Dat je er over droomt of dat Brian zou winnen...beiden toch wel heel ergquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren gedroomd dat Brian won, hoe erg is dat
Nee maar laten we wel wezen, hij is slim genoeg om na de kooi zijn boontjes te doppen, dat kun je niet van alle wannabees zeggen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Huub is misschien dan wel de morele winnaar, maar daar betaal je geen rekeningen mee.
Het is iddquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nu al 5x geluisterd en ik word steeds meer
En nog twee keer ook he? De eerste keer zegt hij dat Brian zijn persoonlijke favoriet is, de tweede keer dat hij denkt dat die achterbakse agressieve lafaard gaat winnen. Ik kan er met mijn verstand niet bij.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:50 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Over spelbedervers gesproken wat een *** die MOL.....
quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat je er over droomt of dat Brian zou winnen...beiden toch wel heel erg
schoorl, daar was ik afgelopen vrijdag nog, leuk plaatsje!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:48 schreef Lobasca het volgende:
Jaja...het is het gesprek van de dag...ik zat op een terrasje in Schoorl, en om mij heen hoorde ik..de Gouden Kooi..blablabla..
Dat noemen we een nachtmerrie....quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren gedroomd dat Brian won, hoe erg is dat
waar zei hij dat van die persoonlijke favoriet dan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
En nog twee keer ook he? De eerste keer zegt hij dat Brian zijn persoonlijke favoriet is, de tweede keer dat hij denkt dat die achterbakse agressieve lafaard gaat winnen. Ik kan er met mijn verstand niet bij.
Ik las vandaag ook ergens over een Brianfan die er 5000 euro doorheen had gejaagd....... dus tsja...quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vanmorgen, halverwege de dubbele espresso van Cc, dacht ik dat Huub zou winnen, ik denk het eigenlijk nog steeds. Ik vermoed dat sommige fans honderden euro's hebben betaald aan bellen en smsjes. Hij heeft gewoon een enorme fanatieke achterban.
Gevaarlijke outsider vind ik nog steeds Amanda, ik had haar lange tijd op één...
Wat zegt dat over JdM zelf eigenlijk...quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
En nog twee keer ook he? De eerste keer zegt hij dat Brian zijn persoonlijke favoriet is, de tweede keer dat hij denkt dat die achterbakse agressieve lafaard gaat winnen. Ik kan er met mijn verstand niet bij.
Dat is een strak plan avonnequote:Op donderdag 22 mei 2008 18:50 schreef avonne het volgende:
*damn, wat ben ik gezond aan het doen met fruitsapjes, groentesoep en groentesalade. Zeker omdat ik nu al weet dat ik vanavond 2 flessen prosecco soldaat ga maken
Snel rekenend houdt dat in dat je gisteren twee flessen soldaat hebt gemaakt, je had er toch vier?quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:50 schreef avonne het volgende:
*damn, wat ben ik gezond aan het doen met fruitsapjes, groentesoep en groentesalade. Zeker omdat ik nu al weet dat ik vanavond 2 flessen prosecco soldaat ga maken
Verkeerd gedachtquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:48 schreef avonne het volgende:
[..]
ik dacht dat jij heel in het begin Brian fan was. Toch?
hij bracht het nu wat genuancheerder dan de eerste keerquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Frustrerend he? Wij gaan wel kijken, je wilt nou eenmaal weten hoe het afloopt nadat je zo lang hebt gekeken.
geloof je het zelf?quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik las vandaag ook ergens over een Brianfan die er 5000 euro doorheen had gejaagd....... dus tsja...
Ik gok dat Huub geen problemen heeft om een leuke baan te vinden na de kooi, en hij zal vast een leuk zakcentje hebben verdiend in de kooi.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Huub is misschien dan wel de morele winnaar, maar daar betaal je geen rekeningen mee.
Hoe doe je dat met één telefoon in één weekquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik las vandaag ook ergens over een Brianfan die er 5000 euro doorheen had gejaagd....... dus tsja...
Op die manier spaar je zo een miljoen bij elkaar en dan kost het DGK niets... Hoe stom kun je zijn? Ga dan morgen langs Brian ofzo en geef m die 5000. Daar heeft ie meer aanquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:53 schreef mootie het volgende:
[..]
nee.... ik had er drie, en dat was één...quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Snel rekenend houdt dat in dat je gisteren twee flessen soldaat hebt gemaakt, je had er toch vier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |