Dank.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
"Correct" is over het algemeen érg goed.
Zal wel alleen de casema footprint zijn met het probleem. Die hadden namelijk een DHCP issue na de fusie.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:11 schreef veldmuis het volgende:
Typisch dat het hier dan probleemloos werkt tot nu toe.
Geen idee wat een footprint is, maar ik had vroegah ook Casema.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zal wel alleen de casema footprint zijn met het probleem. Die hadden namelijk een DHCP issue na de fusie.
Dat was dezelfde vraag die ik mij stelde. Aan de andere kant, hoe verklaar je dan dat binnen 1 dag 2500 mensen klagen bij de Consumentenbond over Ziggo, en dan vooral over niet of zeer traag werkend internet? Toch wel een hoop hikkende modems zo ineens.......quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:04 schreef helldeskr het volgende:
Is TS nu echt zo dom om te denken dat wanneer een bedrijf zijn naam veranderd dat dan ook ineens het gehele netwerk veranderd wordt ?
Sjeezz....
Alles blijft precies hetzelfde... het netwerk..de hardware..de servers.....alleen er komt een andere naam op de rekening.
Tuurlijk..jouw modem gaat ineens hikken omdat een of ander reclame buro een filmpje heeft gemaakt..lutser
quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Slappe wannabe-diepzinnige mix van Ben en Orange.
Come on zeg, het gaat maar om fokking internet en tv.
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
dus.
Weinig verheffend en diepzinnig of wel?
Dan was het een bullshit verhaal van die helpdesk medewerker. Ik had hem natuurlijk ook om 22:05 aan de lijn terwijl ze om 22:00 sluiten. Dus waarschijnlijk wilde hij snel zijn queue afwerkenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:33 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Geen idee wat een footprint is, maar ik had vroegah ook Casema.
Antwoord dan ook op mijn gecorrigeerde vraag! Dakduif!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:11 schreef veldmuis het volgende:
Typisch dat het hier dan probleemloos werkt tot nu toe.
3 keer radenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan was het een bullshit verhaal van die helpdesk medewerker. Ik had hem natuurlijk ook om 22:05 aan de lijn terwijl ze om 22:00 sluiten. Dus waarschijnlijk wilde hij snel zijn queue afwerken.
Gokje... morgen nog steeds geen internet
quote:Op zondag 15 juni 2008 08:41 schreef Isegrim het volgende:
Nou, je hebt internet, anders kon je dat niet posten.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
(thank god for UMTS van KPN).
flatfee en de baas betaaltquote:Op zondag 15 juni 2008 08:44 schreef Isegrim het volgende:
Dat wordt een dure grap dan, of niet?Of heb je onbeperkt of zoiets?
als je na die melding nog even aan de lijn blijft, krijg je te horen dat de wachttijd meer dan 10min, en dat het beter is als je op een later moment terug beltquote:Op zondag 15 juni 2008 09:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Mobiel gebeld (betaalt de baas ook) weer door die keuze menu's heen... 'Op dit moment is er een storing in uw regio.
Vreemd dat het tussendoor zogezegd gewerkt zou moeten hebben.
Klopt, gisteren ook ruim 10 minuten gehangen. Maar ja, kan nu wel blijven hangen maar dan zegt die gozer waarschijnlijk precies hetzelfde 'we hebben een storing en proberen het zo snel mogelijk op te lossen'quote:Op zondag 15 juni 2008 09:27 schreef wise het volgende:
[..]
als je na die melding nog even aan de lijn blijft, krijg je te horen dat de wachttijd meer dan 10min, en dat het beter is als je op een later moment terug belt
langer dan 10min my ass. Ik had nog gebeld tijdens de ek wedstrijd van Nederland. Kreeg nog steeds dat bericht![]()
Same here, al 24 uur gekut, zit nu op het open netwerk van de buren. Ook Ziggo maar dat werkt blijkbaar wel. Zo nog maar eens wat apparaten resetten. WEER. Ik ga die troep echt opzeggen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Vandaag alweer de hele dag geen telefonie en geen internet (thank god for UMTS van KPN). Ziggo.nl meldt nu dat de internetstoring sinds vanavond 19:48 is opgelost. Gek genoeg krijgt mijn modem al anderhalf uur geen DHCP blijkbaar.
Ook niet naar een reboot
[ code verwijderd ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |