Welkequote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:24 schreef indahnesia.com het volgende:
tering... de regering wil de aangekondigde prijsverhoging op brandstoffen (30%) wellicht vanavond nog doorvoeren. Bij de pompstations in de buurt is de meeste brandstof al uitverkocht en staan lange rijen... foto's maken dus
Straks linkje naar de foto's dan hequote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:24 schreef indahnesia.com het volgende:
tering... de regering wil de aangekondigde prijsverhoging op brandstoffen (30%) wellicht vanavond nog doorvoeren. Bij de pompstations in de buurt is de meeste brandstof al uitverkocht en staan lange rijen... foto's maken dus
quote:
30%quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:24 schreef indahnesia.com het volgende:
En dan is het nog steeds 10x zo goedkoop minder duur als bij onsquote:
quote:
Jij bent scherp, oef kerk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij het aanpassen ben je vergeten 'als' door 'dan' te vervangen.
Jij kan schrijven en motorrijden tegelijkquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:31 schreef indahnesia.com het volgende:
en de vice-president zei op tv: 'ik hoop dat je vanavond televisie kijkt'... lijkt wel showbizz spectakel. even nieuwsberichtje fabrieken voordat ik foto's ga maken (op de motor)
Wiezo?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij het aanpassen ben je vergeten 'als' door 'dan' te vervangen.
ja okee...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan is het nog steeds 10x zo goedkoop minder duur als bij ons
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:38 schreef indahnesia.com het volgende:
benzine kost nu 32 eurocent de liter, word 43 of zo..
komen wij aan mijn onze prijzenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:38 schreef indahnesia.com het volgende:
benzine kost nu 32 eurocent de liter, word 43 of zo..
Wiezo?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... ik probeerde je reputatie nog te redden, maar nu doe je dat zelf weer teniet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |