Hoe kom je erbij dat kaas gezond zou zijn?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:56 schreef freddygonzales het volgende:
Broodje kaas=lekker en gezond! Niet zeuren dus.
Jonge kaas <30% vet is best gezond... die oude 48+ waar ik van houd dan weer nietquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:12 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat kaas gezond zou zijn?
Dat is inderdaad goed te doen, zeker na een avondje zuipen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:00 schreef Florian_ het volgende:
Ik vind eerder het Nederlandse ontbijt saai. Ik heb laatst in een hotel een week lang English breakfast gegeten, het is even wennen, maar toch best chill![]()
waaaaaaaant iiiiiik heeeeeeebbbb... spammetjes op me bammetjes! Ja ik heb spammetjes op me bammetjes!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:33 schreef Koploperkopper het volgende:
Spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam eggs bacon sausage and spam.
u kwetst mijquote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:50 schreef Morwen het volgende:
Hollandsche lunch is niks mis mee en als het je niet bevalt rot je maar lekker op naar Afrika
Of naar België, Frankrijk, Italië, ...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:50 schreef Morwen het volgende:
Hollandsche lunch is niks mis mee en als het je niet bevalt rot je maar lekker op naar Afrika
Waar je zo'n beetje hetzelfde krijgt als hier, gejank dusquote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Of naar België, Frankrijk, Italië, ...
Je krijgt er in elk geval wél al een betere lunch , dat is een feit ...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 04:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waar je zo'n beetje hetzelfde krijgt als hier, gejank dus
zoek op in de dikke vandale bij het woord 'friet' en bekijk dan even de uitkomstquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |