Vooral die wetenschapis enorm irritant idd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:30 schreef AKnynke het volgende:
Eigenlijk vind ik sex heul niet bah, maar t helpt om m'n lichaam op de hoogte te stellen dat het de komende tijd geen sex zal hebben..
Troost jezelf met de gedachte dat weinig mannen goed genoeg neuken om echt tevreden van te wordenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:30 schreef AKnynke het volgende:
Eigenlijk vind ik sex heul niet bah, maar t helpt om m'n lichaam op de hoogte te stellen dat het de komende tijd geen sex zal hebben..
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Troost jezelf met de gedachte dat weinig mannen goed genoeg neuken om echt tevreden van te worden
gewoon niet aan seks denken. maar dat is lastig. zeker met zo'n tt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]zou zou je kunnen denken idd. maare of het echt helpt
![]()
Volgens mij moet ze de hele dag gewoon denken aan ijsblokjes.. winter weer, regen, en vooral eten
Leuk! Have fun!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Dáág ladies & gents, ik zit een weekend in de Ardennenmet familie
Tot zondag avond ofzo
Blegg die zijn blondquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:56 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb ook al bijna twee weken geen seks gehad
Nynke, wacht maar tot je in Zweden zit! Zweedse mannen zijn lekkerdenk ik
Heb je latislos dan al 2 weken neit gezien? En g aje dit weekend wel weer naar het hoge noorden?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:56 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb ook al bijna twee weken geen seks gehad
Nynke, wacht maar tot je in Zweden zit! Zweedse mannen zijn lekkerdenk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |