Is dit een quote van GW??quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:39 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Achja, achja, ik wil nog wel eens zeggen wat mensen niet durven te zeggen. Zien wat mensen weigeren te zien.
Een vriend die in de buurt was kwam langs en toen hebben we even 1,5 uur Guitar Hero gespeeld.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:58 schreef Gellius het volgende:
Zo, wat ga je vandaag voor de gemeenschap doen, IR?
Daar zal Do2 vast niet te beroerd voor zijn hoor...quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kreeg laatst van een klant te horen dat ik zo mooi straalde. Dat vind ik dan weer wél leuk om te horen..
Ik kan alleen maar hópen dat ik op m'n 39e ook nog steeds nageroepen word..
Je koplampen zeker.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kreeg laatst van een klant te horen dat ik zo mooi straalde.
Ben je soms zwangerquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kreeg laatst van een klant te horen dat ik zo mooi straalde. Dat vind ik dan weer wél leuk om te horen..
Ik kan alleen maar hópen dat ik op m'n 39e ook nog steeds nageroepen word..
Zeg, wat denken jullie hier rare dingen bij zo'n simpel berichtje!quote:
Wrom? Zou jij ook eens moeten doen, er is genoeg te verzinnenquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou om jezelf nou complimentjes te gaan geven is wel een beetje te veel van het goede, Lienekien.
Ik ben vóór een autoverbod in de stad, pope.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:40 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Je stad openstellen voor auto's is net zo goed een actieve staatsingreep. Wat een onzin.
Daar is ook een geniale Southpark-aflevering over gemaakt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Een vriend die in de buurt was kwam langs en toen hebben we even 1,5 uur Guitar Hero gespeeld.
Ik word nooit nageroepen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:07 schreef Lienekien het volgende:
We kunnen bijschrijven dat ik vandaag door twee manspersonen ben nageroepen met 'hé, lekker ding!'
Jij krijgt de complimentjes gewoon rechtstreeks in je gezicht?quote:
Nee. Ik word hooguit door zwervers aangemoedigd bij het hardlopen, door willekeurige voorbijgangers uitgelachen om mijn skeeleren, en door fransozen betast. That's it.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij krijgt de complimentjes gewoon rechtstreeks in je gezicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |