Dus jij gaat mij vertellen dat als ze voor je staat in dr blote reet dat je zegt Sorry, maar ik kan het niet ?quote:
Ik zeg alleen dat ik puur natuur mooier vind, meer nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Dus jij gaat mij vertellen dat als ze voor je staat in dr blote reet dat je zegt Sorry, maar ik kan het niet ?
dat is dan weer iets anders... maar voorkeur ligt ergens anders.quote:Op vrijdag 23 mei 200817:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Dus jij gaat mij vertellen dat als ze voor je staat in dr blote reet dat je zegt Sorry, maar ik kan het niet ?
quote:
ja, wederzijdsquote:Op vrijdag 23 mei 200817:12 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
@indahmen, goede foto's [afbeelding] !
"even voelen of er haar op zit".. heel goed.. wel weten wat voor vlees je in de kuip hebt natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 mei 200817:23 schreef JortK het volgende:
OMFG:
[afbeelding]
Heb ik ook een keer gedaan [afbeelding]
Refferer uitzettenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"ANTI HOTLINK OUWERUKKER.COM"
whehe...
Nu snel tanken danquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:29 schreef indahnesia.com het volgende:het is er doorheen.. de benzineprijzen gaan over 1.5 uur met 30% omhoog
whaha... 250 miljoen indonesiers genept die dachten nog 1 week te kunnen hamsteren
alles is dus al uitverkocht sinds een uur of zeven, toen de geruchten op gang werden gebracht door de vice-president..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |