Gast dat stond er net nog nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:23 schreef Kiwibos het volgende:
damn, is het op dit forum een wedstrijd om zo weinig mogelijk te lezen en zoveel mogelijk prentjes te bekijken?
maten zijn small en broeken zijn maat 30
lolquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:33 schreef Kiwibos het volgende:
[..]
ga je beweren dat ik dat stiekem ge-edit heb misschien?
okidokiquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
lol!
95 euro incl verzenden geboden voor de 1e broek en de blauwe gestreepte polo.
Juppers, normaal M maar keer S proberen kan geen kwaadquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:05 schreef Kiwibos het volgende:
[..]
okidoki
heb je echt maat 30 en een small?
dan kan je toch gewoon gans de zooi pakken voor 216.5 inclusief verzendingskosten
dan heb je een reservekorte broek en groene polo!! Denk eraan dat je groen nodig hebt omdat het meisjes aantrekt en een gele tshirt heb je ook nodig. Face it, het wordt ZOOOOOMER!!!!
maar anders ook ok uiteraard
ik wacht nog even af tot zondagquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Juppers, normaal M maar keer S proberen kan geen kwaad!
T-shirt heb ik al in t geel dus heb t al gefaced! Groene polo kleurt niet bij mijn gezicht, stoot ze eerder af
!
Dus laat t hier maar bij! Mail me ff jouw gegevens; heet@moetzezijn.sletje
Ah okej, dan wacht ik wel ff afquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:18 schreef Kiwibos het volgende:
[..]
ik wacht nog even af tot zondag
kan toch pas ten vroegste maandag of dinsdag naar het postkantoor
mensen die nog meer stuks in 1 keer kopen krijgen natuurlijk voorrang. Tenzij ik voor alles zowiezo iemand heb
Heb je geen broertje of neefje die anders intresse heeft?
scheelt me verpakkingsmateriaal :p
mensen die jouw stuff willen moeten al zeker maken dat ze 3 stuks kopen en ik zal het topic regelmatig checken hoor :pquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ah okej, dan wacht ik wel ff af! Knikker ff mijn emailadres uit je quote, hoeft heel fok niet te weten
!
Neej, niet dat ik weet! Hou t topic wel ff in de gaten
! Mijn bod staat iig
!
??? wat bedoel jequote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:49 schreef Kiwibos het volgende:
[..]
ik ben het ocmw niet hoor :p
achja je kon maar proberen
dat ik geen liefdadigheidsinstelling ben. Het kost al een fortuin om alles opnieuw te bestellenquote:
blauwe polo heeft al iemand hierboven samen met 1 korte broekquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:52 schreef Incepa het volgende:
45 euro voor de blauwe polo, maat Small, right?
antwoorden kan op incepa[at]gmail.com, geld is morgen nog naar je overgemaakt als je akkoord gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |