quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat had ik hier allemaal uitgerekend en gepost: Sms'jes tellen 43% zwaarder dan stemmen bewoners
Ik voel leedvermaak. Ik voel heerlijke afkeer, ik voel... me opgelucht dat dit stel niet is beloond.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:10 schreef pullup het volgende:
De streams op brian en Amanda zijn de meest meedogenloze streams ever daar haalt die naaistreek van Roel bij BB 5 het absoluut niet bij
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:11 schreef Vandaag... het volgende:
[ afbeelding ]
ik dacht dat het niet zuurder kon
Ja, klopt....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
ik denk dat Jaap op het laatst ook heel veel stemmen heeft gekregen door Brianhaters
Wat denk je waarom ik nog niet op bed lig?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:09 schreef Dementor het volgende:
Ik zie Brian er nog wel voor aan straks helemaal door te flippen en Huub of Jaap klappen te verkopen.
Alles eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat zou Brian moeten doen om een beetje lekker zijn munten te verdienen...wat is zijn talent?
Die was ook erg ja.. Maar zij doen dit volledig zelf..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:10 schreef pullup het volgende:
De streams op brian en Amanda zijn de meest meedogenloze streams ever daar haalt die naaistreek van Roel bij BB 5 het absoluut niet bij
Ik gun het Cora ook wel hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:09 schreef Kinga het volgende:
Wel jammer dat deze miljonair over 20 jaar dood is.
En Mannie blijft er maar over doorzeurenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:11 schreef Borga het volgende:
[..]
Heerlijk is het toch hè? leedvermaak..IK SEG IK HOUWWER FAN
Zouden oud bewoners gaan lullen, nu ze weten dat John de boetes niet handhaaft (althans dat was vanavond gezegd toch?)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:10 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik denk dat er komende tijd echt heel veel naar buiten gaat komen, niet perse van Huub maar van meerdere mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |