Ik word echt helemaal krank van die vuile kankerlijers van Ziggo.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Vandaag alweer de hele dag geen telefonie en geen internet (thank god for UMTS van KPN). Ziggo.nl meldt nu dat de internetstoring sinds vanavond 19:48 is opgelost. Gek genoeg krijgt mijn modem al anderhalf uur geen DHCP blijkbaar.
Ook niet naar een reboot
[ code verwijderd ]
Ja, dat vond ik ook al raar... precies op de minuut na!quote:Op zondag 15 juni 2008 14:55 schreef Cosworth het volgende:
Groepsstoring
van zondag 15 juni 14.29 uur tot zondag 15 juni 22.29 uur
Er is een Internetstoring in uw gebied
Ze weten nu al hoe laat ze klaar zijn met het verhelpen van het probleem...
InterNl.net erg tevreden overquote:Op zondag 15 juni 2008 10:00 schreef Q. het volgende:
Ik ga ADSL nemen want ik heb er geen vertrouwen in dat dit ooit goed gaat komen. Suggesties?
quote:Op zondag 15 juni 2008 15:27 schreef pberends het volgende:
Ze hebben sinds gister een nieuw logo geintroduceerd....
[ afbeelding ]
Oh, maar dat weet ik ook al. Morgenochtend om een uurtje of 10. Het hele weekend zijn er problemen en de echte techneuten hebben weekend. De oproepkrachtjes kunnen het niet oplossen en ziggo heeft waarschijnlijk een kutregeling voor weekend diensten waardoor het verhelpen duurt totdat de echte knappe koppen weer aan het werk gaan.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:55 schreef Cosworth het volgende:
Groepsstoring
van zondag 15 juni 14.29 uur tot zondag 15 juni 22.29 uur
Er is een Internetstoring in uw gebied
Ze weten nu al hoe laat ze klaar zijn met het verhelpen van het probleem...
wat een smerige streken misschien kun je beter de baas uit zijn bed bellenquote:Op zondag 15 juni 2008 17:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Oh, maar dat weet ik ook al. Morgenochtend om een uurtje of 10. Het hele weekend zijn er problemen en de echte techneuten hebben weekend. De oproepkrachtjes kunnen het niet oplossen en ziggo heeft waarschijnlijk een kutregeling voor weekend diensten waardoor het verhelpen duurt totdat de echte knappe koppen weer aan het werk gaan.
ow en 22:29 is natuurlijk ook niet random gekozen. 22:00 gaat de helpdesk dicht, half uurtje om de queue leeg te werken. Klootjesvolk wacht netjes tot half 11 voordat ze gaan controleren... hee nog steeds geen internet verbinding.... Hee, helpdesk is dicht....
http://internet.telfort.nl/shop/internet-20mb.htmlquote:Op zondag 15 juni 2008 10:00 schreef Q. het volgende:
Ik ga ADSL nemen want ik heb er geen vertrouwen in dat dit ooit goed gaat komen. Suggesties?
Goh. Hebben ze Jomanda ontslagen?quote:
Ach ook bij telfort zijn er klachtenquote:Op zondag 15 juni 2008 10:33 schreef Q. het volgende:
Telfort aangevraagd.
Hier meer uitleg...quote:Kabelbedrijf Ziggo kampt met telefonie- en internetstoringen
Door Dimitri Reijerman, zondag 15 juni 2008 18:32, views: 14.382
Kabelbedrijf Ziggo heeft dit weekeinde te kampen gehad met diverse storingen. Hierdoor ondervonden klanten problemen met zowel hun telefonie- als internetverbinding.
In totaal zouden ongeveer driehonderdduizend klanten in het westen van het land zijn getroffen. Een aantal Ziggo-abonnees in Utrecht en omgeving zouden zondagavond nog steeds geen werkende verbinding hebben. Een woordvoerder laat echter weten dat de verbindingsproblemen in de loop van de avond zouden zijn verholpen.
De storingen op het kabelnetwerk van Ziggo begonnen zaterdag nadat een apparaat die het telefonieverkeer regelt defect raakte. Na de herstelwerkzaamheden moest de apparatuur opnieuw worden opgestart en aan klanten een nieuw ip-adres uitgegeven worden. In Utrecht en omgeving ging dit echter niet goed, zo meldt Trouw.
De storing komt voor Ziggo op een uiterst slecht moment. De kabelaar heeft toegezegd om deze week met de Consumentenbond om tafel te gaan zitten, nadat een klachtenregen neerdaalde bij een speciaal meldpunt. Grief nummer één in de klachten-top-tien: 'problemen met de internetverbinding'.
'Een weekje'quote:Op zondag 15 juni 2008 23:25 schreef Maikuuul het volgende:
Ik werk bij ziggo
Trouwens, al 8 jaar internet bij @home, een x 1 weekje offline geweest, verder nooit iets gehad.
En nee das geen verkooppraatje alsof ik daar meer door verdien
Hey, berends..let jij eens een beetje op je woorden....quote:Op zondag 15 juni 2008 13:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik word echt helemaal krank van die vuile kankerlijers van Ziggo.
Ik had sinds gister rond het middaguur geen internet en telefonie meer, en nu doet alleen internet het alleen weer. Gister de halve fucking dag zonder internet en telefoon gezeten. Halve dag bezig geweest met resetten van de kankerzooi, enzovoorts. En ze zeggen inderdaad doodleuk dat het gister om 8 uur al opgelost was, mooi niet dus, vuile gore kankerlijers.
Uitlokken op een forum is ook nergens goed voor. Stuur de man een PM of ga bij 'm op de koffie.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:49 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Hey, berends..let jij eens een beetje op je woorden....
Anders kom ik ff je tanden deruit tremmen.
Je mag best boos zijn..maar dat gekanker de hele tijd wordt ik wel zo godsgruwelijk zat...
Nergens voor nodig...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |