Dat had ik ook al gezienquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:13 schreef Ezechielk het volgende:
Ik denk dat je dan ene H. van Putten lief aan moet kijken. PM maar voor een adres en/of telefoonnummer
Eens, ik wil weten hoe de barbeque in Afrika ging. Niet of een of andere vetklep iets heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:22 schreef BdR het volgende:
klacht5: Gouden Kooi/Terror Jaap overexposure
Ik heb dat kutprogramma al die tijd zorgvuldig vermeden, is het vanochtend zelfs op het nieuws.. "Jaap wint De Gouden Kooi"
Wat een geweldige prestatie van die Jaap, hij heeft echt wat bereikt, hij heeft De Gouden Kooi gewonnen!!Wat is dat uberhaubt voor een nieuwsbericht!?
De nikserigheid druipt er met dikke klodders vanaf.
Dat had een prachtige RickRoll kunnen zijn.quote:
Spring je van een flat als ik je ook nog eens vertel dat het een hoer was ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:53 schreef Thrilled het volgende:
Ze hebben me gisteravond zooo geshockeerd toen ik het fragment zag waarin hij seks had.. lag ie daar op zn rug, met zn XXXL buik, handen achter zn hoofd.. te liggen? Enige mogelijke manier voor hem om aan zn gerief te komen (naast het handwerk offcourse)... bah wat vies
Dat zijn de betere berichten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:43 schreef Garisson72 het volgende:
zijn moeder noemt hem Error Jaap, wisten jullie dat?
Dat is zijn tradmark en zijn bescherming tegen Huub en Brain.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:08 schreef Placenta het volgende:
klacht2: Jaap is dik
En dan een soort Amanda van het geld genieten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:47 schreef Garisson72 het volgende:
We kunnen ons troosten met de gedachte dat hij zeer hoogstwaarschijnlijk voortijdig zal sterven aan een of andere lichamelijke kwaal als gevolg van zijn gore vadsigheid. Piepende hartkleppen of ranzig bloed of andere falende lichaamsfuncties.
'quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:53 schreef Thrilled het volgende:
Ze hebben me gisteravond zooo geshockeerd toen ik het fragment zag waarin hij seks had.. lag ie daar op zn rug, met zn XXXL buik, handen achter zn hoofd.. te liggen? Enige mogelijke manier voor hem om aan zn gerief te komen (naast het handwerk offcourse)... bah wat vies
Wat een kutkickquote:Op woensdag 17 september 2008 21:41 schreef joep.t het volgende:
[..]
'
Ik heb de Gouden kooi van begin tot eind gevolgd maar ik heb jaap geen seks zien hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |