quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:00 schreef Peter6000 het volgende:
Het is werkelijk een geweldige avond zo, met hele mooie beelden.
En de HOEDquote:
Ja, zeker als je in ogenschouw neemt dat hij zo lang dik aan kop stond. Voor hem is dit de meest zure uitslag die hij zich kon voorstellen. Nah... ok, de op één na minst zure dan.quote:
Volgens mij 7, was dat hun onderlinge afspraak: Jaap zou Brian 3 geven en Brian Jaap 7. Amanda was de enige die Jaap geen 7 punten gaf (zij gaf Claire 7 en Jaap 3).quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:59 schreef akveor het volgende:
Overigens weet iemand of Brian Jaap 7 of 3 punten heeft gegeven?
Het zou wel ironisch zijn als ie dardoor heeft verloren.
Daat hoop ik ook op TVP!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:58 schreef agter het volgende:
Zijn er nog mensen die de streams opnemen...
Het is erg mooi om alles te zien namelijk!!!!!
Ik ookquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:57 schreef schatje het volgende:
Ik geniet zo van Brian en Amanda die helemaal zuur zijn.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:01 schreef T-lex het volgende:
Jammer maar helaas.![]()
Schrale troost...Brian had wel de meeste sms'jes.
Waar waren al die Huub fans nou....4e. LOL!
LOLquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:01 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Kom sla me brian..Toe dan, je kan het...
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:57 schreef Lobasca het volgende:
Vuile Stinkrat en Anaalslet, nog een lang leven in het riool gewenst, de goot mag ook!!
Ja, dat is waar...Brian heeft Jaap laten winnen. Dat is de grootste giller van het jaar!!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian gaf Jaap 7 punten, Amanda gaf Jaap er 3.
Proost ouwe zuipschuit...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:02 schreef noekje het volgende:
Ze gaan maar door hè.
*geniet en schenkt nog wat in*
relatie een week, Brian zit binnen een week opgesloten. Die gaat echt ontploffen.quote:
Denk het wel Leandra, Amanda heeft geld in haar achterban....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:03 schreef Leandra het volgende:
Ik was er van overtuigd dat de relatie van Amanda en Brian het 1-jarig jubileum wel zou halen, maar ik krijg steeds meer twijfels of ze de 27ste nog wel een stelletje zijn
Hij gaat een pilot opnemen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:02 schreef musicfreakyme het volgende:
Hoorde iemand wat Huub zei voordat Claire hem erop attendeerde dat hij dat niet moest zeggen ivm streams en dat ze een zendertje had gekregen?
Huub zei toen zoiets als - Oeps ik weet nog niet wat ik hierna ga doen.
Amanda: Teasers, here I comequote:Op donderdag 22 mei 2008 23:59 schreef Marrije het volgende:
Amanda, dat KROONTJE mag nu echt wel af!
welnee, buiten is alles anders.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:02 schreef rooie3 het volgende:
Huub en Jaap gaan echt wel samen verder.
Ik zit gewoon te streamen hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:04 schreef Dementor het volgende:
Goh waar is onze held Peter6000 nou toch gebleven?
Konden hun geld beter gebruikenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:01 schreef T-lex het volgende:
Jammer maar helaas.![]()
Schrale troost...Brian had wel de meeste sms'jes.
Waar waren al die Huub fans nou....4e. LOL!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:02 schreef cobain94 het volgende:
Brian: Kvoel me leeg van binnen... MOOOOOOIIIIIIIIIIIIIII....
Hij heeft nooit inhoud gehadquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:02 schreef cobain94 het volgende:
Brian: Kvoel me leeg van binnen... MOOOOOOIIIIIIIIIIIIIII....
Het maakt zo ontzettend veel goed. Al die frustratie, al die maanden van voortrekken en beschermen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:03 schreef PeterNB het volgende:
Godverdomme wat zijn die beelden van die Rat lekker !!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:06 schreef elcastel het volgende:
Brian staat gewoon wéér af te luisteren !!
.
Volgens mij slapen ze er vannacht nog.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:05 schreef livewatcher het volgende:
blijven ze deze nacht nou nog in de kooi?? aangezien ze de enige nu nog zijn daar????
Zei die dat???quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vader van Japio:"Brian is de meest psychopatische gek"
Het was dan ook niet eens tegen Amanda maar wel tegen Brian. Dat is aardig gelukt!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:05 schreef Greetings het volgende:
Je kunt veel zeggen, maar Amanda is geen slechte verliezer hoor....
Brian heeft zich al 20 maanden verhoerd voor een kans op een miljoen en verloren, ik denk niet dat hij nog een tijd van z'n leven gaat verspillen met een mokkel wat hij wel kan schieten voor een kans op bedrag Xquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk het wel Leandra, Amanda heeft geld in haar achterban....
ze is al een tijdje op dreef hoor, daarnet troostte ze hem door te zeggen dat ie Jaap er zelf heeft in gehouden tijdens een ontslagrondequote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:06 schreef cobain94 het volgende:
A: Ach schat tis maar een spelletje...
Foute opmerking naar brian nu...Het begint goed...
Huub en Amanda zijn beiden goede verliezersquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:05 schreef Greetings het volgende:
Je kunt veel zeggen, maar Amanda is geen slechte verliezer hoor....
Valt me nog mee dat ze dat geconcludeerd heeft.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:05 schreef HoneyBunny het volgende:
Amanda: Jij hebt meer stemmen gekregen van de kijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |