Wrom? Zou jij ook eens moeten doen, er is genoeg te verzinnenquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou om jezelf nou complimentjes te gaan geven is wel een beetje te veel van het goede, Lienekien.
Ik ben vóór een autoverbod in de stad, pope.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:40 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Je stad openstellen voor auto's is net zo goed een actieve staatsingreep. Wat een onzin.
Daar is ook een geniale Southpark-aflevering over gemaakt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Een vriend die in de buurt was kwam langs en toen hebben we even 1,5 uur Guitar Hero gespeeld.
Ik word nooit nageroepen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:07 schreef Lienekien het volgende:
We kunnen bijschrijven dat ik vandaag door twee manspersonen ben nageroepen met 'hé, lekker ding!'
Jij krijgt de complimentjes gewoon rechtstreeks in je gezicht?quote:
Nee. Ik word hooguit door zwervers aangemoedigd bij het hardlopen, door willekeurige voorbijgangers uitgelachen om mijn skeeleren, en door fransozen betast. That's it.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij krijgt de complimentjes gewoon rechtstreeks in je gezicht?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik werd vandaag ook betast door een Fransoos. Nou ja, ik weet niet of het echt een Fransoos was, hij zag er Fransig uit dus heb ik er dat maar van gemaakt, en ik weet ook niet of het echt betasten was, het was meer een schop omdat hij (!) te dicht langs mij (!) zwom.
Sorry.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:10 schreef Lienekien het volgende:
Kunnen we het ook weer even over mij hebben?
Als jij nooit wordt nageroepen en Lienekien wel, lijkt me dat voldoende bewijs voor de stelling dat nageroepen worden helemaal losstaat van de schoonheid van de nageroepene.quote:
Hiermee heeft 'ie wel gelijk.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:16 schreef k_man het volgende:
[..]
de stelling dat nageroepen worden helemaal losstaat van de schoonheid van de nageroepene.
Het zal de liefde zijn die je doet glinsteren, L!quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:07 schreef Lienekien het volgende:
We kunnen bijschrijven dat ik vandaag door twee manspersonen ben nageroepen met 'hé, lekker ding!'
Je hoeft toch geen Latijns te kennen om te weten of het een lekker wijf is?quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
En waar gaan jullie dan vanuit? Van de zogenaamde 'Divina Proportia'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |