Gils just wanna have fuhun...Owwww Girls just wannnaaa haaaavveee fun....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:51 schreef Yesse het volgende:
I seee your truuuueeeee colors shining through. Wat een muziek
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:02 schreef Californium het volgende:
Hier op stage ook![]()
ga ef me gellie bekijken denk ik
4 sampletjes maar!quote:
Agarosegel?quote:
Ik heb 1 keer bij Slayer een beetje vooraan gestaan (2002, Ozzfest), maar dat was meer 1 grote moshpit dan 14-jarige pubertjes aan het headbangen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:00 schreef The_Dean het volgende:
Slayer ook op Fields gezien in 2005, maar kan me dus totaal niet boeien... maar ga wel even kijken, altijd wel gezellig bieren tijdens een afsluiter
Wel vermakelijk ook, al die stoerdoenerige 14 jarige pubertjes vooraan te headbangen![]()
Leuk hèquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:08 schreef Yesse het volgende:
Ik wist niet dat ik zo weinig kon doen op een dag
Ik heb er al weken last vanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, saai maar ik heb ook weer nergens zin in.. Beetje dubbel
quote:
Die worden uitgeprint op speciaal papierquote:
Ja ik ookquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Die worden uitgeprint op speciaal papier...En plak ik in me labjournaal
Wij kunnen ze wel op de computer overbrengen maar dat is teveel werk....Hier is gewoon gel erin...drie knopjes drukken....Biep! En dan komt je plaatje eruit geroldquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ik ookMaar bij ons worden ze ook als Tiff en JPG opgelsagen
Zoietsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:23 schreef Yesse het volgende:
Dat was toch met het scheiden van moleculen enzo![]()
Ja hier ookquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Wij kunnen ze wel op de computer overbrengen maar dat is teveel werk....Hier is gewoon gel erin...drie knopjes drukken....Biep! En dan komt je plaatje eruit gerold
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:23 schreef Yesse het volgende:
Dat was toch met het scheiden van moleculen enzo![]()
*probeert het half te volgen na gisteren
Niet automatisch...kan wel maar veel werk....Het apparaat zelf maakt de foto...En als het moet kan het op een ingewikkelde weg naar de comp...Maar wil er zowiezo 1 voor me verslag hebben..dussequote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja hier ook
[ afbeelding ]
Zit dat ding bij jullie niet aan een pc gekoppeld dan?
Lelijke foto btwquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja hier ook
[ afbeelding ]
Zit dat ding bij jullie niet aan een pc gekoppeld dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raarquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet automatisch...kan wel maar veel werk....Het apparaat zelf maakt de foto...En als het moet kan het op een ingewikkelde weg naar de comp...Maar wil er zowiezo 1 voor me verslag hebben..dusse
Naja, moshpits van tegenwoordig is ook niet meer wat het geweest is. Verandert in een gevecht voor je leven in plaats van lekker moshen...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer bij Slayer een beetje vooraan gestaan (2002, Ozzfest), maar dat was meer 1 grote moshpit dan 14-jarige pubertjes aan het headbangen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:26 schreef Goover het volgende:
Nog twee wekenEn dan pas de 27ste verdediging?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb waarschijnlijk voor de 27ste verdediging en ik moet nog 5 weken
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Lelijkquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
RaarHebben wij het blijkbaar vrij luxe
Niks lelijke fotoHij voldeed
De grote mensen wereld inquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:24 schreef Goover het volgende:
Deanwaar ga je heen?
Mensen, ik kan niet op de 27Dan is mijn scriptie verdediging
Wtf is er mis met de marker?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:28 schreef Californium het volgende:
[..]
LelijkZelfs de marker is lelijk
Ik zal een keer een mooie laten zien als ik er 1 heb
Hij heeft vandaag zn laatste stagedagquote:
Sommige mensen kunnen alleen de 27equote:Mensen, ik kan niet op de 27Dan is mijn scriptie verdediging
Wij zetten hem op 120 tot 130 voltquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wtf is er mis met de marker?Wij werken maar met cheap-ass rotzooi he
En alles lekker op 110 Volt zodat het geen halve dag duurt
Toch niet 's avonds enzoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:30 schreef Bravebart het volgende:
Ik kan ook niet op de 27ste, tentamen enzo
Dat kan bij ons niet eensquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Wij zetten hem op 120 tot 130 voltOnze wordt toch ook mooier
En cheap ass zooi daar kan het wel aan liggen jah
Naja, van 14:00 tot 17:00, maar voordat ik dan in Utrecht ben en gegeten heb, is het wel 8 uurquote:
Niet zomaar één, de allerlaatste stagedag van mijn leven!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag zn laatste stagedag
[..]
Sommige mensen kunnen alleen de 27e
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat kan bij ons niet eensOnze agarose smelt boven de 115 volt
Gebruiken jullie wel 1,2%?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:34 schreef Californium het volgende:
[..]
aha...probleen is gevonden denk ik
Een collega zette dat ding laatst een half uur op 190 volt...Niets aan de hand
Als we nou met zijn allen gaan eten scheelt het je de helftquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja, van 14:00 tot 17:00, maar voordat ik dan in Utrecht ben en gegeten heb, is het wel 8 uur
Kan ja, scheelt mij ook weer tijdquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als we nou met zijn allen gaan eten scheelt het je de helft
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:35 schreef The_Dean het volgende:
Als we nou met zijn allen gaan eten scheelt het je de helft
0,8 tot 1,4...meestal 1,4 voor kleine fragmentenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |