Allemaal leuk en aardig maar het kost nieuw 50 dollar dus 32 euro dan is 25 euro helemaal geen slecht bod. Ja je heb invoerrechten moeten betalen maar als je het iets beter had aangepakt had je dat kunnen verkomen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:43 schreef Kiwibos het volgende:
[..]
dat ik geen liefdadigheidsinstelling ben. Het kost al een fortuin om alles opnieuw te bestellen
beetje kort door de bochtquote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar het kost nieuw 50 dollar dus 32 euro dan is 25 euro helemaal geen slecht bod. Ja je heb invoerrechten moeten betalen maar als je het iets beter had aangepakt had je dat kunnen verkomen.
In feb ben in NY geweest en de winkelprijs van een polo is 44,95 dollar en t-shirt 29,95.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:08 schreef Kiwibos het volgende:
[..]
beetje kort door de bocht
dit is geen tweedehandsstuff
en invoerrechten kan je niet voorkomen bij abercrombie
+ je vergeet de verzendingskosten
there's no way dat je voor 25 euro een abercrombiepolo kan krijgen
zelfs niet als je een gratis vliegticket wint naar de USA
tenzij het in de uitverkoop staat
Je kon idd proberen en als ik welgesteld was had ik het bod zeker aanvaard.. alhoewel ik de kledij dan aan mijn broertje cadeau zou gedaan hebben.
Het blijft een zeer schappelijke prijs lijkt mij..
yup iddquote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
In feb ben in NY geweest en de winkelprijs van een polo is 44,95 dollar en t-shirt 29,95.![]()
Ik snap dat je er het beste van wil maken maar een een normale reactie naar een geintresseerde is wel op zijn plaats. Je vraagprijs is prima maar het is dan ook een vraagprijs.
Idd, diezelfde soort polo's zie je regelmatig in de clearance voor nog onder de 25 dollar.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:08 schreef Kiwibos het volgende:
[..]
beetje kort door de bocht
dit is geen tweedehandsstuff
en invoerrechten kan je niet voorkomen bij abercrombie
+ je vergeet de verzendingskosten
there's no way dat je voor 25 euro een abercrombiepolo kan krijgen
zelfs niet als je een gratis vliegticket wint naar de USA
tenzij het in de uitverkoop staat
Je kon idd proberen en als ik welgesteld was had ik het bod zeker aanvaard.. alhoewel ik de kledij dan aan mijn broertje cadeau zou gedaan hebben.
Het blijft een zeer schappelijke prijs lijkt mij..
www.abercrombie.comquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:57 schreef MisterMe het volgende:
offtopic: welke site bestel je die amerikaanse kleding ? en weet je per ongeluk ook een site waar je andere merken uit amerika kan laten komen?
leg me ff uit hoe jij dat dan doetquote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar het kost nieuw 50 dollar dus 32 euro dan is 25 euro helemaal geen slecht bod. Ja je heb invoerrechten moeten betalen maar als je het iets beter had aangepakt had je dat kunnen verkomen.
Een kennis in Ameika.quote:Op zondag 25 mei 2008 01:23 schreef Lienzz het volgende:
[..]
leg me ff uit hoe jij dat dan doet(ik snap t ook nog niet helemaal)
oh ja zo doe ik dat ookquote:
dat weet ik maar terug sturen kost me zowiezo dat verzendingsgeld en als ik voor jou ook nog eens verzendingsgeld moet betalen komt het mij duurder uit dan dat ik mijn geld - de invoerrechten terugkrijg :pquote:
Wat moet je er voor hebben dan?quote:Op zondag 25 mei 2008 17:21 schreef Kiwibos het volgende:
[..]
dat weet ik maar terug sturen kost me zowiezo dat verzendingsgeld en als ik voor jou ook nog eens verzendingsgeld moet betalen komt het mij duurder uit dan dat ik mijn geld - de invoerrechten terugkrijg :p
voor 65 euro is het goedquote:Op zondag 25 mei 2008 22:09 schreef ASSpirine het volgende:
Als ik zou zeggen 60 euro incl voor de groene polo en gele shirt
Let wel op, bij mij blijft de verzending in Belgie, en dat bespaart je wellicht wat kosten
waar in belgie trouwens?
Ik ben het liefst zeker dat je het gaat kopen of niet.. ik ga het namelijk anders terugzenden naar abercrombie..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:46 schreef ASSpirine het volgende:
Is het goed als ik pas op vrijdag antwoord? Heb nog veel te doen voor mijn examen
En ook nog even denken
Zou het eventueel op te halen zijn?
Denk je dat TS zulks soort foto's zelf gaat maken?quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:38 schreef ASSpirine het volgende:
maat 30 past me niet
Qljoewel, op de broek zelf staat er 32
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |