Tjonge... da's ook balen, zeg, dat er nou nog steeds niks te zien was op een echo! Maar aan de andere kant... het nieuws van een mogelijke prille zwangerschap is natuurlijk wel heeeeeel interessant! Ik hoop het voor je! Wanneer ga je het bloedonderzoek laten doen en wanneer krijg je dan ongeveer de uitslag?
quote:
Hier gaat het goed...! Vorige week tweede echo gehad (termijnecho), ben nu 12 weken zwanger en alles ziet er goed uit. Heel apart om in plaats van een bolletje met een knipperlichtje nu echt een kindje te zien!
Dank je wel voor het vragen...
B-T-O, ja, wonderen bestaan. Je bent er duidelijk een voorbeeld van.
Miss_Sly, wat je zei 'een kennis van die en die' en zo, kan in sommige gevallen wel ook echt een wonder zijn! Mijn beste vriendin bijvoorbeeld; bij haar en haar man was het ook niet mogelijk (problemen aan beide kanten, volgens haar gyn -dezelfde die mij behandeld heeft- was de kans op een spontane zwangerschap NIHIL!), ze stonden ook op de wachtlijst voor IVF. Tijdens de vakantie is ze wel blijven spuiten (Puregon/Pregnyl), om alles op gang te houden. Op het moment dat ze terug moest komen voor controle in het ziekenhuis, moest ze zeker weten dat ze niet zwanger zou zijn i.v.m de verdere behandeling, dus deed ze een test... en wat verscheen tot haar grote verbazing? Een + !! Zij heeft toen haar man naar de winkel gestuurd om een nieuwe test te halen, want dat kòn gewoon niet waar zijn... maar dat wat niet waar kon zijn, is nu een heel lief meisje van ruim een jaar...
Ik dacht... laat ik dat wonderverhaal er dan ook maar even ingooien, voor een beetje positief gevoel