Die verhandeling mag me mij wel opsturen!quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:02 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
En als het even meezit nog een theoretische verhandeling schrijven over waarom Chinezen (zgn. 'Aziaten') geen ziel hebben.
Is dit een quote van GW??quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:39 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Achja, achja, ik wil nog wel eens zeggen wat mensen niet durven te zeggen. Zien wat mensen weigeren te zien.
Een vriend die in de buurt was kwam langs en toen hebben we even 1,5 uur Guitar Hero gespeeld.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:58 schreef Gellius het volgende:
Zo, wat ga je vandaag voor de gemeenschap doen, IR?
Daar zal Do2 vast niet te beroerd voor zijn hoor...quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kreeg laatst van een klant te horen dat ik zo mooi straalde. Dat vind ik dan weer wél leuk om te horen..
Ik kan alleen maar hópen dat ik op m'n 39e ook nog steeds nageroepen word..
Je koplampen zeker.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kreeg laatst van een klant te horen dat ik zo mooi straalde.
Ben je soms zwangerquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kreeg laatst van een klant te horen dat ik zo mooi straalde. Dat vind ik dan weer wél leuk om te horen..
Ik kan alleen maar hópen dat ik op m'n 39e ook nog steeds nageroepen word..
Zeg, wat denken jullie hier rare dingen bij zo'n simpel berichtje!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |