Miss

, hoe voel je je nu? Veel last van 'lucht' tussen je schouderbladen??
Hellen, wat fijn dat je niet hoeft te tempen!! Heel spannend dus ook voor jou de komende tijd!! Wellicht nog een extra uitstrijkje om bijv. Chlamydia e.d. uit te sluiten? Hier moet ik elk jaar, voor een IVF toch weer bloed laten prikken op van alles (waaronder HIV)..
Wilma, ik kan me zo goed indenken dat je er soms even geen hoop meer op hebt! Maar hou vol hoor!!! Ik heb ook vaak zoiets van: haal de hele zooi er maar uit, het hoeft niet klaar.. Maar de wens is te groot. En nu we weer bezig zijn zit ik ook weer vol hoop! Terwijl ik na de laatste 2 mislukte ivf'en en 2 gecancellede cryo pogingen toch echt heel diep in de put zat. Hou vol, kop op en gooi het er hier maar lekker uit! Daarna, hoofd omhoog en weer gaan.
Happy, ik heb er denk ik overheen gelezen

maar wanneer heb jij je afspraak?
Kinderwens: ze kunnen de waardes in je bloed zien. Als bepaalde waardes hoog zijn (welke, ben het ff kwijt) dan duidt dat bijvoorbeeld op een eisprong die net geweest is, of als ze lager zijn, een eisprong die al veel eerder is geweest (of juist nog moet komen). Zo kunnen ze ook kijken of je hormoonhuishouding uberhaupt op orde is, of dat dat afwijkt! Bij IVF bijvoorveeld doen ze vlak voor de punctie ook een bloedtest, om te kijken of je niet tegen overstimulatie aanzit. Ze kunnen echt veel zien! Kan me goed voorstellen dat je ervan baalt, maar nog even volhouden!
Over vergoedingen bij IUI weet ik helaas niets.. Voelde me altijd een goeroe

maar das op het gebied van IVF. Nu zo met cryo's is allemaal alweer zo nieuw voor me!! Maar wat ik begrijp is IUI geen probleem. Bij IVF moet ik in elk geval altijd een machtiging aanvragen (heel stom

)
Hier zit ik te denken mijn laatste bloeddonatie terug te vragen bij de bloedbank

haha nee hoor, ben echt blij dat ik eindelijk ongesteld ben en dat we weer zijn begonnen. Geen enkele last van de progynova (staat in de bijsluiter alleen niets over kinderwens, alleen dat het gebruikt wordt bij overgangsproblemen

heb ik dat

)
Ik zou willen dat ik een glazen bol had

en in de toekomst kon kijken! (voor ons allemaal!) maar helaas.. Moet nu 1 tablet per dag slikken, en straks vanaf dag 6, 6 per dag, mijn hemel! Samen met Etos Zwanger Worden tabletten, gelukkig kan ik ze tegelijk allemaal in 1 keer wegkrijgen..

ach ja, goed doel!!!!
Jose, voorbeeld!!!

Diaan overigens ook
Zal ik maar weer ff wat jompels strooien, hopelijk helpt het (en ben toch ff in een positieve bui!!!)
Go dames, Go eitjes! De zomer komt eraan, het moet gewoon raak, raak raak zijn voor ons allemaal! En dan lekker in de winter met een dikke zwangere buik, dat scheelt weer dikke enkels