Volgend jaar weerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:36 schreef Sphere het volgende:
zijn er ergens gratis streams?
Ik moet er niet aan denken, zover gaat mijn betrokkenheid niet (anders had ik wel op NowLive gezeten)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk wel een commercieel bedrijf, he![]()
Als je wat wilt doen aan waardeloze mensen op belangrijke posities, stel ik voor om met z'n allen een politiek forum te beginnen om het huidige kabinet op z'n flikker te geven.
quote:
Misschien kan Kenniet hem opbeuren als hij thuis is.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:37 schreef kahaarin het volgende:
Lees: "Blijft hangen in zelfbeklag en wrok?"
Oppassen dat die niet suicidaal wordtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:38 schreef agter het volgende:
Brian zegt:"En ik zeg gedag aan het huis wat ik nooit heb kunnen winnen".
Zoooo die is toch wel pissed.
Straks lekker thuis met Kenniet schelden op dat rot-programma...
Want er zou een groot BBQ feest komen als ze zouden winnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien kan Kenniet hem opbeuren als hij thuis is.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:38 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Huub idd niet, maar Amanda vond hem vannacht nog de duivelMaar ik snap wel dat je toch een band hebt met elkaar.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het nog zwaar gaat krijgen met zijn familie. Uit die telefoongesprekken kon je duidelijk opmaken dat zowel mama als broertje diep teleurgesteld in hem waren. Hij heeft zijn heiligheid (redder van de familie ook) niet waar kunnen maken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me....., die 2 aan de keukentafel van mama Netty aan het janken omdat de wereld verrot en hard is.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kenniet, die is zijn baan ook niet zeker meerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat de Febo ook hier veel van heeft geleerd. Het zou een goede zaak zijn wanneer de populariteit van de wannabees niet ondergeschikt gemaakt worden aan de spelregels. Ook dat zal een hogere roulatie van nieuwe bewoners als gevolg hebben. Verder vind ik dat de Febo zich afzijdig moet houden van gescripte ruzies. Want dat heeft Jaap in feite wel 100.000 gekost van zijn prijzengeld gekost. Iets waar ik toch een paar jaartje voor moet werken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg. Als dezelfde redactie aanblijft, krijgen we weer een vereenzelviging met een tweede Brian en/of Amanda. Gewoon omdat ze van hetzelfde slag zijn. De bezem erdoor en wat intelligenter volk aannemen, dat is de enige oplossing (waar ik weinig fiducie in heb).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |