Gebruiken jullie wel 1,2%?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:34 schreef Californium het volgende:
[..]
aha...probleen is gevonden denk ik
Een collega zette dat ding laatst een half uur op 190 volt...Niets aan de hand
Als we nou met zijn allen gaan eten scheelt het je de helftquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja, van 14:00 tot 17:00, maar voordat ik dan in Utrecht ben en gegeten heb, is het wel 8 uur
Kan ja, scheelt mij ook weer tijdquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als we nou met zijn allen gaan eten scheelt het je de helft
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:35 schreef The_Dean het volgende:
0,8 tot 1,4...meestal 1,4 voor kleine fragmentenquote:
Pannenkoeken toch?quote:
Aaaahquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:36 schreef Californium het volgende:
[..]
0,8 tot 1,4...meestal 1,4 voor kleine fragmenten
Niet zelf makenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
AaaahNaja zal wel aan de gel liggen idd
Wij hebben ook van die zooi die je alleen maar ff in de magnetron hoeft te flikkeren, ipv 'vers' gemaakt
Of niet, als ik via Den Haag gaquote:
Mja, naja agarose stolt uiteraard als het afkoelt, dus je kan gewoon een liter maken en die steeds weer magnetronnen -> gieten en dan weer de rest af laten koelen voor volgende keerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet zelf makenDat ken ik niet...Agarose afwegen, TEA erbij en opkoken....
Veel beter
en mijn laatste trein gaat om 23:50 vanuit Utrecht, dus tijd zat!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je naar Utrecht gaat niet toch?quote:
Oh, dat heb ik ff gemistquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:40 schreef Yesse het volgende:
Ik heb vandaag gezegd dat ik pas ongeveer half 5 weg kan van mn werk
jij kan echt wel eerder weg!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gezegd dat ik pas ongeveer half 5 weg kan van mn werk
Of gewoon een gel gieten en in de koelkast pleuren wat je over hebt...zo doen wij het hierquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, naja agarose stolt uiteraard als het afkoelt, dus je kan gewoon een liter maken en die steeds weer magnetronnen -> gieten en dan weer de rest af laten koelen voor volgende keerVoldoet voor educatieve doeleinden prima en is veeeel sneller
Ja maar, dat komt door onhandig enzo. Neem al vrij die maandquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jij kan echt wel eerder weg!je wil alleen niet eerder weg...!
We gaan 'r gewoon halenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jij kan echt wel eerder weg!je wil alleen niet eerder weg...!
Ja ok, maar dan zit zo'n koelkast vrij snel vol met veel groepen op 1 zaalquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Of gewoon een gel gieten en in de koelkast pleuren wat je over hebt...zo doen wij het hier
je hoeft echt maar 3-4 uurtjes vrij, je kan de morgen gewoon werken hoor!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar, dat komt door onhandig enzo. Neem al vrij die maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |