Bedenk me net, dan moet je wel naar Pinkpop komenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Hou ik je aan
De rest ligt nog te slapen begrijp ik![]()
Dan haal ik zelf wel gebakquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:27 schreef The_Dean het volgende:
Bedenk me net, dan moet je wel naar Pinkpop komen
Jepquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Der gaat een Oostenrijker weg, die laat nog even 1,5 liter Stroh Rum 80 voor me achter...![]()
godver man... Ik moet studeren...! nee volgende week zullen die twee flessen even leeg gaan!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die moet eigenlijk vandaag nog wel leeg Kuno
Ach, ook wel leuk tochquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:39 schreef Piles het volgende:
[..]
* jaloers is
Zeker nu ik er gisteren achter kwam dat ik nog 5 weken ipv 4 moet![]()
Hehe, neem het anders mee naar de meetquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
godver man... Ik moet studeren...! nee volgende week zullen die twee flessen even leeg gaan!![]()
Oh, ik vind het opzich ook niet erg. Maar als je je ingesteld hebt op 4 weken is het toch andersquote:
nee we hebben in ieder geval een locatie, en ik denk ook wel een datum, aangezien de PMs die ik ontvangen had ging allemaal uit naar de 27ste...!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:47 schreef Piles het volgende:
Ej, Kuno, je vind het toch niet erg dat ik iedereen ff gepmt heb, anders komt er toch geen reactie
Het valt zelfs nu nog tegen![]()
Het komt wel op hoor!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hehe, neem het anders mee naar de meet
Haha ja, dat is waarquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, ik vind het opzich ook niet erg. Maar als je je ingesteld hebt op 4 weken is het toch anders
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nee we hebben in ieder geval een locatie, en ik denk ook wel een datum, aangezien de PMs die ik ontvangen had ging allemaal uit naar de 27ste...!
Ik ga nu sparenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:55 schreef The_Dean het volgende:
Haha ja, dat is waar
Kan je niet wat vrije dagen opnemen ofzo?
Nou hier, stel het vanmiddag voor aan iedereen!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb er ook een aantal, en volgens mij kunnen die ook allemaal op de 27e
Heb alleen nog niet eens zelf gekeken
Maar ik ben wel voor de 27e, is m'n laatste stagedag, dus wel een mooie afsluiting
[..]
Ik ga nu sparen
Bowlen en pannenkoekenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
En als er mensen nog andere ideen hebben!
Bowlen ok, maar Pannenkoeken?quote:
Dean, wat vind jij? Bowlen of Bieren?quote:
En dat gaat niet samen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Dean, wat vind jij? Bowlen of Bieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |