt vast goed nieuws

Wat betreft roken: ik rook telkens tot ongeveer een week voor de IUI en dan stop ik tot het moment dat het mis blijkjt. Werkt voor mij prima
  Moderator woensdag 4 juni 2008 @ 08:05:40 #100
5428 crew  miss_sly
pi_59107725
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:16 schreef wilmadonna het volgende:
dank je.... dat hoop ik (en basimah natuurlijk ook denk) ook!!!!
Heb ontzettende migraine vandaag en vannacht gehad, ben helemaal op... pffft
wat zijn dat toch erge dagen dat afwachten. bleh!
zit een beetje in een dipje....
Gaat het weer een beetje?
Het is ook gewoon moeilijk en soms nog even moeilijker. Wees maar een beetje lief voor jezelf, dat heb je verdiend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')