oh als je denkt dat die link een rickroll is, helaas.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:14 schreef One_conundrum het volgende:
iedereen die klikt is een homo
Er is altijd ruimte voor een grap. Een rickroll is verder echter niet grappig.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:13 schreef Fosfolipide het volgende:
Ik vind dat er dan geen plaats is voor een grap(of in dit geval een "rickroll")
Jezus, als je dat al grappig vindt vraag ik mij echt af wat er met je gebeurt als je echt iets leuks ziet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:21 schreef Devlinsect het volgende:
"ik wou nog ff wat zeggen: Never gonna give you up, never gonna let you doooown..."
Zegt iemand met een avatar met een getekende penis met een gezicht.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jezus, als je dat al grappig vindt vraag ik mij echt af wat er met je gebeurt als je echt iets leuks ziet.
Geweldig!quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het is niet eens een beetje grappig. Echt in de verste verte niet.
Jammer dat die internet hypes altijd door trieste mensen zo ongelooflijk lang worden doorgetrokken.
http://www.collegehumor.com/video:1762625
Deze dude daarentegen wist het wel subtiel te doen. De BBC vroeg naar inzendingen voor het OS2012 logo, tot er een hele mooie paint voorbij kwam..
De arme vrouw had het zelf niet eens door. Dat is humor.
té mooiquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Er is een groot verschil tussen een trieste internethype en zwarte humor.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:26 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Zegt iemand met een avatar met een getekende penis met een gezicht.![]()
+ deze in zijn fotoboek
[ afbeelding ]
Nice try ugly fuck
Zo flauw!quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:21 schreef Devlinsect het volgende:
"ik wou nog ff wat zeggen: Never gonna give you up, never gonna let you doooown..."
Ja geniaal! RickRolled!quote:
Hahaha!quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jammer dat die internet hypes altijd door trieste mensen zo ongelooflijk lang worden doorgetrokken.
Deze dude daarentegen wist het wel subtiel te doen. De BBC vroeg naar inzendingen voor het OS2012 logo, tot er een hele mooie paint voorbij kwam..
Een rebus! Altijd al in gezien.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen een trieste internethype en zwarte humor.
Overigens is die avatar geen poging tot humor, maar een soort rebus.
Dus close, but no cigar.
Maar Paris Hilton heeft er niets mee te maken!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:58 schreef Djeez het volgende:
Ik claim hem vast voor de FP!
geniaalquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
De zwarte humor was dat programma zelf, niet zozeer deze kansloze prank.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:52 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Een rebus! Altijd al in gezien.![]()
Dit fragment is zwarte humor. Vind ik dan hè.
Als je gewoon je bakkus houdt met je: "DIT IS ZO NIET GRAPPIG"quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De zwarte humor was dat programma zelf, niet zozeer deze kansloze prank.
Mwah, idee was nog wel aardig vond ik. Uitvoering erg matig.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:41 schreef Schunckelstar het volgende:
ten eerste is het idee niet leuk en ten tweede is het ook nog zeer matig uitgevoerd
De vraag is of Rickrollen onder 'humor' valt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:32 schreef Resco het volgende:
TS kan niet tegen humor.
Vorig jaar had ik overigens dezelfde presentator in de zeik genomen, alleen ditmaal ging het over 'diepe beledigingen', waarbij je dan kon bellen als je eens zó diep beledigd was dat het pijn deedquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:40 schreef ouderejongere het volgende:
Voor iemand die nooit op internet komt (zoals de presentator kennelijk) duurt het tot aan de zappelin om te weten dat hij genaaid wordt. De meeste normale mensen hadden al meteen de RR door.
Echt superbijna 7 minuten lang zendtijd, wie doet dat hem na?
Ik zie 'm denk ik nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
tja, ik kan er opzich wel om lachen,quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:13 schreef Fosfolipide het volgende:
Klacht: Een loser die denkt grappig te zijn terwijl het over iets serieus gaat.
Doe maar even een google image search naar goatse. Moet je wel safesearch even af zetten, die preutse amerikanen van google vinden alles ongepastquote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:15 schreef nachtdier2 het volgende:
Oh, ik dacht aan een vrouwelijk deel, maar ik wist niet of dat bedoeld werd eigenlijk.
Maar wat is dan de defenitie van goatse?
Ik zag em op de FP. sorry ts, ik heb je onderschat. Hij was lachenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |