Spammertquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:45 schreef Mister7 het volgende:
Voor interesse in de gewone mach 3 mesjes (dus geen turbo); kan je me mailen; zeer aantrekkelijke prijzen. minimale afname 4 pakjes van 4 stks
Dat vind ik dan zelf een overtrokken reactie, het is maar een tatoeage, geen ranzig filmpje. Bovendien is het ontopic; tatoeages verwijder je omdat je er niet meer tevreden over bent, en die kans lijkt me bij extreme tatoeages als deze zeer waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:34 schreef Samson het volgende:
Schatje, kan je die smerige tattoopost van ikbeneenkiwi verwijderen uit het tatoeageverwijdertopic? Of iig achter een linkje zetten of zo? thanks!
desondanks is je reactie totaal offtopic, en nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:06 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat vind ik dan zelf een overtrokken reactie, het is maar een tatoeage, geen ranzig filmpje. Bovendien is het ontopic; tatoeages verwijder je omdat je er niet meer tevreden over bent, en die kans lijkt me bij extreme tatoeages als deze zeer waarschijnlijk.
Gebrek aan humor... Maar goed, ik handhaaf de policy niet. Mea culpa, plaatje naar ONZ.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
desondanks is je reactie totaal offtopic, en nergens voor nodig.
dat plaats je maar lekker in ONZ ofzo, in dat topic wordt serieus gesproken door mensen die tatoeages laten verwijderen of die er info over willen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Gebrek aan humor... Maar goed, ik handhaaf de policy niet. Mea culpa, plaatje naar ONZ.
Ben blij dat ie verwijderd is, tja en jouw humor.... ik kan nooit echt zo lachen om dit soort ranzige plaatjes, maar fijn dat jij dat blijkbaar erg komisch vindquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Gebrek aan humor... Maar goed, ik handhaaf de policy niet. Mea culpa, plaatje naar ONZ.
Van de user, jawel: Totalbodyscan.quote:Is een Bodyscan van Privatescan niet wat om te proberen? Dit kwam ik op het internet tegen:
www.privatescan.nl
thanksquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:58 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Van de user, jawel: Totalbodyscan.
Ruikt naar spam
Thxquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
thanks
heb zijn en jouw post verwijderd, zo zakt het topic mooi weer naar waar het hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |