Er zit hier 50 man in dat lab...en 2 kleine koelkastjes.....Valt best meequote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan zit zo'n koelkast vrij snel vol met veel groepen op 1 zaal
Jaa maar toch. Vind half 5 weg ook mooie tijd. En dan met zn allen pannekoeken etenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je hoeft echt maar 3-4 uurtjes vrij, je kan de morgen gewoon werken hoor!
en het terras dan...? zit ik daar strax alleen met Pils...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaa maar toch. Vind half 5 weg ook mooie tijd. En dan met zn allen pannekoeken eten
Nou onze koelkast zit al stampvol 24 manquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Er zit hier 50 man in dat lab...en 2 kleine koelkastjes.....Valt best mee
Pilsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en het terras dan...? zit ik daar strax alleen met Pils...
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou onze koelkast zit al stampvol 24 man
Ja warme labzaal enzo, dan moet je watquote:
quote:
Kun je goed van je pils genieten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Het terras kan 's avonds toch ookquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja...quote:
het draait niet alleen om jou Piles...!quote:
kom jij ook naar de Meet? in de middag al? ik wil wel mensen erbij hebben waar ik smiddags al biertjes mee kan drinken...!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Kun je goed van je pils genieten.
Bij ons is het koudquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja warme labzaal enzo, dan moet je wat
En dat is niet gezellig wou je zeggenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
En zie je nou wat er van komt als je iemand met de verkeerde naam noemtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
het draait niet alleen om jou Piles...!
en daarna terras!quote:
Lezen jijquote:
pils (het, dem)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:52 schreef Piles het volgende:
[..]
En dat is niet gezellig wou je zeggen
En zie je nou wat er van komt als je iemand met de verkeerde naam noemt
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Bij ons is het koudZit hier geregeld met een vest aan
Ja, maar iemand noemde me hier regelmatig Pils, dus dan raak ik in de warquote:
Dat komt toch niet op een avondjequote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:55 schreef Californium het volgende:
Ik moet trouwens even kijken voor de meet! Kan alleen op de 27ste(stage afgelopen) maar zit ook met Tentamens, dingen regelen voor Buitenland stage...Stage afsluiten....Geen idee hoever ik dan ben met dingen...
Nee, ik denk niet dat ik naar de meet kom.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
kom jij ook naar de Meet? in de middag al? ik wil wel mensen erbij hebben waar ik smiddags al biertjes mee kan drinken...!
Toen het twee weken geleden bloedheet was...zat ik hier binnen met een vestquote:
je kan toch wel 1 drankje komen doen...?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:55 schreef Californium het volgende:
Ik moet trouwens even kijken voor de meet! Kan alleen op de 27ste(stage afgelopen) maar zit ook met Tentamens, dingen regelen voor Buitenland stage...Stage afsluiten....Geen idee hoever ik dan ben met dingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |