Per e-mail communiceert hij echt niet anders dan per pm hoor. Nogmaals, het is gewoon niet nodig om te dreigen iemands e-mailadres weg te geven.quote:
Gaat ze je mailenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Gewoon z'n moeder bellen, krijgt hij meteen een internetverbod.
Geen idee, zal het er achter over hebben.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:15 schreef _Mike_ het volgende:
Dat zal best maar hij is gewoon kansloos, laatst kreeg ik ook 5 pm's in minder dan 30 minuten met dit soort onzin "Woon je in Arnhem, Den Haag, Huizen, Alkmaar"
Met een afsluiter als dit
[..]
Ik kom sowieso niet uit huizen en maak me niet druk om zo'n wijfje als Jorien. Maar dit is zeker niet te melden bij FA's ofzo?
Kon dat op het forum maar....quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:32 schreef Blawh het volgende:
Maar als jorien echt irriteert via de pm dan kun je hem ook blokkeren.
Kerst 2015quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jorien zou er net als DAM ook gewoon weer tot en met de Kerst afgegooid kunnen worden.
Ga jij nou maar verder met het maken van de site over hoe jij over het hek van school klom en allemaal ging kloten daar...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Gewoon z'n moeder bellen, krijgt hij meteen een internetverbod.
Gast, daag me nou niet uit he. Want ik bel echt. En ik weet zeker dat ze, zeker na de vorige keer, niet blij zullen zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Ga jij nou maar verder met het maken van de site over hoe jij over het hek van school klom en allemaal ging kloten daar...
Het is gewoon al belachelijk dat hij hem zou moeten blokkeren. Hij moet zich gewoon gedragenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
Geen idee, zal het er achter over hebben.
Maar als jorien echt irriteert via de pm dan kun je hem ook blokkeren.
Nou dan ben je een held hoor!quote:Ey lul
Wat gebeurt daar nu echt wat niet door de beugel kan? Het overgrote deel is 'gewoon' een inhoudelijke discussie over voetbal. Je kunt iemand toch niet dwingen om alleen in het topic van zijn favo club te posten?quote:
Je houd je wel bezig met mij he ?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is gewoon al belachelijk dat hij hem zou moeten blokkeren. Hij moet zich gewoon gedragen
Hij is zo triest dat hij net met zijn hyve pagina (althans, ik neem aan dat die van hem is) mij heeft opgezocht om me een bericht te sturen:
[..]
Nou dan ben je een held hoor!
Ik snap sowieso niet dat hij terug mocht komen, dubbele account's, FA's de dood in wensen etc
Om het minste of geringste wordt er -sinds nieuwe ajax topic beleid- al een post van je verwijderd. Maar dit offtopic gelul kan ineens wel door de beugel?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:42 schreef Blawh het volgende:
Wat gebeurt daar nu echt wat niet door de beugel kan? Het overgrote deel is 'gewoon' een inhoudelijke discussie over voetbal. Je kunt iemand toch niet dwingen om alleen in het topic van zijn favo club te posten?
De posts die ik bedoelde zijn wegquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wat gebeurt daar nu echt wat niet door de beugel kan? Het overgrote deel is 'gewoon' een inhoudelijke discussie over voetbal. Je kunt iemand toch niet dwingen om alleen in het topic van zijn favo club te posten?
Toen ik in het Ajax-topic keek zag ik inderdaad alleen maar on-topic reacties, vandaar dat ik zei dat er niet off-topic gepost was. Ik ben nogal druk, vandaar dat ik niet hele dagen op FOK! zit.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah, het kon toch niet door de beugel.
Idd, ik maak me daarom ook geen zorgenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:04 schreef denthemen het volgende:
Eerder hoorde we nog: Er kan niks gedaan worden want 't mag
Of zijn er nu dingen anders?
Bedoel irritant bedrag in het algemeen in heel VBL, waaronder het meerdere malen stelen van avatars van VBL-users.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:04 schreef denthemen het volgende:
Eerder hoorde we nog: Er kan niks gedaan worden want 't mag
Of zijn er nu dingen anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |