Dat weet ik. Ik ga dan ook niet écht zo erbij lopen. Over vijf jaar pas.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:30 schreef k_man het volgende:
Minder gel IR!
Op die foto ziet het er onsmakelijk vet en glibberig uit.
Ik lees de Avonden wel momenteel. Maar ik moet er moeite voor doen.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:42 schreef dwerg het volgende:
Je leest De Avonden niet alleen, IR, je bént De Avonden.
Je had nog lekker drie minuten kunnen uitslapen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:56 schreef Claudia_x het volgende:
Godverdomme. Voor m'n werk moet ik er tegenwoordig om uur of 4-5 uit. En nu ben ik dus wakker.![]()
Komt er een nieuwe inwoner bij dan?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Per 1 juli wordt Groningen een stukje mooier.
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Je had nog lekker drie minuten kunnen uitslapen.
Leuk! Heb je ook fatsoenlijke woonruimte kunnen vinden? Of heb je al iets geschikts voor twee personen?quote:
Maak je niet druk. Vrijwel iedereen heeft het hier over samenwonen, trouwen, kinderen... Als je "DO2" vervangt door "mijn teerbeminde", dan valt niemand erover.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet ook niet of ik er goed aan doe dit hier te melden, maar aangezien jullie Do2 toch allemaal goed kennen en zo... Nu ja.
Weet je dat heel zeker?quote:Op maandag 26 mei 2008 21:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vertel je alles wat je maar wilt, k_man.
Jawel, want 'teerbeminde' is een gruwelwoord.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Vrijwel iedereen heeft het hier over samenwonen, trouwen, kinderen... Als je "DO2" vervangt door "mijn teerbeminde", dan valt niemand erover.
Het is mij!quote:Op maandag 26 mei 2008 21:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Get-ver-dem-me.
Een voetbalfan in het LPT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |