Ook nog niet binnen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:27 schreef de_boswachter het volgende:
Ga eens werken, pauper !
Vieze vuile handjesophouder. Niks komt er van je terecht later ! Zoek je een bijbaan ofzo, luie lutser !
Woooeoeoeoeeoeoeoee !quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:27 schreef Matje-1989 het volgende:
Postbank inderdaad hier ook binnen
@ Boswachter, houd je muil gewoon vies onderkruipsel
Moet ie van zijn zwangere vriendin van 15 luiers ter opslag voor kopen !quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:32 schreef ColtZ40 het volgende:
O dat, wat je ga je doen van die 2 tientjes?
Spaarrekening? Wat is dat?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:13 schreef Faithy het volgende:
het is binnen
eh hoppakee, 1100 euro naar de spaarrekening
(vakantiegeld is ook binnen)
ik word rijkondanks het kopen van een motor die me 1000 euro extra kostte ondanks het verkopen van mn óúde motor, nog bijna 3000 euro op mn spaar
Voor bier zuipen neem je maar een bijbaan. Nederland geeft jou stufi om te studeren, dus als je ipv bier zuipen eens gaat opletten bij Nederlands of zo...quote:
Moet ik dan elke maand voor 500 euro nieuwe boeken kopen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor bier zuipen neem je maar een bijbaan. Nederland geeft jou stufi om te studeren, dus als je ipv bier zuipen eens gaat opletten bij Nederlands of zo...
Nog niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:26 schreef Esmay20 het volgende:
Wie van de mensen die ABN hebben hebben al hun stufi gestort gekregen?
500 euro in de maand is 6000 euro in het jaar. Hoeveel is het collegegeld tegenwoordig? 2400? 2700? Daar komt dan nog boekengeld bij. Daarnaast natuurlijk huur en voedsel.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:22 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Moet ik dan elke maand voor 500 euro nieuwe boeken kopen?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:29 schreef stbabylon het volgende:
Of ga je me vertellen dat je thuiswonend 500 euro krijgt.
Nog nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:26 schreef Esmay20 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:26 schreef Esmay20 het volgende:
Normaal staat ABN er altijd vrij snel op hoor. Maar hier inderdaad ook nog niets binnen van ABN.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:36 schreef Esmay20 het volgende:
waarom doet de abn er altijd zo langzaam over
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:21 schreef NoelGallagher het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. ABN STAAT EROP.
Beetje vroeg niet?quote:
dinsdag 24 juniquote:Op maandag 16 juni 2008 12:17 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Beetje vroeg niet?
Vorige week is mijn belastingteruggave gestort.
Ipod Nano.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:14 schreef alledagenheeldruk het volgende:
Van mij mag-ie elke week welik krijg best veel stufi vind ik zelf. Maar aan het eind van de maand is het iedere keer op, en ik weet niet eens waaraan!
vrijdag denk ikquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:39 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Storten ze de zorgtoeslag voor of na het weekend?
En of.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:14 schreef makkie88 het volgende:
ik lust ook wel een salarisje, een stuffie en een zoto..
12:34:22 maar kan ook 24 zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:38 schreef jumpadadon het volgende:
hoe laat denk je
bij mijn vriendin is postbank altijd exact om 17.03:21quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:38 schreef jumpadadon het volgende:
hoe laat denk je
HAHA JIJ HEBT HET LEKKER NOG STEEDS NIET!!!!1!11!!!1!1!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:42 schreef jumpadadon het volgende:
jaja goed voor haar
maar wel geld om uit te geven!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:56 schreef jumpadadon het volgende:
en jij hebt nog steed geen leven
Komt wel vandaag, tis altijd op de dag die ze zeggen... Helaas altijd laat op de dagquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:54 schreef Flashwin het volgende:
postbank waarschijnlijk morgen en dan mag je nog blij zijn ook
Maakt niks uit, precies over een maand beur je weer.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:58 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Komt wel vandaag, tis altijd op de dag die ze zeggen... Helaas altijd laat op de dag
Lul niet zo dom.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:54 schreef Flashwin het volgende:
postbank waarschijnlijk morgen en dan mag je nog blij zijn ook
Gewoon de standaard procedure bij Postbank...de boel ophouden zodat ze zelf weer wat extra rente trekkenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:50 schreef pieter12345 het volgende:
Idd. Wel erg laat bij de postbank. Banken zitten verlegen om liquide middelen dus..
daar kun je misschien net een bakje tomatenpuree van kopen andersquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:55 schreef dikkemongul het volgende:
Vieze vuile stinkratten bij de postbank! Hoe verwachten ze dat ik kan eten met nog 7 cent op mn rekening!
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:55 schreef dikkemongul het volgende:
Vieze vuile stinkratten bij de postbank! Hoe verwachten ze dat ik kan eten met nog 7 cent op mn rekening!
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:52 schreef jumpadadon het volgende:
binnen postbank , later
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:13 schreef Matje-1989 het volgende:
Ben ik de enige student hier die zich niet druk maakt om de stufi?
Kom op zeg, dan sta je maar even een dagje in het rood.
Trouwens, ik had het dus vandaag al om 12.00 binnen, ook Postbank.
Dus volgens mij zit er iets fout bij de anderen whaha
Er zijn mensen die al genoeg gemind staan.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:13 schreef Matje-1989 het volgende:
Ben ik de enige student hier die zich niet druk maakt om de stufi?
Kom op zeg, dan sta je maar even een dagje in het rood.
Trouwens, ik had het dus vandaag al om 12.00 binnen, ook Postbank.
Dus volgens mij zit er iets fout bij de anderen whaha
Het gaat per kwartaal. De data waarop je stufi kan beginnen, staan op 1 januari, 1 april, 1 juli en 1 oktober. Ben je dus net halverwege zo'n maand jarig, dan heb je pech, en moet je wachten op het volgende kwartaal. Tenzij je HBO of WO doet, dan hoor je (als je nog geen 18 bent) stufi te krijgen vanaf 1 oktober.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:47 schreef reetveter het volgende:
Krijg je de StuFi pas 3 maand nadat je 18 wordt? Ook al is je opleiding dan al 2 maand begonnen
quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:16 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Postbank binnenWel een beetje weird, geen transactie
ja die paar tientjes van de mcdonalds maakt het verschil.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:09 schreef Radjesh het volgende:
Denk wel dat het erop staat.
icm met mijn salaris is het een leuk bedrag
quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:13 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ja die paar tientjes van de mcdonalds maakt het verschil.
Ik heb het al een paar uur binnen bij ABNquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:17 schreef Kazu het volgende:
ABN nog niet binnen. Argh, kom op, ik heb 't nodig voor m'n collegegeld
die 1520 euri is al betaald dit jaar als je in termijnen hebt betaald. dat is overal het zelfde.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:17 schreef Kazu het volgende:
ABN nog niet binnen. Argh, kom op, ik heb 't nodig voor m'n collegegeld
Spannend hoor!quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:19 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb 't ook al binnen bij de ABN idd.. Lekker een groot deel naar mijn spaar gesluisd ^^
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:13 schreef kweek89 het volgende:
verdomme hier nog niet(ABN)
kep het vrij hard nodig (ja klinkt suf maar Lowlands kostte wat meer dan geplanned)
Overmorgen, de 22stequote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:27 schreef kweek89 het volgende:
wachten tot 12 uur vrees ik zo voor zorgtoeslag...stufi komt toch pas morgen op z'n vroegst
Mijn salaris niet. Per weekquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:45 schreef kweek89 het volgende:
pfft...salaris is nog een week wachten denk ik zo ?
Stufi ook iddquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:18 schreef Flashwin het volgende:
binnen postbank , later
Ik vrees dat het maandag wordt. Dat wordt nog even met kratjes heen en weer fietsen naar de supermarkt.quote:
doet fortis dat dan?quote:Op maandag 22 september 2008 17:38 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Fortis heeft nog niks gestort....
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:18 schreef Flashwin het volgende:
binnen postbank , later
3 koffie en een theequote:Op woensdag 24 september 2008 10:26 schreef 9christensen het volgende:
binnen
ik ga naar 't cafe, jow mzl
quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:55 schreef stbabylon het volgende:
Anders hou je aan het eind van je maand gewoon wat geld over ipv andersom. Dan hoef je je ook niet zo druk te maken. Paupers.
Ja, of je kunt gewoon extra geld nodig hebben...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:55 schreef stbabylon het volgende:
Anders hou je aan het eind van je maand gewoon wat geld over ipv andersom. Dan hoef je je ook niet zo druk te maken. Paupers.
ik hap altijd...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:58 schreef stbabylon het volgende:
http://thegamersclassics.com/images/pacman.png
Het gaat inderdaad met terugwerkende kracht.. Bij mij zijn ze er alleen 9 maanden mee bezig geweestquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:08 schreef -skippybal- het volgende:
Sletjes daar bij de IB, zegWaarom moet alles daar zo traag gaan?
Ik heb recht op 150 per maand extra, en na iets van 2,5 maand zijn ze nog bezig
Dat gaat toch hopelijk wel met terugwerkende kracht?
ik spaar al genoegquote:
Geld moet rollen. Dat is goed voor de economie.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
groeiende spaarrekeningen zijn tof
Als je meer dan 40.000 euro verdiend kan je die 800 euro toch makkelijk terug betalen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:21 schreef Pumz het volgende:
Whoohoo, 2 brieven, 1 voor 2006 en 2007 om even 2x vierhonderdnogwat euro's wil terugbetalen. Ofwel, de volledige zorgtoeslag die ik ontvangen heb. Want volgens de belastingdienst heb ik 41.000 p/jaar verdient, en daarmee geen recht op zorgtoeslag.
Dan mogen ze mij vertellen waar ik dat kan verdienen!![]()
Hoop gezeik in ieder geval, want heb bij elkaar al zeker 5 uur met ze aan de telefoon gehangen![]()
Klacht: belastingdienst
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:18 schreef Flashwin het volgende:
binnen postbank , later
zeker dezelfde strategie als vorige maandquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:26 schreef Slarioux het volgende:
Score, het is binnen. Nu de rest van de maand zuinig doen
Uhuhquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zeker dezelfde strategie als vorige maand
pf nog steeds dat domme gelul over de postbank. De afgelopen twee jaar ofzo al betaalt de postbank de stufi gewoon uit op de betaaldagquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
yup, morgendus hopen dat het voor het weekend lukt het op de postbankrekeningen te krijgen
![]()
Joquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:45 schreef Sweetlady20 het volgende:
Wie van de mensen van ABN heeft ut alllllllllllllll
Ligt natuurlijk aan de ABN.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:50 schreef paaskannekoekje het volgende:
ABN nog niet binnen.. er zal toch niet weer wat mis zijn.. proleten van de ibgroep.
zal wel weer een denkbeeldig wijzigingsformulier verwerkt zijn waarin ik alles stopzet. :|
Achja, daar is het ook voor. Het wordt niet voor niks nooit in het weekend (en dus ná of tijdens het uitgaan) uitgekeerd, maar altijd ervoorquote:
Het is een pure gok hoor, maar ik denk dat je daarmee je nieuwe OV jaarkaart kunt ophalenquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:46 schreef xminator het volgende:
Heb net alweer een afhaalbericht gekregen voor de ov-studentenkaart.. Jullie waarschijnlijk ook?
Waar dient dit voor?
Vanaf Januari.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:51 schreef Asgard het volgende:
Over de OV kaart, weet iemand hoe het zit met ons, Rotterdammers?
Ik heb al 2 foto's ingeleverd, wanneer krijgen wij die klote chipkaart? Aangezien ze vanaf volgend jaar hier die poortjes chip-only maken? :/
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:51 schreef Asgard het volgende:
Over de OV kaart, weet iemand hoe het zit met ons, Rotterdammers?
Ik heb al 2 foto's ingeleverd, wanneer krijgen wij die klote chipkaart? Aangezien ze vanaf volgend jaar hier die poortjes chip-only maken? :/
Inderdaad, maar het is best stom heb hem pas net een maandje en kan alweer een nieuwe halen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:56 schreef Devolution het volgende:
[..]
Het is een pure gok hoor, maar ik denk dat je daarmee je nieuwe OV jaarkaart kunt ophalenAangezien er een jaartal op je OV staat moet je elk jaar een nieuwe halen
En ja, ik heb 'em ook binnen inderdaad.
Pfff geen idee? Zoeken op google levert niks op? Ik dacht dat het iig wel ongeveer januari zou zijn.. Snap niet hoe ze dat ooit willen waarmaken, het zal vast wel later worden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:54 schreef Asgard het volgende:
O ok, ze mogen dan wel opschieten.
Hebben jullie misschien ook een site/nieuwsbericht waarin januari word genoemd? Anders lever ik voor de 3e keer een foto in als fapmateriaal voor de postkantoor gaylords
Hoe kan je zoveel krijgen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
INFORMATIE BEHEER GROEP
STUDIEFINANCIERING
MEI 2008
¤ 2070,-
YES ! ook binnen !
Zo bijzonder is dat niet hoor, ik krijg nog veel meer..quote:
quote:INFORMATIE BEHEER GROEP
STUDIEFINANCIERING
Oktober 2008
¤ 125.000,-
quote:Op zondag 9 november 2008 00:39 schreef Devolution het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat niet hoor, ik krijg nog veel meer..
[..]
Niet alles geloven wat anderen zeggen
Dacht al zoiets maarja toch ff checkenquote:Op zondag 9 november 2008 00:39 schreef Devolution het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat niet hoor, ik krijg nog veel meer..
[..]
Niet alles geloven wat anderen zeggen
Het zou in principe wel kunnen hoor. Als de IB Groep een achterstand heeft in betaling (bijv. omdat ze je de eerste paar maanden "vergeten" waren te betalen) dan betalen ze meerdere maanden tegelijk uitquote:Op zondag 9 november 2008 00:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dacht al zoiets maarja toch ff checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |