abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58975741
Ik maar denken dat Jorien vd Herik kaal was...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 29 mei 2008 @ 10:29:14 #102
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_58982610
Lieve mods,

kan die achterlijke muppet niet gewoon opflikkeren? Ja, dit is een banaanvraag.
pi_58983168
Hij begint mij nu ook een beetje op mn zenuwen te werken inderdaad.
  donderdag 29 mei 2008 @ 10:58:07 #104
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_58983287
Extreem afwijkende meningen hebben, beetje treiteren, weglopen bij discussies en DAM-achtig gedrag is nog als leuk te beschouwen, maar dit is gewoon heel VBL bewust irriteren. Die gast heeft al duizenden reacties nog niets gezegd en loopt ook nog eens constant met andermans icoontjes rond, als de FA's hier geen ban voor willen geven zijn ze niet meer serieus te nemen.
pi_58992961
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 16:30 schreef RayMania het volgende:
Opgeschoond. Weg met dat joriengezeik hier.
Ik ga voort overal Jorien afzeiken. Totdat ie oprot of normaal gaat doen.
pi_58994173
Doe dat maar niet.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 mei 2008 @ 18:48:19 #107
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58994285
Jorien gaat toch niet weg
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 30 mei 2008 @ 18:51:42 #108
176521 Grulez
rasgroninger
pi_59017888
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 18:04 schreef tong80 het volgende:
Wout Blanken speelt de bal naar Theo van gemert. Henry Stehman loopt de diepte in. Krijgt toch de bal. Passeert drie man. Wil een vierde passeren maar er is geen tegenstander meer. Geeft de bal aan Peter Schultes. Houdt het overzicht en ziet de mee opgekomen Joop Bekker vrij lopen. Wat nu ? Denkt Joop dan maar een voorzet Robie Roding kopt de bal op de paal. Maar wie staat daar Rienie Hein. Wil niet alle eer hebben geeft de bal aan Sjaak Jansen. Edelmoedig als ie is geeft ie Dick Hildebrand alle egards. Dick scoort voor het eerst van zijn leven en wordt door André Schalk en Edwin Middelkoop op de schouders van het veld gedragen

En nu een slotje

pi_59018451
edit.

[ Bericht 97% gewijzigd door -Vaduz- op 30-05-2008 21:29:59 ]
pi_59021481
En een slotje op het NIVO-topic. Een juist einde van het leuke jaar.
That's all folks!
pi_59031601
Kap eens met die onzin, allebei.

Edit: Wat opgeschoond.
pi_59031634
Jorien moet kappen. Niet de schuld bij anderen leggen.
pi_59031653
Kom op zeg, hoe kinderachtig ben je als je iemand zijn avatar gaat jatten. TerroRobbie zijn avatar zou hij ook gaan jatten vertelde hij, omdat hij alle mensen op Fok! maar triest zou vinden en zo. Hij genoot er echt van dat mensen pissig werden. Dan ben je toch triest?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_59031659
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 15:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Jorien moet kappen. Niet de schuld bij anderen leggen.
Allebei hoort jorien ook bij, dus ik leg de schuld ook gedeeltelijk bij jorien. Zo'n post als denthemen plaatste is gewoon niet nodig, hoe irritant iemand ook is.

Ik had het hier dus niet over jou TR.
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 15:02 schreef denthemen het volgende:
Kom op zeg, hoe kinderachtig ben je als je iemand zijn avatar gaat jatten. TerroRobbie zijn avatar zou hij ook gaan jatten vertelde hij, omdat hij alle mensen op Fok! maar triest zou vinden en zo. Hij genoot er echt van dat mensen pissig werden. Dan ben je toch triest?
Dat is nog altijd geen reden om te iemands e-mailadres aan anderen te geven als ze daar interesse in hebben. Dat is toch ook triest? Ik begrijp dat er enigzins een reactie op een actie ontstaat, maar daarin ga jij te ver.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 15:09:30 #115
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59031745
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 15:03 schreef Blawh het volgende:
Dat is nog altijd geen reden om te iemands e-mailadres aan anderen te geven als ze daar interesse in hebben. Dat is toch ook triest? Ik begrijp dat er enigzins een reactie op een actie ontstaat, maar daarin ga jij te ver.
Jorien doet dit soort dingen ook maar dan over PM, maar daar kan hij zeker niet voor gestraft worden?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59031758
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 15:09 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Jorien doet dit soort dingen ook maar dan over PM, maar daar kan hij zeker niet voor gestraft worden?
Danny leest mee
pi_59031793
Nou iemands emailadres geven gaat wel heel erg ver inderdaad.

pi_59031799
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 15:09 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Wij (VBL Mods) kunnen uiteraard niet zien wat jullie allemaal per PM versturen.
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 15:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou iemands emailadres geven gaat wel heel erg ver inderdaad.

Dat ligt aan het e-mailadres, sommigen hebben bijvoorbeeld wel hun privenaam in het e-mailadres staan. Bovendien kan je wel meer dingen doen waar iemand niet op zit te wachten als je zijn e-mailadres hebt.

Het is gewoon onnodig, als iemand zijn e-mailadres openbaar wil maken dan zet hij/ zij het wel in zijn profiel. Anderen hoeven er niet voor te zorgen dat een e-mailadres van jorien bekend wordt bij andere FOK! Users.
pi_59031824
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 15:03 schreef Blawh het volgende:

[..]

Allebei hoort jorien ook bij, dus ik leg de schuld ook gedeeltelijk bij jorien. Zo'n post als denthemen plaatste is gewoon niet nodig, hoe irritant iemand ook is.

Ik had het hier dus niet over jou TR.
[..]

Wat is daar triest aan? Als iemand gewoon normaal tegen Jorien kan zeggen dat het irritant is als hij iemand zijn avatar gebruikt.

Iemand zijn mail adres hebben hoeft niet meteen te betekenen dat je iemand gaat bedreigen of zo, tenminste, ik mag hopen dat men hier een ander niveau heeft
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zaterdag 31 mei 2008 @ 15:15:48 #120
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59031847
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 15:10 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Danny leest mee
Dat zal best maar hij is gewoon kansloos, laatst kreeg ik ook 5 pm's in minder dan 30 minuten met dit soort onzin "Woon je in Arnhem, Den Haag, Huizen, Alkmaar"
Met een afsluiter als dit
quote:
Sat 10 May 2008 16:38u door jorienvdherik
dude als je uit

huizen komt heb je echt een probleem ff serieus
Ik kom sowieso niet uit huizen en maak me niet druk om zo'n wijfje als Jorien. Maar dit is zeker niet te melden bij FA's ofzo?

Sowieso is Joriens email zo uit zijn profiel op tweakers.net te halen
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zaterdag 31 mei 2008 @ 15:17:16 #121
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_59031869
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 15:15 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Dat zal best maar hij is gewoon kansloos, laatst kreeg ik ook 5 pm's in minder dan 30 minuten met dit soort onzin "Woon je in Arnhem, Den Haag, Huizen, Alkmaar"
[..]

Ik kom sowieso niet uit huizen en maak me niet druk om zo'n wijfje als Jorien. Maar dit is zeker niet te melden bij FA's ofzo?
Dit kan ik uitleggen, Jij bent het dus niet ?
Maar op een profielsite was een member met dezelfde nickname als jou hier.

Alleen op die website kon je ook het wachtwoord zien van die gebruiker, dus hoopte niet dat jij het was
pi_59031885
quote:
[q]
Tweakers
  zaterdag 31 mei 2008 @ 15:20:05 #123
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_59031907
quote:

[..]

[..]

Nee
pi_59031941
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 15:14 schreef denthemen het volgende:

[..]

Wat is daar triest aan? Als iemand gewoon normaal tegen Jorien kan zeggen dat het irritant is als hij iemand zijn avatar gebruikt.

Iemand zijn mail adres hebben hoeft niet meteen te betekenen dat je iemand gaat bedreigen of zo, tenminste, ik mag hopen dat men hier een ander niveau heeft
Het is gewoon onnodig, als iemand zijn e-mailadres openbaar wil maken dan zet hij/ zij het wel in zijn profiel. Anderen hoeven er niet voor te zorgen dat een e-mailadres van jorien bekend wordt bij andere FOK! Users.

Hier kan er ook gewoon per PM gecommuniceerd worden met jorien, zijn e-mailadres aan anderen geven is dus helemaal niet nodig en kan onnodig problemen opleveren. Jij weet zelf ook wel dat niet iedereen hier de liefste jongetjes uit de klas zijn, veronderstellen dat ze jorien alleen zouden mailen om te zeggen dat hij triest bezig is met die avatars is een beetje naïef.
pi_59031993
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 15:22 schreef Blawh het volgende:

[..]

Hier kan er ook gewoon per PM gecommuniceerd worden met jorien, zijn e-mailadres aan anderen geven is dus helemaal niet nodig en kan onnodig problemen opleveren. Jij weet zelf ook wel dat niet iedereen hier de liefste jongetjes uit de klas zijn, veronderstellen dat ze jorien alleen zouden mailen om te zeggen dat hij triest bezig is met die avatars is een beetje naïef.
Communiceren en Jorien in 1 zin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')