Eentje maar?quote:Op maandag 26 mei 2008 21:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Get-ver-dem-me.
Een voetbalfan in het LPT.
Goh, Bassie.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben je Bupa?. Echt waar? Bupatih?
.
Hmm, nee. De vragen waarvan ik denk dat je ze niet zou willen beantwoorden zouden of nogal puberaal zijn, of over privé gegevens gaan. Laten we dat maar niet doen.quote:
Ik had niet anders verwacht.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Hmm, nee. De vragen waarvan ik denk dat je ze niet zou willen beantwoorden zouden of nogal puberaal zijn, of over privé gegevens gaan. Laten we dat maar niet doen.
Economische èn sociale druk. Mijn hart weent.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik voel sociale druk om ook te gaan samenwonen.
Ik zit nu regelmatig in die sprinter, en dat is echt geen rustig treintje. Nu ja, als je om 11 uur 's ochtends erin stapt misschien.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:42 schreef Gellius het volgende:
Ik heb 'n tijdje geforensd tussen Amsterdam en Woerden, dan zat ik in het boemeltje naar Rotterdam. Heerlijk rustig treintje was dat, een zegen vergeleken bij de wanordelijke toestanden in de Intercities.
Jep, het gaat zeker de goede kant op met de betuttelende, almachtige staat. Het is nu nog wachten op een autoverbod in de steden.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:58 schreef k_man het volgende:
Het gaat de goede kant op met de rookverboden.Vliegtuigen, treinen, horeca, de werkplek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |