gisteravond vertrokken?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:12 schreef Yesse het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
Net met de auto naar mn werk gegaan
Ik kom vanuit Zeeland hè, wat denk jequote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:16 schreef Yesse het volgende:
Ik weet trouwens nog niet zeker of ik vrij kan krijgen maar anders ben ik er om 6 uur.. Of is iedereen dan al weg?
Nee hoor, ik neem gewoon de laatste trein terug naar Grunn!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:16 schreef Yesse het volgende:
Ik weet trouwens nog niet zeker of ik vrij kan krijgen maar anders ben ik er om 6 uur.. Of is iedereen dan al weg?
Tja, ga toch liever met de trein. Lekker even lezen enzo.. Maar straks gelijk door naar tennis dus moest ik ook nog terugquote:
Niet de eerste?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee hoor, ik neem gewoon de laatste trein terug naar Grunn!
dat je dan nog steeds onderweg bent om te komen?quote:
dat word dan 6:50... ik weet niet een kroeg waar ik tot zo laat kan blijven hangenquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
dat je dan nog steeds onderweg bent om te komen?
Drink tijdens het bowlen ook altijd bier...maar kom toch met de auto, dus bier zit er niet inquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dean, wat vind jij? Bowlen of Bieren?
toch fijn danquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Had geen filesMaar blijkbaar is het een weg die sowieso weinig files heeft
Jij ging toch met de camperquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dat klopt eigenlijk niet, want ik moet juist vroeg terug, omdat er anders niks meer rijdt
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Drink tijdens het bowlen ook altijd bier...maar kom toch met de auto, dus bier zit er niet in
neem dan de auto!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dat klopt eigenlijk niet, want ik moet juist vroeg terug, omdat er anders niks meer rijdt
ik kom vanuit groningen!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja
Mss heb ik dan ook wel een plekje voor Kuno over
[..]
Even cola halen
Moet je mij toch het verschil tussen koffie of cola in de vroege morgen eens uitleggenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
cola nu al? drink dan koffie als je caffeine nodig hebt...!
Mss welquote:
hoeveelheid suikerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet je mij toch het verschil tussen koffie of cola in de vroege morgen eens uitleggen
[..]
Mss wel
Even kijken wat het scheelt qua ¤ en tijd
Naja, een biertje aan het begin van de avond doe ik wel eensquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]NOOOOOOOOOOOO! hoezo kom je met de auto?
dan kan ik niet een biertje met je doen...
[..]
neem dan de auto!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naja, een biertje aan het begin van de avond doe ik wel eens![]()
Maar heb geen ov meer... en dan kan er misschien iemand meerijden
Koffie = lekkerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Suiker = energie
En dat heb ik nodig op dit moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |