Dat je er over droomt of dat Brian zou winnen...beiden toch wel heel ergquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren gedroomd dat Brian won, hoe erg is dat
Nee maar laten we wel wezen, hij is slim genoeg om na de kooi zijn boontjes te doppen, dat kun je niet van alle wannabees zeggen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Huub is misschien dan wel de morele winnaar, maar daar betaal je geen rekeningen mee.
Het is iddquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nu al 5x geluisterd en ik word steeds meer
En nog twee keer ook he? De eerste keer zegt hij dat Brian zijn persoonlijke favoriet is, de tweede keer dat hij denkt dat die achterbakse agressieve lafaard gaat winnen. Ik kan er met mijn verstand niet bij.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:50 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Over spelbedervers gesproken wat een *** die MOL.....
quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat je er over droomt of dat Brian zou winnen...beiden toch wel heel erg
schoorl, daar was ik afgelopen vrijdag nog, leuk plaatsje!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:48 schreef Lobasca het volgende:
Jaja...het is het gesprek van de dag...ik zat op een terrasje in Schoorl, en om mij heen hoorde ik..de Gouden Kooi..blablabla..
Dat noemen we een nachtmerrie....quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
waar zei hij dat van die persoonlijke favoriet dan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
En nog twee keer ook he? De eerste keer zegt hij dat Brian zijn persoonlijke favoriet is, de tweede keer dat hij denkt dat die achterbakse agressieve lafaard gaat winnen. Ik kan er met mijn verstand niet bij.
Ik las vandaag ook ergens over een Brianfan die er 5000 euro doorheen had gejaagd....... dus tsja...quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vanmorgen, halverwege de dubbele espresso van Cc, dacht ik dat Huub zou winnen, ik denk het eigenlijk nog steeds. Ik vermoed dat sommige fans honderden euro's hebben betaald aan bellen en smsjes. Hij heeft gewoon een enorme fanatieke achterban.
Gevaarlijke outsider vind ik nog steeds Amanda, ik had haar lange tijd op één...
Wat zegt dat over JdM zelf eigenlijk...quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
En nog twee keer ook he? De eerste keer zegt hij dat Brian zijn persoonlijke favoriet is, de tweede keer dat hij denkt dat die achterbakse agressieve lafaard gaat winnen. Ik kan er met mijn verstand niet bij.
Dat is een strak plan avonnequote:Op donderdag 22 mei 2008 18:50 schreef avonne het volgende:
*damn, wat ben ik gezond aan het doen met fruitsapjes, groentesoep en groentesalade. Zeker omdat ik nu al weet dat ik vanavond 2 flessen prosecco soldaat ga maken
Snel rekenend houdt dat in dat je gisteren twee flessen soldaat hebt gemaakt, je had er toch vier?quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:50 schreef avonne het volgende:
*damn, wat ben ik gezond aan het doen met fruitsapjes, groentesoep en groentesalade. Zeker omdat ik nu al weet dat ik vanavond 2 flessen prosecco soldaat ga maken
Verkeerd gedachtquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:48 schreef avonne het volgende:
[..]
ik dacht dat jij heel in het begin Brian fan was. Toch?
hij bracht het nu wat genuancheerder dan de eerste keerquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Frustrerend he? Wij gaan wel kijken, je wilt nou eenmaal weten hoe het afloopt nadat je zo lang hebt gekeken.
geloof je het zelf?quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik las vandaag ook ergens over een Brianfan die er 5000 euro doorheen had gejaagd....... dus tsja...
Ik gok dat Huub geen problemen heeft om een leuke baan te vinden na de kooi, en hij zal vast een leuk zakcentje hebben verdiend in de kooi.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Huub is misschien dan wel de morele winnaar, maar daar betaal je geen rekeningen mee.
Hoe doe je dat met één telefoon in één weekquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik las vandaag ook ergens over een Brianfan die er 5000 euro doorheen had gejaagd....... dus tsja...
Op die manier spaar je zo een miljoen bij elkaar en dan kost het DGK niets... Hoe stom kun je zijn? Ga dan morgen langs Brian ofzo en geef m die 5000. Daar heeft ie meer aanquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:53 schreef mootie het volgende:
[..]
nee.... ik had er drie, en dat was één...quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Snel rekenend houdt dat in dat je gisteren twee flessen soldaat hebt gemaakt, je had er toch vier?
Even denken hoor... ik kom er ineens niet meer op, maar ik geloof dat het RTL Boulevard was. Het werd hem gevraagd, en toen noemde hij Brian, want Brian zit er het langst.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:53 schreef RSie het volgende:
[..]
waar zei hij dat van die persoonlijke favoriet dan?
Thnx! Maar je kunt rustig meedoen hoor, Iteejer heeft gezorgd dat de site het aan kan.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:54 schreef BONG4002 het volgende:
Tijdje niet geweest in de COS maar omdat het vandaag de finaledag is kon ik het toch niet laten om iig één post te plaatsen
Mijn verwachting is dat Brian gaat winnen en mijn persoonlijke voorkeur maakt niet veel uit maar ik denk toch dat ik Jaap dan kies
In ieder geval veel plezier vanavond met het kijken van de finale!
Opgelucht adem halen bij het wakker worden en bedenken "dromen zijn bedrog"quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat hij nauwelijks goed heeft gekeken?quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat zegt dat over JdM zelf eigenlijk...
Misschien wint deze 'niet-agressieve' man wel?quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:55 schreef beequeen het volgende:
Ben ik weer. Wat ik zo vreemd vind is, als je belt voor Huub, krijg je niet meer te horen: Dit gesprek kost ¤ 0,60.
Worden we nu al belazerd?
Hallo Bong! Jij ook veel plezier vanavond. Leuk om je weer eens te zien staan!quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:54 schreef BONG4002 het volgende:
Tijdje niet geweest in de COS maar omdat het vandaag de finaledag is kon ik het toch niet laten om iig één post te plaatsen
Mijn verwachting is dat Brian gaat winnen en mijn persoonlijke voorkeur maakt niet veel uit maar ik denk toch dat ik Jaap dan kies
Knap Desii. Ik geef eerlijk toe dat wij elk een paar keer gebeld hebben voor Huub deze week.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:55 schreef Desii het volgende:
[..]
hij bracht het nu wat genuancheerder dan de eerste keer
Ergens kan hij nu ook niets anders zeggen; juist omdat hij het al een keer heeft uitgesproken
Denk wel dat die man op de Rising Flow radio gelijk heeft, dat dit de Huubfans nog eens extra laat sms-en.......
*ben nog steeds sms-clean sinds een paar dagen*![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zit aan tien smsjes nu....![]()
3 voor Py en 7 voor Peter6000......
Aaaah Bong, wat leuk dat je er bent. Veel kijkplezier vanavond.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:54 schreef BONG4002 het volgende:
Ik merk idd dat FOK! redelijk stabiel draait @the momentquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Thnx! Maar je kunt rustig meedoen hoor, Iteejer heeft gezorgd dat de site het aan kan.
Probeer vanavond gewoon beide flessen op te krijgen, als test voor morgenvroeg...quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:56 schreef avonne het volgende:
[..]
nee.... ik had er drie, en dat was één...
Moet wel hele goeie zijn, want ik was vanmorgen nog steeds vrolijk
quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:56 schreef rooie3 het volgende:
Brian gaat gewoon winnen,hij is niet voor niks zo beschermd en alles mocht wat hij deed.Waarom zou dat anders zijn geweest.
Dankjequote:Op donderdag 22 mei 2008 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aaaah Bong, wat leuk dat je er bent. Veel kijkleesplezier vanavond.![]()
je word ingeschat als een ervaren bellerquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:55 schreef beequeen het volgende:
Ben ik weer. Wat ik zo vreemd vind is, als je belt voor Huub, krijg je niet meer te horen: Dit gesprek kost ¤ 0,60.
Worden we nu al belazerd?
Tsja, je hebt gelijk maar ik bel toch niet voor de kat zijn kut......oh wacht....quote:
Dat kan, maar het is wel de laatste live kooi avond, je kunt je niet meer bedenken.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik merk idd dat FOK! redelijk stabiel draait @the moment
Ws. zal ik hier en daar wel meelezen tijdens de finale en iig alles teruglezen (de finale zelf ga ik denk ik niet zien, de binding met het programma is daar te klein voor geworden, maar de commentaren hier zijn eigenlijk toch altijd het leukste dus dat bewaar ik dan mooi als "toetje"
die hele febo weet al hoe het er op dit koment voor staat hoor die krijgen elke dag een tussenstandquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hij nauwelijks goed heeft gekeken?
Ik vraag me ook af of hij weet wat de tussenstand is, en of dat ook zijn uitspraak motiveert: weet hij al hoe Brian ervoor staat.
Ja, dank!quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:01 schreef avonne het volgende:
In NOVA vanavond een gesprek met producent John de Mol en met fervent criticus Joop Atsma (CDA).
22.15u t/m 22.45u
Geen idee, ik ben een van de weinige nl-ers zonder mobieltje, maar ik denk dat zo iemand gewoon constant aan de telefoon hangt met de hele familie?quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met één telefoon in één week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |