nog 7 minuten!quote:
Ik wil eigenlijk buiten slapen...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:42 schreef Piles het volgende:
[..]
En denk je dat dat gaat lukken, of ga je gewoon hier de hele dag rondhangen![]()
Klaarquote:
Weet ikquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Oeh, dat vind ik eigenlijk best een goed idee
Idem.quote:
Het is zeker een tof festivalquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
BIj mij is het andersom.
Nou ja, ik ga omdat het een tof festival is en de line-up goed. Echte uitschieters zijn er voor mij niet zo veel. Slayer heb ik daarvoor al te vaak gezien, ik ga wel weer kijken, maar ik ga er niet voor heen. Life of Agony is dan eerder reden om heen te gaan, die zag ik tot nu toe 2 keer (beide keren erg sterk).
Biohazard wil ik wel even zien, maar een geweldige band vind ik het niet.
Ja, van uitstel komt afstel, en dan moet je alles op het laatste momentquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Iedereen werkt altijd behalve op vrijdagmiddag, ik alleen op vrijdagmiddag
eigen buld, dikke schuldquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Iedereen werkt altijd behalve op vrijdagmiddag, ik alleen op vrijdagmiddag
Dat valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:20 schreef The_Dean het volgende:
Ja, van uitstel komt afstel, en dan moet je alles op het laatste moment
Ik heb er geen last van hoor. Controle op met huurachterstand vertrokken bewoners. Zitten een paar leuke tussenquote:
Zal een leuke laatste stagedag voor jou wordenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor
Maandag weer een dag
Hoezoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zal een leuke laatste stagedag voor jou worden
Als je alles uitstelt tot het einde, dan heb je een hoop werk op je laatste stagedag (dan kan je niet meer uitstellen)quote:
De enige verplichting die ik heb is mn stageverslag zo'n beetje. En voor de rest is het een meewerkstage hè, dus niet echt een opdracht die af moetquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:28 schreef Yesse het volgende:
Als je alles uitstelt tot het einde, dan heb je een hoop werk op je laatste stagedag (dan kan je niet meer uitstellen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |