Ik ga voort overal Jorien afzeiken. Totdat ie oprot of normaal gaat doen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:30 schreef RayMania het volgende:
Opgeschoond. Weg met dat joriengezeik hier.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:04 schreef tong80 het volgende:
Wout Blanken speelt de bal naar Theo van gemert. Henry Stehman loopt de diepte in. Krijgt toch de bal. Passeert drie man. Wil een vierde passeren maar er is geen tegenstander meer. Geeft de bal aan Peter Schultes. Houdt het overzicht en ziet de mee opgekomen Joop Bekker vrij lopen. Wat nu ? Denkt Joop dan maar een voorzet Robie Roding kopt de bal op de paal. Maar wie staat daar Rienie Hein. Wil niet alle eer hebben geeft de bal aan Sjaak Jansen. Edelmoedig als ie is geeft ie Dick Hildebrand alle egards. Dick scoort voor het eerst van zijn leven en wordt door André Schalk en Edwin Middelkoop op de schouders van het veld gedragen
En nu een slotje
Allebei hoort jorien ook bij, dus ik leg de schuld ook gedeeltelijk bij jorien. Zo'n post als denthemen plaatste is gewoon niet nodig, hoe irritant iemand ook is.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Jorien moet kappen. Niet de schuld bij anderen leggen.
Dat is nog altijd geen reden om te iemands e-mailadres aan anderen te geven als ze daar interesse in hebben.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:02 schreef denthemen het volgende:
Kom op zeg, hoe kinderachtig ben je als je iemand zijn avatar gaat jatten. TerroRobbie zijn avatar zou hij ook gaan jatten vertelde hij, omdat hij alle mensen op Fok! maar triest zou vinden en zo. Hij genoot er echt van dat mensen pissig werden. Dan ben je toch triest?
Jorien doet dit soort dingen ook maar dan over PM, maar daar kan hij zeker niet voor gestraft worden?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:03 schreef Blawh het volgende:
Dat is nog altijd geen reden om te iemands e-mailadres aan anderen te geven als ze daar interesse in hebben.Dat is toch ook triest? Ik begrijp dat er enigzins een reactie op een actie ontstaat, maar daarin ga jij te ver.
Danny leest meequote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:09 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jorien doet dit soort dingen ook maar dan over PM, maar daar kan hij zeker niet voor gestraft worden?
Wij (VBL Mods) kunnen uiteraard niet zien wat jullie allemaal per PM versturen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:09 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jorien doet dit soort dingen ook maar dan over PM, maar daar kan hij zeker niet voor gestraft worden?
Dat ligt aan het e-mailadres, sommigen hebben bijvoorbeeld wel hun privenaam in het e-mailadres staan. Bovendien kan je wel meer dingen doen waar iemand niet op zit te wachten als je zijn e-mailadres hebt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou iemands emailadres geven gaat wel heel erg ver inderdaad.
Wat is daar triest aan? Als iemand gewoon normaal tegen Jorien kan zeggen dat het irritant is als hij iemand zijn avatar gebruikt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Allebei hoort jorien ook bij, dus ik leg de schuld ook gedeeltelijk bij jorien. Zo'n post als denthemen plaatste is gewoon niet nodig, hoe irritant iemand ook is.
Ik had het hier dus niet over jou TR.
[..]
Dat is nog altijd geen reden om te iemands e-mailadres aan anderen te geven als ze daar interesse in hebben.Dat is toch ook triest? Ik begrijp dat er enigzins een reactie op een actie ontstaat, maar daarin ga jij te ver.
Dat zal best maar hij is gewoon kansloos, laatst kreeg ik ook 5 pm's in minder dan 30 minuten met dit soort onzin "Woon je in Arnhem, Den Haag, Huizen, Alkmaar"quote:
Ik kom sowieso niet uit huizen en maak me niet druk om zo'n wijfje als Jorien. Maar dit is zeker niet te melden bij FA's ofzo?quote:Sat 10 May 2008 16:38u door jorienvdherik
dude als je uit
huizen komt heb je echt een probleem ff serieus
Dit kan ik uitleggen, Jij bent het dus niet ?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat zal best maar hij is gewoon kansloos, laatst kreeg ik ook 5 pm's in minder dan 30 minuten met dit soort onzin "Woon je in Arnhem, Den Haag, Huizen, Alkmaar"
Met een afsluiter als dit
[..]
Ik kom sowieso niet uit huizen en maak me niet druk om zo'n wijfje als Jorien. Maar dit is zeker niet te melden bij FA's ofzo?
Tweakersquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:15 schreef _Mike_ het volgende:
[q]
Sowieso is Joriens email zo uit zijn profiel op tweakers.net te halen![]()
Neequote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat zal best maar hij is gewoon kansloos, laatst kreeg ik ook 5 pm's in minder dan 30 minuten met dit soort onzin "Woon je in Arnhem, Den Haag, Huizen, Alkmaar"
Met een afsluiter als dit
[..]
Ik kom sowieso niet uit huizen en maak me niet druk om zo'n wijfje als Jorien. Maar dit is zeker niet te melden bij FA's ofzo?
Sowieso is Joriens email zo uit zijn profiel op tweakers.net te halen![]()
Het is gewoon onnodig, als iemand zijn e-mailadres openbaar wil maken dan zet hij/ zij het wel in zijn profiel. Anderen hoeven er niet voor te zorgen dat een e-mailadres van jorien bekend wordt bij andere FOK! Users.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat is daar triest aan? Als iemand gewoon normaal tegen Jorien kan zeggen dat het irritant is als hij iemand zijn avatar gebruikt.
Iemand zijn mail adres hebben hoeft niet meteen te betekenen dat je iemand gaat bedreigen of zo, tenminste, ik mag hopen dat men hier een ander niveau heeft
Communiceren en Jorien in 1 zinquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het is gewoon onnodig, als iemand zijn e-mailadres openbaar wil maken dan zet hij/ zij het wel in zijn profiel. Anderen hoeven er niet voor te zorgen dat een e-mailadres van jorien bekend wordt bij andere FOK! Users.
Hier kan er ook gewoon per PM gecommuniceerd worden met jorien, zijn e-mailadres aan anderen geven is dus helemaal niet nodig en kan onnodig problemen opleveren. Jij weet zelf ook wel dat niet iedereen hier de liefste jongetjes uit de klas zijn, veronderstellen dat ze jorien alleen zouden mailen om te zeggen dat hij triest bezig is met die avatars is een beetje naïef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |