volgens mij stemmen veel tv kijkers op Jaap. De enige die geen uitermate negatieve beelden heeft.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:29 schreef avonne het volgende:
IS ER UBERHAUPT IEMAND DIE HIER VÉÉL VOOR JAAP SMS-T?????
in plaats van één of twee smsjes?
Jaap geeft 500.000 aan het goede doelquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:30 schreef Dementor het volgende:
Jaap koopt direct een spareribs boederij en een fucking grote bungalow met boekenkasten vol met schaakboeken
Ik verdien het om te mogen blijven zeiken over een de meest onterechte winnaar en dat is niet Jaap.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien verdient hij het daarom juist? Vanwege slim spelen?
In het geval van dellie voel ik niets.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:31 schreef Maraca het volgende:
Ooh, ik kan er niet tegen als mensen huilen
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:30 schreef -Blurk- het volgende:
Amanda moet genieten van haar hoogtepunten, het waren er drie geloof ik
Ja zonder 50.000 boete te krijgenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:31 schreef sander-3 het volgende:
JDM zegt nu toe dat oud-bewoners gewoon de media in mogen
Nope, die heeft wel betere dingen te doenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:30 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Is die moer van der er nog steeds niet
Die uitspraak is bij mij ook blijven hangen en destijds heb ik daarbij al gedacht dat ze dat niet voor niets tegen Huug hebben gezegd die ellendelingen daar!quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
De uitspraak van Huub "ZE kunnen niet bepalen wie er gaat winnen. Maar ZE kunnen wel bepalen wie er niet gaat winnen"
kan ik heel moeilijk uit mijn hoofd zetten op dit moment
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:32 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Jaap geeft 500.000 aan het goede doel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |