*eruit gesloopt heeft*quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:44 schreef milk-shake het volgende:
kan die radio zijn kop niet ff houden............
Over 'iedereen' gesproken; hebben de oud-bewoners gisteren nog hun zegje mogen doen (buiten Rutger om, dan)? Want er stond een heel cluppie, en ze stonden er een beetje verloren bij. Vonden ze het niet leuk, denk?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, van mij niet. Ik vond dat er teveel op het spel stond (meer dan een jaar van je leven, hoog prijzengeld) om mensen in bescherming te nemen en andere mensen in een kwaad daglicht te stellen. Iedereen had een eerlijke kans moeten hebben.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:49 schreef Scandalous het volgende:
Brian: Succes met je winst
Jaap : Succes met je ding
Brian doet het goed vanmorgen......geen kwaad woord over te zeggen....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:49 schreef Marrije het volgende:
Relaxt afscheid tussen Brian en Huub
Ik vond wat ze zei over dat tennis wel zo enorm koud en vals.quote:
Tot nooit meer ziens!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:50 schreef agter het volgende:
Loop maar weer weg!!!
Haha ik hoef dat niet te aanvaarden omdat ik dat al zo vaak heb geroepen... Vaak heb ik er op gewezen dat wanneer een andere wannabee te ver ging dit door een ander achter de schermen werd uitgebuit door freebies.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alles goed en wel, maar misschien kun je ook aanvaarden dat het spel door de bewoners dan ook achter de schermen gevoerd had moeten worden en dat de één dat beter heeft gedaan dan de ander. Overal waar je komt is er sprake van politieke kwaliteiten naast kundigheid voor dat wat je met je handen en voeten doet.
Ik heb collega's, daar kan qua kennis iedereen een puntje aan zuigen, maar ze zijn verbaal onbenullen, zitten laag geschaald, komen nooit hoger. Ik ken ze ook, die weten bijna niets, kunnen lullen als Brugman en zitten in hoge functies. That's the way it works.......Eerlijk? nee, maar deal er maar mee, anticipeer erop en doe je voordeel er mee.
Huub heeft het vooral daar laten liggen denk ik.....maar...ik was er niet bij....
Ze maken speciale tv uitzendingen tot 31 mei.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:49 schreef yvonne het volgende:
Toch nog wat vraagjes op de valreep:
Bridget zei op het laatst: tot 31 mei kunt u nog genieten van DGK, de uitzendingen gaan tot die tijd door oid ?!
Twee, hoezo was er geen knalfeest?
Programma was klaar, winnaar bekend en het terrein binnen notime leeg.
Je zou toch een spetterend feest verwachten.
De COSsers van afgelopen nacht bedankt,
iedereen hier bedankt, we hebben met elkaar een supertijd gehad.
En nu op naar alle roddels in de media
Dat vond ik wel zo'n idiote setting!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Over 'iedereen' gesproken; hebben de oud-bewoners gisteren nog hun zegje mogen doen (buiten Rutger om, dan)? Want er stond een heel cluppie, en ze stonden er een beetje verloren bij. Vonden ze het niet leuk, denk?
Het enige wat ik heb gezien, is dat hij ze af en toe tussendoor een melige vraag stelde. Zoals iets over seks aan Nena, dat ze iets met Brian had (hetgeen ze ontkende omdat het niet in beeld was vastgelegd). Eric is ook aan het woord geweest, ik weet niet eens meer waarover maar het stelde niets voor. Ilona heeft volgens mij helemaal niets gezegd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Over 'iedereen' gesproken; hebben de oud-bewoners gisteren nog hun zegje mogen doen (buiten Rutger om, dan)? Want er stond een heel cluppie, en ze stonden er een beetje verloren bij. Vonden ze het niet leuk, denk?
Volgens mij waren ze er vooral om Rutger "lollig" te laten lijken....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Reken maar dat iemand dit nog op zijn of haar bordje krijgt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:36 schreef agter het volgende:
[..]
Brian voelt helemaal niets meer sinds gisteravond.
Eng hoor.
1: Blijkbaar komt er nog een soort van revival, Huub heeft net zijn mond voorbij gepraat, volgende week zitten ze daar weer, hoe en wat weten we ook niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:49 schreef yvonne het volgende:
Bridget zei op het laatst: tot 31 mei kunt u nog genieten van DGK, de uitzendingen gaan tot die tijd door oid ?!
Absoluutquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian doet het goed vanmorgen......geen kwaad woord over te zeggen....
Ah so, bedankt!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze maken speciale tv uitzendingen tot 31 mei.
Het project is voltooid, waarom geld uitgeven aan een feest dat niet op tv komt.
Tja beetje afbreuk aan het concept maar daar zijn ze sterren in bij RTL.
www.huiselijkgeweld.nl wellicht?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:51 schreef Marrije het volgende:
Dat waren Brian en Amanda.
Nou, wie weet waar ik moet zijn als ik een update van hun leven wil zien?
Zo gaat het inderdaad Pullup, als je in gezelschap bent en je hebt het over DGK, dat zijn meestal incidentele tv-kijkers, en die hebben allemaal een hekel aan Huub en vinden Brian tof.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:43 schreef pullup het volgende:
Phew bijgelezen en nog net op tijd om het laatste beetje streams mee te pikken.
Vanochtend bij de training ging het bij de meiden vooraf even over de gouden kooi.
Iedereen was blij met jaap als winnaar blijkbaar. Het waren blijkbaar allemaal tv kijkers want vooral Huub werd als psychopaat gezien. Ik heb het maar zo gelaten want er moest getraind worden.
Dit was het !!! uiteindelijk een leuk programma dankzij fok.
Ik ga moeie hebben met een volgende show als er weer zo gestuurd gaat worden, uiteindelijk heeft de febo teveel invloed gehad.
Overlopen van moederliefde doet ze niet idd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vond wat ze zei over dat tennis wel zo enorm koud en vals.
Dat zeg je niet tegen je kind.
Ze zei heel gewoon dat ze hem een loser vindt.
Brian heeft uberhaupt niet veel gezegd vanmorgenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian doet het goed vanmorgen......geen kwaad woord over te zeggen....
Nou vast nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:52 schreef wie.. het volgende:
Volgende week zullen ze wel terugkomen voor een eindfeest met alles een iedereen die aan de gouden kooi heeft megewerkt.
En wie zal de schijnbare aanleiding zijn? Amanda die iets niet opruimt of hem onderbreekt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Reken maar dat iemand dit nog op zijn of haar bordje krijgt.
Waarschlijnlijk door een volstrekt onbenullige en irrelevante aanleiding, maar meneer ontploft een keer binnenkort en zal er dan op los timmeren want die macht voelt zo heerlijk bevrijdend.
De ene theorie lokt de andere uitquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Eeen simpel theorietje:
Jaap liep over van Dennis naar Huub.
Lieke zag haar kans om Huub te dumpen.
Huub had dat in de gaten en ging tot het uiterste om zijn plekje te redden.
Claire was net binnen.
Het lukte Jaap en Lieke niet om Huub weg te krijgen vanwege Claire.
Lieke gaf op en kreeg geen steun meer van de Febo.
Jaap is daarop een plaats in de finale beloofd.
De reden waarom Jaap niet weggestemd werd de laatste ontslagronde.
En dan heeft hij ook nog zo'n familie die hem lekker kan opfokkenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Reken maar dat iemand dit nog op zijn of haar bordje krijgt.
Waarschlijnlijk door een volstrekt onbenullige en irrelevante aanleiding, maar meneer ontploft een keer binnenkort en zal er dan op los timmeren want die macht voelt zo heerlijk bevrijdend.
Huub zei eerder dat ze volgende week dat hok weer ingaan, er volgde een SL. Geen idee waar dat over ging.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:49 schreef yvonne het volgende:
Precies! Jaap heeft het gewoon onwijs goed gespeeld.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De ene theorie lokt de andere uit
Voor mij heeft de man die het het slimst gespeeld heeft met "iedereen" gewonnen....
Ik las het in de COS van vannachtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Overlopen van moederliefde doet ze niet idd.![]()
Heb je de adoptie van Mannie al geregeld trouwens?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:57 schreef Dementor het volgende:
Jaap :dit is het moment waarop ik al fucking 2 jaar zit te wachten, eindelijk de koelkast is van mij alleen en van niemand anders.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:57 schreef Dementor het volgende:
Jaap :dit is het moment waarop ik al fucking 2 jaar zit te wachten, eindelijk de koelkast is van mij alleen en van niemand anders.
Caps!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:![]()
Daar komt Jaap z'n bolide.....:D
Hier nog 1!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:59 schreef Desii het volgende:
Kan er nix aan doen, maar zit met een brok in mijn keel..
Mijn favoriete bewoner is net met zijn vrouw vertrokken
Bedankt Huubie en Claire
Had ik toch even bijna tranen in mijn ogen toen Huub en Claire vertrokken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:57 schreef akveor het volgende:
Kippevel hiero....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |