Ik zal eens om me heen kijkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:22 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Ja, koop sowieso géén zwarte schoenen maar (donker)bruine!
Super! Ik hou van meisjes die dat truttige dragen, en dan ook nog eens straplessquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:47 schreef Mrsgod het volgende:
[ afbeelding ]
Bambi top van BLOND
Zwart/grijse skinny jeans van Angel Age.
En zwarte sleehakjes![]()
keertje niet stoer..![]()
Vind het soms ook wel leuk om gewoon meisjesachtige dingen aan te doen. Maar van binnen ben ik nog altijd de chick die het liefst op sneakers loopt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Super! Ik hou van meisjes die dat truttige dragen, en dan ook nog eens strapless
Nice, had vandaag ook mijn nieuwe blond shirtje aanquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:47 schreef Mrsgod het volgende:
[ afbeelding ]
Bambi top van BLOND
Afwisselenquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:22 schreef Mrsgod het volgende:
[..]
Vind het soms ook wel leuk om gewoon meisjesachtige dingen aan te doen. Maar van binnen ben ik nog altijd de chick die het liefst op sneakers loopt.
oooo dat topje en die sleehakkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:47 schreef Mrsgod het volgende:
[ afbeelding ]
Bambi top van BLOND
Ik vind die Bambi top echt vet hipquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:47 schreef Mrsgod het volgende:
[ afbeelding ]
Bambi top van BLOND
Daar kan je echt de straat niet mee over.. Maargoed, ieder z'n eigen (mening zou ik bijna zeggen) smaak dus!quote:
Zuur inderdaad. Voor 415 euro had je echt zóveel toffere kleding gehad, maargoed.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:20 schreef Clannif het volgende:
pff 415 euro kwijt
Vond het zelf ook wel een beetje kamper stijl.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet mijn smaak iig..
beetje 'kamper-tokkie-printje', sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |