wat zei hij?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:52 schreef Kinga het volgende:
Huub heeft zich verlult
Claire zegt nu dat ze nog op de streams zijn en ze een zender om heeft.... Huub, oeps.
Dat kan wel zijn, maar Huub heeft denk ik al heel lang geweten dat hij het niet zou worden en hij heeft zich daar dus ook heel lang op kunnen instellen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:49 schreef Desii het volgende:
Wat is Huub een geweldige verliezer.............. zelfs daarin is het een winnaar
Voordat hij zijn pa ging bellenquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:56 schreef Kevv het volgende:
Jaap bedankte de redactie nog, "ik denk dat het wel goed is voor de show"
Net een miljoen verloren. Ik kan me er iets bij voorstellen als ik eerlijk ben.quote:
Ik geniet vooral van dat gesprek tussen Jaap en zijn pa.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:57 schreef schatje het volgende:
Ik geniet zo van Brian en Amanda die helemaal zuur zijn.
Huub heeft er gewoon altijd rekening mee gehouden dat hij niet zou winnen (wel gehoopt natuurlijk) en Brian niet, die was er van overtuigd dat hij zou winnen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar Huub heeft denk ik al heel lang geweten dat hij het niet zou worden en hij heeft zich daar dus ook heel lang op kunnen instellen.
En hij mag dus een pilot opnemen van JdM. Dat zei hij 2x maar ik las het hier nergens terug.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar Huub heeft denk ik al heel lang geweten dat hij het niet zou worden en hij heeft zich daar dus ook heel lang op kunnen instellen.
Nope, die van NMNS ston per ongeluk nog open, dit is de enige echte COS, thnx!quote:
Hij had toch niets gegeven. Net als die goede doelen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:58 schreef Kaat38 het volgende:
top van Jaap, hij denkt gelijk aan zijn pa of die financiel goed zit.
Het zal allemaal ooit uitkomen, maar ik geloof dat hij dat al die tijd geweten heeft.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:58 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Huub heeft er gewoon altijd rekening mee gehouden dat hij niet zou winnen (wel gehoopt natuurlijk) en Brian niet, die was er van overtuigd dat hij zou winnen.
Die is dan ook gewoon heel lelijk.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:58 schreef Dementor het volgende:
Pa van Jaap zegt indirect pas op voor Lekkersimpel HAHAHAHA!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Caramba, wat een onterend laag bedrag, sorry hoor.
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:58 schreef agter het volgende:
Zijn er nog mensen die de streams opnemen...
Het is erg mooi om alles te zien namelijk!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |