quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw je vingers spoelen. Je hebt het wel over mijn leider!
Wat een vreselijke slechte zender met nog slechtere DJ's, alleen de muziek is te pruimen...quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:55 schreef ericahysterica het volgende:
laatste berichtje van radio nl:met hans duker is helaas niet thuis....dan maar ff sly bellen .......dus alle kijkers veel plezier van Sly
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:56 schreef BONG4002 het volgende:
Heel erg veel plezier vanavond met het kijken van de finale! Ik ga zo offline, maar zal wel alles teruglezen natuurlijk![]()
Dag Bongetje, have fun en see you soon in de COS die gelukkig nog even open blijft na het stoppen van de streams.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:56 schreef BONG4002 het volgende:
Heel erg veel plezier vanavond met het kijken van de finale! Ik ga zo offline, maar zal wel alles teruglezen natuurlijk![]()
Hoelang blijft dit nog open dan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dag Bongetje, have fun en see you soon in de COS die gelukkig nog even open blijft na het stoppen van de streams.![]()
Wat?????????quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:58 schreef Kinga het volgende:
check de scenes in de uitzending !!
Volgens Huub kwamen er 4 mensen niet, [ niet welkom] denk dat Natasia daar mss ook wel bijhoort.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:58 schreef JortK het volgende:
Is Natasia er of weet niemand dat?
OMG...quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw je vingers spoelen. Je hebt het wel over mijn leider!
Wat een gek die Brian met zijn jahamum jahamumquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:58 schreef Kinga het volgende:
check de scenes in de uitzending !!
Dat zal wel. Als Jaapio maar voor de winst gaat.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:58 schreef Kinga het volgende:
Ik weet trouwens ook bijna zeker dat er voor of Brian of Amanda wel een klein koffertje komt als presentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |