Ja, dat krijg je met die pyjamadagen op zaterdag.quote:Op zondag 15 juni 2008 11:32 schreef JDude het volgende:
Ik heb geen bier meer.
*Kijkt in t-shirt. Ziet tieten.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:53 schreef rompompom het volgende:
Heineken is prima zuip-bier, niet zo zemelen.
Voor vrouwen die bier drinken gelden andere gedragsregels.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
*Kijkt in t-shirt. Ziet tieten.
Ja, ik ben nog steeds vrouw. Ik mag dat.
Worden jouw tetten nou groter van al dat bier? Bij mij wel namelijk.quote:Op maandag 16 juni 2008 08:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik drink niet.
Hai Bleit! Hoe is het?quote:Op maandag 16 juni 2008 10:40 schreef Blight het volgende:
Hoi.
Ik heb nog steeds geen biertetten. Sterker nog, ik ben zowat 5 kilo lichter geworden sinds ik student-af benquote:Op maandag 16 juni 2008 10:35 schreef rompompom het volgende:
Worden jouw tetten nou groter van al dat bier? Bij mij wel namelijk..
Nee. Dat moest er nog eens bij komen.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:35 schreef rompompom het volgende:
Worden jouw tetten nou groter van al dat bier? Bij mij wel namelijk..
Het valt bij mij ook nog wel mede allemaal; ik dramatiseerde het voor het 'effect'. Bij mij zou er ook wel zoiets afkunnen, hopelijk kan ik komend seizoen weer eens onbekommerd voetballen. Dat scheelt alvast.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen biertetten. Sterker nog, ik ben zowat 5 kilo lichter geworden sinds ik student-af ben.
Gemiste kans.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Dat moest er nog eens bij komen.
Twee doordeweekse wedstrijden helpt wel tegen overdreven biercomsumptie, trouwens. Morgen doe ik 't rustig aan.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:00 schreef Blight het volgende:
Deze weken zijn slecht voor de kilo's, met al dat bier en al die vette hap tijdens het passief voetballen.
Ik kijk wel ergens anders, we gaan elk huis af zo'n beetje, hehe.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:08 schreef Blight het volgende:
Morgen kijk ik thuis, denk ik. Dat gaat toch nergens meer om voor ons. Zaterdag ben ik uiteraard weer in de kroeg te vinden. In mijn stampub, om precies te zijn.
Wat nou als je er grotere tetten van zou krijgen?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:08 schreef Misstique het volgende:
Gelukkig hou ik niet van bier.
Immer.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:14 schreef Blight het volgende:
Wel van mij?
Ik wil geen meloenen nee.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:15 schreef rompompom het volgende:
Wat nou als je er grotere tetten van zou krijgen?
Toch nog een leuke dag vandaag.quote:
Gaan we stiekem knuffelen?quote:
Puik plan.quote:
En toch zo vertrouwd.quote:
Ik nog 3 weken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:51 schreef JDude het volgende:
Nog 7 weken!
In bier. Ja.quote:
Oh, alleen dan? Kutzender, net als TMFquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:35 schreef MASD het volgende:
Verhip, er is gewoon muziek op MTV 's ochtends!
Ben je wel helemaal lekker? Zin hebben in werk.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:29 schreef Misstique het volgende:
Ja hoor, vandaag voor het eerst in tijden in mijn geval!
Ik heb een leuke baan. Sue me.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ben je wel helemaal lekker? Zin hebben in werk.
Vuilnisman, bijvoorbeeld. Dan hoef je namelijk alleen op dinsdag te werken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:42 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ah, ik heb wel eens gehoord dat die bestaan.
Dus dát is mijn roeping. Ik doé het.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:43 schreef Blight het volgende:
[..]
Vuilnisman, bijvoorbeeld. Dan hoef je namelijk alleen op dinsdag te werken.
Niet, maandag!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:43 schreef Blight het volgende:
[..]
Vuilnisman, bijvoorbeeld. Dan hoef je namelijk alleen op dinsdag te werken.
Juistem.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:14 schreef Misstique het volgende:
Je bedoelt donderdag.
Jij haalt sowieso het niveau van BeF nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:33 schreef Cahir het volgende:
Dit topic haalt het niveau van FB niet.
Daar had-ie niet van terug, remlof! Maar zo krijgen we nooit nieuwe posters.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 om 22:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij haalt sowieso het niveau van BeF niet
Ow ja, kutquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar had-ie niet van terug, remlof! Maar zo krijgen we nooit nieuwe posters..
"Wat is dit voor topic?"quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, kut
Maar Cahir wil je echt niet
"We speelden niet op 100% en Roemenië is een lastige tegenstander. Zaterdag is het gewoon weer full out feest."quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:28 schreef rompompom het volgende:
"Vonden jullie het ook zo één minder prettige wedstrijd voor het aangezicht?"
Rusland effe vegen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 om 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
"We speelden niet op 100% en Roemenië is een lastige tegenstander. Zaterdag is het gewoon weer full out feest."
Ik vraag me dan ook daadwerkelijk af waarom er mensen zijn die na een eerste doelpunt de auto in stappen en gaan toeterenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:38 schreef MASD het volgende:
Toeteren valt in het niet bij het vuurwerk dat mij laat schrikken.
Luiers of tena lady geen oplossingquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:03 schreef JDude het volgende:
Laatste keer geweest dat ik ga pissen vóór het eindsignaal.
En jij maar denken dat ze een geintje maakte met het juichen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:03 schreef JDude het volgende:
Laatste keer geweest dat ik ga pissen vóór het eindsignaal.
Dat zat er wel in he. Had er al op gerekend.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:28 schreef rompompom het volgende:
"Vonden jullie het ook zo één minder prettige wedstrijd voor het aangezicht?"
Ik hoop het echt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
"We speelden niet op 100% en Roemenië is een lastige tegenstander. Zaterdag is het gewoon weer full out feest."
Same here. Roemenië kán niet eens aanvallen, zelfs als het moet. Categorie Griekenland, wat mij betreft.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:57 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat zat er wel in he. Had er al op gerekend.
Ik heb gehoord dat Holle Bolle Gijs slikt. Kan je dat even voor me verifiëren als je er toch bent?quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik loop overdag in het oranje in de Efteling..
Dat kan ik je zo ook wel vertellen: dat klopt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 om 18:01 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Holle Bolle Gijs slikt. Kan je dat even voor me verifiëren als je er toch bent?
Ik gebruikt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:02 schreef Blight het volgende:
Hallo. Vandaag voel ik mij vrolijk ende blij.
Je hebt alles genuttigd zo te lezen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:38 schreef Blight het volgende:
Hier bier is hier op!
Oh, arm schaap. Als je fouten begint te maken is dat het startsignaal om in te pakken en naar huis te gaan. Dat weet je heh.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:39 schreef Blight het volgende:
Nee. Ik zit op mijn werk. Dat was gewoon een foutje.
De OP van dit deel was van donderdag 22 mei 2008 @ 22:36 - toch nog een heel deel in net iets minder dan een maandquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:58 schreef Pheno het volgende:
Oeh, een nieuwe BeF na mijn korte vakantie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |