Ik heb hem half April gestuurd, nog niks gehoordquote:Op dinsdag 27 mei 2008 06:26 schreef theKiD het volgende:
Vandaag net de oude disc op de post gedaan.. hopelijk binnen een week een nieuwe terug
Dan moet je Encore weigeren, dan slaat hij gelijk op dat je The Who gehaald hebt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:24 schreef Reneuh het volgende:
Damn, het lijkt wel of mn progress op Expert niet wordt opgeslagen. Ik heb dus The Who gedaan en dan krijg je Paint it Black als encore. Paint it Black heb ik niet gehaald tot nu toe. Maar als ik GH3 weer opstart dat is ook The Who niet opgeslagenHeb ik nu al 2x gehad bij deze tier.
Da's een viral achievement. Oftewel je hebt iemand verslagen die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, en diegene is een van de makers van GH3.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:21 schreef SuperKnurft het volgende:
Net een van de makers van guitar hero 3 verslagen online
Ah! ik dacht al, jammer, alleen anders was het ook wel een onmogelijke archievement bijnaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Da's een viral achievement. Oftewel je hebt iemand verslagen die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, en diegene is een van de makers van GH3.
Ik heb het maanden gedaan aangezien ik geen gitaar kon vinden... inmiddels heb ik er 2quote:Op zondag 1 juni 2008 12:27 schreef Serinde het volgende:
GH spelen met een toetsenbord? Wist helemaal niet dat dat kon![]()
gewoon inpluggen en spelen maar?
Heb al een tijd niet gespeeld, vind het niet altijd even leuk want ben er namelijk helemaal niet goed in![]()
Ik heb maar een paar nummers op hard uitgespeeld, ik probeer eerst alles in medium op 5 sterren te krijgen
Voor ik een gitaar had, deed ik het gewoon met de controllerquote:Op zondag 1 juni 2008 12:56 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Ik heb het maanden gedaan aangezien ik geen gitaar kon vinden... inmiddels heb ik er 2
Nice, op hard of expert?quote:Op zondag 1 juni 2008 16:42 schreef Dark_Prince het volgende:
OMGmn hoogste note streak tot nu toe ^^
[ afbeelding ]
Kijk is rechtsbovenquote:Op zondag 1 juni 2008 17:11 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Nice, op hard of expert?
Zit nu op de helft van hard, gaat lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |