Brosquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, keer op keer, dag op dag.
Worden mensen er niet schijtziek van? Ik wel. Kom je ergens, laat je je vertellen dat "voor lunch is gezorgd"... krijg je een paar kleffe, onwelriekende broodjes. Glaasje melk (bah) of karnemelk (3x bah) erbij.
Flikker op man, dat is toch geen eten?
Nee dat niet, maar ik wens graag fatsoenlijk eten. Ik zou iemand nooit zoiets voorschotelen. Kun je net zo goed meteen z'n vrouw in d'r doos grijpen en hem in z'n gezicht spugen wat mij betreft.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:37 schreef BK_102 het volgende:
Verkapt zie-mij-eens-een-ontevreden-flikker-zijn topic
Whehe, bijna thee over m'n laptopquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, keer op keer, dag op dag.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
hollandse lunch
regel een fatsoenlijke baan, met een fatsoenlijk bedrijfrestaurantquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik wens graag fatsoenlijk eten. Ik zou iemand nooit zoiets voorschotelen. Kun je net zo goed meteen z'n vrouw in d'r doos grijpen en hem in z'n gezicht spugen wat mij betreft.
Heb ik. Maar het een heeft met het ander niets te maken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
regel een fatsoenlijke baan, met een fatsoenlijk bedrijfrestaurant
ik heb elke dag de keuze tussen alle zoetwaren, warme en koude dingen. uitgebreide salades. meerdere soorten fruit... gebakken brood zacht boord hard brood oud brood niuew brood....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Heb ik. Maar het een heeft met het ander niets te maken.
Bij een vorige werkgever hadden we een bedrijfskantine die was verkozen tot beste bedrijfskantine van Nederland.... Nou, geweldig, maar niet heus.
Eerste baantje zeker?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb elke dag de keuze tussen alle zoetwaren, warme en koude dingen. uitgebreide salades. meerdere soorten fruit... gebakken brood zacht boord hard brood oud brood niuew brood....
ik kan het bakken, roosteren grillen of wat dan ook.....
dus ik denk echt dat het 1 met het ander te maken heeft
Maak jij schoon bij Bakker Bart?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb elke dag de keuze tussen alle zoetwaren, warme en koude dingen. uitgebreide salades. meerdere soorten fruit... gebakken brood zacht boord hard brood oud brood niuew brood....
ik kan het bakken, roosteren grillen of wat dan ook.....
dus ik denk echt dat het 1 met het ander te maken heeft
nee ik ben ICT'er bij een reclame/marketing bedrijfquote:
nee, en "kantines" zoals dit ben ik al bij heel wat grotere bedrijven tegengekomen. (elta lloyd, kpn, ing, maar ook kleinere bedrijven waar gewoon iemand boodschappen agat doen even voor de lunch)quote:
Delta Lloyd heb ik ook gewerkt, was ook weinig soeps.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
nee ik ben ICT'er bij een reclame/marketing bedrijf
[..]
nee, en "kantines" zoals dit ben ik al bij heel wat grotere bedrijven tegengekomen. (elta lloyd, kpn, ing, maar ook kleinere bedrijven waar gewoon iemand boodschappen agat doen even voor de lunch)
delta lloyd bij amstelstation? daar hadden ze zelfs snackbarsnacks in de lunchquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:14 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Delta Lloyd heb ik ook gewerkt, was ook weinig soeps.
zo luxe hoor,quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
delta lloyd bij amstelstation? daar hadden ze zelfs snackbarsnacks in de lunch
Nou, joepie!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
delta lloyd bij amstelstation? daar hadden ze zelfs snackbarsnacks in de lunch
het ging erom dat het geen kaas en ham wasquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:21 schreef Soohr het volgende:
[..]
zo luxe hoor,
kroket, frikandel, kaassouffle, berenhap en pittige gehaktstaaf.
dat klinkt uniek hoor
Ik smeer mijn boterhammen altijd 's avonds rond half 11 (dan de koelkast in) en de dag daarna rond een uur of 12 eet ik ze op. Lekker zou ik het niet noemen, maar moet toch wat etenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehe, bijna thee over m'n laptop![]()
Btw, ik haat boterhammen, vooral die kleffe die al vanaf 7-8 uur 's ochtends gemaakt zijn.
ik liet em speciaal voor jou overquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:04 schreef cerror het volgende:
Een bros! Oftewel een neger met botkanker.
Maakt niet uit, als het maar niet Hollands is.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:57 schreef DroogDok het volgende:
Wat zou TS als lunch willen dan?
Toen gestopt met lezen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:15 schreef hilliebillie het volgende:
hier op het werk hebben we goede lunch (vind ik tenminste) zoals gewone simpele broodjes (zachte, italiaanse bol of piramide) met kaas brie gezond e.d., tosties, uitgebreide salades, div ommeletten en uitsmijters, div pannekoeken, pizzas, broodje gyros, --------->friet<------ (...)
Dat vroeg ik me dus ook af. Heb nu eigenlijk best wel trek in een Bros.quote:
Ja ik meen ooit begrepen te hebben dat Bros eruit ging.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:54 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af. Heb nu eigenlijk best wel trek in een Bros.
FRIET dusquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Toen gestopt met lezen.
Hoe vaak is het nou al niet hier verteld? hoeveel topics zijn er al niet over geweest? hoeveel posts zijn er al niet aan besteed? hoevaak moeten we het nog vertellen? HET IS PATAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*zuuucht...
ja, dat vroeg ik me ook direct af, of die dingen nog wel bestaanquote:
maar niet te vretenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:56 schreef freddygonzales het volgende:
Broodje kaas=lekker en gezond! Niet zeuren dus.
Hoe kom je erbij dat kaas gezond zou zijn?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:56 schreef freddygonzales het volgende:
Broodje kaas=lekker en gezond! Niet zeuren dus.
Jonge kaas <30% vet is best gezond... die oude 48+ waar ik van houd dan weer nietquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:12 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat kaas gezond zou zijn?
Dat is inderdaad goed te doen, zeker na een avondje zuipen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:00 schreef Florian_ het volgende:
Ik vind eerder het Nederlandse ontbijt saai. Ik heb laatst in een hotel een week lang English breakfast gegeten, het is even wennen, maar toch best chill![]()
waaaaaaaant iiiiiik heeeeeeebbbb... spammetjes op me bammetjes! Ja ik heb spammetjes op me bammetjes!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:33 schreef Koploperkopper het volgende:
Spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam eggs bacon sausage and spam.
u kwetst mijquote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:50 schreef Morwen het volgende:
Hollandsche lunch is niks mis mee en als het je niet bevalt rot je maar lekker op naar Afrika
Of naar België, Frankrijk, Italië, ...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:50 schreef Morwen het volgende:
Hollandsche lunch is niks mis mee en als het je niet bevalt rot je maar lekker op naar Afrika
Waar je zo'n beetje hetzelfde krijgt als hier, gejank dusquote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Of naar België, Frankrijk, Italië, ...
Je krijgt er in elk geval wél al een betere lunch , dat is een feit ...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 04:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waar je zo'n beetje hetzelfde krijgt als hier, gejank dus
zoek op in de dikke vandale bij het woord 'friet' en bekijk dan even de uitkomstquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Patatquote:Op zaterdag 24 mei 2008 07:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
zoek op in de dikke vandale bij het woord 'friet' en bekijk dan even de uitkomst
idd iedereen weet dat het gewoon patat isquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:27 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Patat
tja en dan komen we toch uit op friet..
maar goed weer ontopic voordat dit dadelijk zo'n friet/patat topic wordt want die zijn er al genoeg..
wiki is geen officiele bron, het is een verzamelplaats van bronnen. als ik zou willen zou ik het hele artikel aan kunnen passen naar 'patat'. De vandale daar in tegen is dat wel:).quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:27 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Patat
tja en dan komen we toch uit op friet..
maar goed weer ontopic voordat dit dadelijk zo'n friet/patat topic wordt want die zijn er al genoeg..
In Frankrijk en Italie heb je tussen de middag vaak veel langer de tijd en eet je vaak warm. En dan geen prakje boerenkool met muffe gehaktbal maar echt lekker.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Of naar België, Frankrijk, Italië, ...
Bij de grote bedrijven waar ik kom waar ze een eigen catering hebben zijn snacks, soep en een hap van de dag te krijgen. Gezien de namen die je noemt toch eens je ogen openhouden?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
nee, en "kantines" zoals dit ben ik al bij heel wat grotere bedrijven tegengekomen. (elta lloyd, kpn, ing, maar ook kleinere bedrijven waar gewoon iemand boodschappen agat doen even voor de lunch)
Welke?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
Bij een ICT bedrijf in Ierlandquote:
Het water loopt mij in elk geval uit de mond. Maar ik heb dan ook bijna nooit een glaasje melk en broodje kaas.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
Worden mensen er niet schijtziek van? Ik wel. Kom je ergens, laat je je vertellen dat "voor lunch is gezorgd"... krijg je een paar kleffe, onwelriekende broodjes. Glaasje melk (bah) of karnemelk (3x bah) erbij.
Flikker op man, dat is toch geen eten?
Goed voor mekaarquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:19 schreef edcetera het volgende:
[..]
Bij een ICT bedrijf in Ierland
Tiger / Kingprawns kan ik me ook dood aan eten![]()
helaas was het een sidedish en kreeg je maar een stuk of 6 van die dingen
Zeker, dat hebben ze bij dit bedrijf goed gezien. Verwen je personeel en ze zullen ook beter presterenquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Goed voor mekaar
Krijg je tenminste iets fatsoendeelijks te eten.
Best jammer dat het hier niet zo uitgebreid is, als je een lekkere goede lunch hebt gehad werk je toch veel beter denk ik zo ?
Maar nee het zal wel weer te duur zijn hier
En dan krijg je nog wat gedaan 's middags? Na zo'n zware luch heb je volgens mij de moeder alle middag dips. Bovendien ben je na een maand 2 kilo aangekomen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:33 schreef edcetera het volgende:
Ben ik blij niet meer bij een Nederlands bedrijf te werken
Ons menu in de bedrijfscantine vandaag:
[fucking uitgebreid menu]
En alles is voor nop
Heb ik geen last van. Trouwens, vroeger aten de meeste mensen warm tijdens de middag.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:19 schreef DroogDok het volgende:
[..]
En dan krijg je nog wat gedaan 's middags? Na zo'n zware luch heb je volgens mij de moeder alle middag dips. Bovendien ben je na een maand 2 kilo aangekomen.
Vind de nederlandse lunch trouwens nog steeds prima. Volkoren boterham met kaas, jummie.
Waar lunchen Engelse mensen dan mee?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:37 schreef Jarno het volgende:
Neem dan de Duitsers en Belgen, die kunnen pas lunchen. Hell, volgens mij zijn wij Nederlanders de enige met die suffe kutboterhammen tussen de middag..
Herkenbaar ja... Enorme middagdip.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:36 schreef Heremeteit het volgende:
Terechte klacht. De Nederlandse lunch getuigt echt van een totaal gebrek aan goede smaak. Het enige wat nog weleens lekker kan zijn is het brood, mits vers. Het beleg is op z'n best saai maar het meeste is gewoon goor (ham, kaas). Het liefst heb ik een warme lunch zoals pasta of een goede hete curry maar als dat niet mogelijk is dan is een salade toch wel het minimum. Te copieus lunchen is trouwens ook niet goed. Toen ik in het buitenland woonde ging ik in de pauze vaak naar een Indiaas restaurant met buffet in de buurt en dat maakte toch wel erg slaperig
Ik lunch wel normaal, maar alleen dankzij mezelf.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:43 schreef wikwakka2 het volgende:
Als je niet normaal luncht, ligt dat toch echt aan je zelf. Je hebt hier zoveel keuze wat betreft beleg en broodjes etc. Ga maar eens een paar jaar naar het buitenland, dan ga je dat heerlijke beleg dat je in Nederland kan krijgen toch echt missen. (het ligt er natuurlijk aan waar je naar toe gaat )
In de meeste landen is de variteit qua lucnh en avondeten ver te zoeken en eten ze gewoon verschillende keren hetzelfde op een dag. Dat is lekkerquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:43 schreef wikwakka2 het volgende:
Als je niet normaal luncht, ligt dat toch echt aan je zelf. Je hebt hier zoveel keuze wat betreft beleg en broodjes etc. Ga maar eens een paar jaar naar het buitenland, dan ga je dat heerlijke beleg dat je in Nederland kan krijgen toch echt missen. (het ligt er natuurlijk aan waar je naar toe gaat )
Ja, ik wou de scope van dit topic beperken tot de 1e wereld, zeg maar.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:49 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
In de meeste landen is de variteit qua lucnh en avondeten ver te zoeken en eten ze gewoon verschillende keren hetzelfde op een dag. Dat is lekker
En dit is nog het luxe pakket, heb ze ook al vaker een stuk schraler gezien.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:33 schreef Pappie_Culo het volgende:
Toe maar, toe maar.
Een voordeel, voor de vijand je kapot schiet ben je al lang verhongerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |