Wat leuk.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:20 schreef Donnie29 het volgende:
Krijg net een telefoontje van een vriend van me, die zit in het perscentrum daar.. dat is in de paardenbak opgezet.. en zometeen komen daar de miljonairs voor een fotoshoot, en daarna gaat t beginnnen.. Grappig om te horen met al dat gepraat op de achtergrond..
20 maanden slechts.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:21 schreef demins het volgende:
[..]
En daar hebben we twee jaar op moeten wachten...
Jeroen???quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:23 schreef Kinga het volgende:
Ik weet nog met de laatste finale van BB hoe hyperactief ik achter de tv zat.... niet normaal. Stond toen zelfs op en neer te springen toen Jeroen had gewonnen.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Infuus zit in m'n arm, pamper aan, telefoon bij de hand,deuren op slot, oprit geblokkeerd, drie zakken chips naast mij, telefoons uit....
[..]
Infuus zit in m'n arm, pamper aan, telefoon bij de hand,deuren op slot, oprit geblokkeerd, drie zakken chips naast mij, telefoons uit....
[..]
Dat is niet de Stijn en al zeker niet Flens...!quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:19 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zijn dat Stijn en Flens?!
Had bij die Flens zo'n oud dik wijf verwacht!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:21 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
het is dus nog niet duidelijk of hidiho het op de streams kan krijgen? Dat zou wel ideaal zijn aangezien er visite is hier
En bedankt voor deze fijne mental image.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kortom, business as usual...quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan nog amper typen van de zenuwen.Gaat niet goedquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:23 schreef Kinga het volgende:
Ik weet nog met de laatste finale van BB hoe hyperactief ik achter de tv zat.... niet normaal. Stond toen zelfs op en neer te springen toen Jeroen had gewonnen.
Anticlimax? Ik wou dat ik dat voelde.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:23 schreef mootie het volgende:
Wat ik heel gek vind..... vorige week vond ik het superspannend, en nu heb ik er wel vrede mee..... wie er ook wint........ Waaaaaarom is dat?
Omdat het vorige week bij de opnames van de halve finale (toen we 48 uur zwembad hadden) al afgelopen was.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:23 schreef mootie het volgende:
Wat ik heel gek vind..... vorige week vond ik het superspannend, en nu heb ik er wel vrede mee..... wie er ook wint........ Waaaaaarom is dat?
Same old, same old!!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
heb mij ook alvast ziek gemeld voor morgen....
Flens.....weet ik niet, maar dat is op zeker WEL de Stijn..........100%quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat is niet de Stijn en al zeker niet Flens...!
Ik mis de logica een beetje van het bij de hand hebben van een telefoon die uitstaatquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:26 schreef HiDiHo het volgende:
Post ik vanmiddag het filmpje van Huub die naar Nena roept, wat denk je? Verwijderd
Jah, sorry van die pamper, kon die katheter niet inkrijgen....klein pikkie...quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:24 schreef Gert het volgende:
[..]
En bedankt voor deze fijne mental image.
Stijn Rijnders ja... niet Stijn Bakker die de producent is/wasquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Flens.....weet ik niet, maar dat is op zeker WEL de Stijn..........100%
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, sorry van die pamper, kon die katheter niet inkrijgen....klein pikkie...
Sinds wanneer ben ik logisch.....quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik mis de logica een beetje van het bij de hand hebben van een telefoon die uitstaat
Dus liefst Huub, dan Jaap is oke. B&A geen optie! Sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
jaap mag winnen het liefste huub maar alles beter als rat en del
Als conjo maar niet wint.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
jaap mag winnen het liefste huub maar alles beter als rat en del
Ik wil je wel ziek melden met terugwerkende kracht!quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
heb mij ook alvast ziek gemeld voor morgen....
Gezellig; visite en dan samen DGK kijkenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:21 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
het is dus nog niet duidelijk of hidiho het op de streams kan krijgen? Dat zou wel ideaal zijn aangezien er visite is hier
Ik weet het namelijk wel...het zijn ze allebei niet!quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Flens.....weet ik niet, maar dat is op zeker WEL de Stijn..........100%
Suggereer je nu dat Brian gewonnen heeft? Ik kan me daar niet zomaar bij neerleggen, Huub FTW, misschien tegen beter weten in, maar toch.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:25 schreef lunareclipse het volgende:
Omdat het vorige week bij de opnames van de halve finale (toen we 48 uur zwembad hadden) al afgelopen was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |