quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:27 schreef STAP01 het volgende:
Ik maak me trouwens een beetje ongerust over het verdwenen scheermes van Brian! Waar heeft Amanda het gelaten? Wat gaat er gebeuren als Huub toch wint!!!??? Gaat Amanda dan Huub te lijf met het verdwenen scheermes?!
had het maar gezegt, ik had er zo even één bij je ingebracht.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, sorry van die pamper, kon die katheter niet inkrijgen....klein pikkie...
Bij gebrek aan een pamper, heb ik maar kattengrit op de vloer gestrooid!quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:27 schreef Jerruh het volgende:
liever COSers! heel veel plezier vanavond en hopen dat de fijnste bewoner mag winnen.!!
*a la neemmijietsteserieus op de bank ploft*
heb je een pamper voor me?
Dat mens kan nog niet eens d'r eigen mes en vork vasthouden tijdens het eten, laat staan Huub te lijf gaan met een scheermes.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:27 schreef STAP01 het volgende:
Ik maak me trouwens een beetje ongerust over het verdwenen scheermes van Brian! Waar heeft Amanda het gelaten? Wat gaat er gebeuren als Huub toch wint!!!??? Gaat Amanda dan Huub te lijf met het verdwenen scheermes?!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:29 schreef Dark het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een pamper, heb ik maar kattengrit op de vloer gestrooid!
BEN JE ER KLAAR VOOR RUUDJE DIT IS HET *schudt je heen en weer*quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet me toch even van het hart: Zonder FOK had ik er niks aan gevonden. Dit is de enige SOAP die ik volg![]()
![]()
Je stelt me weer gerust!quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:29 schreef Frasier het volgende:
Dat mens kan nog niet eens d'r eigen mes en vork vasthouden tijdens het eten, laat staan Huub te lijf gaan met een scheermes.
Volgens mij is het een heel gemene opmerking Demins...quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:28 schreef demins het volgende:
[..]
Ik wil je wel ziek melden met terugwerkende kracht!
Nerveuzeligheidquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:29 schreef Kinga het volgende:
OMG ik ben er in blijven hangen, kan niet meer stoppen met lachen
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:27 schreef STAP01 het volgende:
Jerruh hou me vast!quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:30 schreef Jerruh het volgende:
[..].
heb alleen ook geen kat...
* het probeert met rijstwafels en nibbits...*
maar ook gerechtigheid als ie mag winnen.....quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:30 schreef Starlie het volgende:
Trouwens... als Huub wint wordt hij geen miljonair.... hij wint natuurlijk "maar"8 ton.
Die snijdt geheid d'r siliconen aan flarden...quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat mens kan nog niet eens d'r eigen mes en vork vasthouden tijdens het eten, laat staan Huub te lijf gaan met een scheermes.
Ik denk dat het zo blijft, alles naar de TV om de 2 miljoen te halenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:30 schreef Kinga het volgende:
Zouden de streams draaien zo? Of blijft die SL?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die snijdt geheid d'r siliconen aan flarden...
Touchéquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik logisch.....
Ik heb ooit een andere foto van Flens gezien. Zou het dezelfde persoon zijn, maar een verlepte foto of is Flens toch de jongere versie?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:19 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zijn dat Stijn en Flens?!
Had bij die Flens zo'n oud dik wijf verwacht!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:31 schreef Dementor het volgende:
Fucking hell deze COS gaat hard!
Hard, Hard, Hard, net als tegen Amanda (Brian's stem).
En ons dan....quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:31 schreef Liess het volgende:
(*word alvast sentimenteel* love you all stelletje Huubaddicts)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |