En dat door slechts twee prutusers.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:01 schreef pfaf het volgende:
Sjesus wat is VBL verworden tot een dierentuin.
Lekker.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:06 schreef RayMania het volgende:
Anyway, het is weer een week rustig. Over tot de orde van de dag maar weer.
Bier?
Overalquote:Op maandag 2 juni 2008 00:39 schreef rubbereend het volgende:
maar waar moet de discussie over die transfer nu voortaan lopen? Of is het de bedoeling dat alles dubbel wordt gedaan?
Centraal, maar een uitzondering mag best gemaakt worden.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:39 schreef rubbereend het volgende:
maar waar moet de discussie over die transfer nu voortaan lopen? Of is het de bedoeling dat alles dubbel wordt gedaan?
in dit geval bedoel ik natuurlijkquote:Op maandag 2 juni 2008 00:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Centraal, maar een uitzondering mag best gemaakt worden.
Het is vaak altijd maar zo besluiteloos - 'even aanzien'. Terwijl Blawh en Ray er veel directer in zijn.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Af en toe een los initiatief is wel okee.
En wat laat ik aan de andere mods over? Ik ben benieuwd. Die komen met hetzelfde verhaal aan. Mergen kan later wel. Komt er een shitload aan dit soort topics dan kan er overwogen worden het direct door te sturen. Nu vind ik het niet direct nodig.
Is alleen in het voetbal zoquote:Op zondag 1 juni 2008 21:05 schreef pfaf het volgende:
Zal wel des voetbals zijn: dat met een klein groepje dat het voor de rest verpest enzo.
Even aanzien is nog niet direct besluiteloos. Ik wacht vaak met beslissingen om later beslissingen niet terug te hoeven draaien. Soms is er even overleg nodig, dan laat ik het topic geworden mits het nergens over gaat.quote:Op maandag 2 juni 2008 09:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is vaak altijd maar zo besluiteloos - 'even aanzien'. Terwijl Blawh en Ray er veel directer in zijn.
Onzin. Mergen is de beste optie, anders gaan discussies dubbel lopen.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:03 schreef M0NTANA het volgende:
BliksemSchigt heeft wel gelijk, puur vanwege het feit dat NJ de TS is, was het topic nog open.
maar Vaduz vond een merge dus vooralsnog niet de beste optie, pas over een tijdje;quote:Op maandag 2 juni 2008 12:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Onzin. Mergen is de beste optie, anders gaan discussies dubbel lopen.
En Vaduz aanvallen slaat nergens op, ik noem dit voorbeeld maar.
quote:Op maandag 2 juni 2008 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind dat er wel aardig gediscussieerd wordt. Is de kogel door de kerk en niet meer interessant dan kan een merge altijd nog.
Nou niet echt een goed voorbeeldquote:Op maandag 2 juni 2008 12:12 schreef RayMania het volgende:
En Vaduz aanvallen slaat nergens op, ik noem dit voorbeeld maar.
En wat is dan alsnog het probleem om even te wachten? Ik mis het punt.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar Vaduz vond een merge dus vooralsnog niet de beste optie, pas over een tijdje;
[..]
Enige voorbeeld dat er is.quote:
Gisterenavond om 20.45 uur ben ik al vrij duidelijk:quote:Op maandag 2 juni 2008 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap dat je zo denkt, maar daar ging het niet om.
Lijkt me stug dat er daarna geen mod meer is langsgeweest.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:45 schreef M0NTANA het volgende:
Kan dit niet gewoon in het Cristiano Ronaldo-topic?Kut-crew ook altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |