abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 juni 2008 @ 21:43:36 #76
206679 Laertes
Everybody lies
pi_59395328
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:37 schreef veldmuis het volgende:

[..]

"Correct" is over het algemeen érg goed.
Dank.

En qua provider van internet, digitale televisie e.d?
"What do you think? Is he seizing or dancing?"
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 juni 2008 @ 22:10:14 #77
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59395942
Nou ik heb iemand aan de lijn gehad. Er was vandaag een 'ziggo brede storing' en nu 'gaan alle modems tegelijk opnieuw aanmelden' en daardoor 'heb je nog steeds geen internet en .alt st..ds de telef..n uit... HALLO!?!!'

Het is me dus een raadsel waarom er staat dat de problemen zijn opgelost
pi_59395984
Typisch dat het hier dan probleemloos werkt tot nu toe.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 juni 2008 @ 22:27:27 #79
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59396412
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 22:11 schreef veldmuis het volgende:
Typisch dat het hier dan probleemloos werkt tot nu toe.
Zal wel alleen de casema footprint zijn met het probleem. Die hadden namelijk een DHCP issue na de fusie.
pi_59396538
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Zal wel alleen de casema footprint zijn met het probleem. Die hadden namelijk een DHCP issue na de fusie.
Geen idee wat een footprint is, maar ik had vroegah ook Casema.
pi_59397016
De consumentenbond heeft zelfs een speciale site voor Ziggo klachten !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_59397258
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:04 schreef helldeskr het volgende:
Is TS nu echt zo dom om te denken dat wanneer een bedrijf zijn naam veranderd dat dan ook ineens het gehele netwerk veranderd wordt ?
Sjeezz....
Alles blijft precies hetzelfde... het netwerk..de hardware..de servers.....alleen er komt een andere naam op de rekening.
Tuurlijk..jouw modem gaat ineens hikken omdat een of ander reclame buro een filmpje heeft gemaakt..lutser
Dat was dezelfde vraag die ik mij stelde. Aan de andere kant, hoe verklaar je dan dat binnen 1 dag 2500 mensen klagen bij de Consumentenbond over Ziggo, en dan vooral over niet of zeer traag werkend internet? Toch wel een hoop hikkende modems zo ineens.......

Ik heb hier trouwens (ex-Casema) geen probleem. M´n internet doet het nog steeds het grootste deel van de tijd, soms doet hij het niet, maar dan is het opnieuw opstarten van mijn computer afdoende. Modem resetten heb ik pas 1x hoeven doen het afgelopen jaar. Maar wellicht heb ik gewoon mazzel.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_59397297
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 17:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Slappe wannabe-diepzinnige mix van Ben en Orange.

Come on zeg, het gaat maar om fokking internet en tv.

[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
dus.

Weinig verheffend en diepzinnig of wel?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 juni 2008 @ 23:18:04 #84
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59397429
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 22:33 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Geen idee wat een footprint is, maar ik had vroegah ook Casema.
Dan was het een bullshit verhaal van die helpdesk medewerker. Ik had hem natuurlijk ook om 22:05 aan de lijn terwijl ze om 22:00 sluiten. Dus waarschijnlijk wilde hij snel zijn queue afwerken .

Gokje... morgen nog steeds geen internet
  zaterdag 14 juni 2008 @ 23:27:42 #85
206679 Laertes
Everybody lies
pi_59397622
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 22:11 schreef veldmuis het volgende:
Typisch dat het hier dan probleemloos werkt tot nu toe.
Antwoord dan ook op mijn gecorrigeerde vraag! Dakduif!
"What do you think? Is he seizing or dancing?"
pi_59399142
Hier (Utrecht) ook alleen maar ellende sinds Casema Ziggo is geworden. Om de haverklap geen verbinding danwel slechte ontvangst. Vanmorgen en een gedeelte van de middag geen internet en telefonie vanwege een storing, paar dagen geleden en tijdens de start van het EK hetzelfde gezeik. Ik heb nooit problemen ondervonden met Casema, maar dit is echt van de gekken. En als je dan al eens belt naar de klantenservice moet je een half uur wachten, 10x je postcode intoetsen en als je langer dan 10 minuten in de wacht staat wordt soms automatisch de verbinding verbroken. Het zou me niks verbazen als dat kankerziggo er morgen ook weer de halve dag uitligt door een onverklaarbare storing. Alleen als ik die reclame al zie met die wannabe Forrest Gump word ik agressief, want tot nu toe hebben ze niks waargemaakt waar ze zo graag mee adverteren.
  zondag 15 juni 2008 @ 00:47:20 #87
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_59399187
kut servicelijn indd. Maar wel lekker 0,10 cent per minuut rekenen he
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
pi_59399245
binnen 3 weken 2 dagen storing! Goed bezig die gasten!

Wij gaan in ieder geval over... nu alleen nog een betere aanbieder zoeken... Telfort?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 juni 2008 @ 08:28:14 #89
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59401072
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 23:18 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dan was het een bullshit verhaal van die helpdesk medewerker. Ik had hem natuurlijk ook om 22:05 aan de lijn terwijl ze om 22:00 sluiten. Dus waarschijnlijk wilde hij snel zijn queue afwerken .

Gokje... morgen nog steeds geen internet
3 keer raden
pi_59401100
Nou, je hebt internet, anders kon je dat niet posten.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 juni 2008 @ 08:42:24 #91
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59401103
quote:
Op zondag 15 juni 2008 08:41 schreef Isegrim het volgende:
Nou, je hebt internet, anders kon je dat niet posten.
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
(thank god for UMTS van KPN).
pi_59401107
Dat wordt een dure grap dan, of niet? Of heb je onbeperkt of zoiets?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 juni 2008 @ 09:01:51 #93
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59401145
quote:
Op zondag 15 juni 2008 08:44 schreef Isegrim het volgende:
Dat wordt een dure grap dan, of niet? Of heb je onbeperkt of zoiets?
flatfee en de baas betaalt
pi_59401151
Dat scheelt.

Ik denk dat Ziggo in elk geval maar eens die debiel pretentieuze reclames van de buis moet halen tot ze de chaos hebben opgeruimd. Het ene topic na het andere over Ziggo verschijnt in KLB...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 juni 2008 @ 09:07:04 #95
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59401164
Ah telefonie is er ook weer mee gekapt
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 juni 2008 @ 09:08:58 #96
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59401171
Mobiel gebeld (betaalt de baas ook ) weer door die keuze menu's heen... 'Op dit moment is er een storing in uw regio.

Vreemd dat het tussendoor zogezegd gewerkt zou moeten hebben.
  zondag 15 juni 2008 @ 09:27:01 #97
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_59401286
quote:
Op zondag 15 juni 2008 09:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Mobiel gebeld (betaalt de baas ook ) weer door die keuze menu's heen... 'Op dit moment is er een storing in uw regio.

Vreemd dat het tussendoor zogezegd gewerkt zou moeten hebben.
als je na die melding nog even aan de lijn blijft, krijg je te horen dat de wachttijd meer dan 10min, en dat het beter is als je op een later moment terug belt


langer dan 10min my ass. Ik had nog gebeld tijdens de ek wedstrijd van Nederland. Kreeg nog steeds dat bericht
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 juni 2008 @ 09:33:18 #98
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59401322
quote:
Op zondag 15 juni 2008 09:27 schreef wise het volgende:

[..]

als je na die melding nog even aan de lijn blijft, krijg je te horen dat de wachttijd meer dan 10min, en dat het beter is als je op een later moment terug belt


langer dan 10min my ass. Ik had nog gebeld tijdens de ek wedstrijd van Nederland. Kreeg nog steeds dat bericht
Klopt, gisteren ook ruim 10 minuten gehangen. Maar ja, kan nu wel blijven hangen maar dan zegt die gozer waarschijnlijk precies hetzelfde 'we hebben een storing en proberen het zo snel mogelijk op te lossen'
pi_59401391
Godver, als ik over 2 dagen in Nederland ben hoop ik maar dat internet werkt

Las ik nou ergens dat je een nieuw modem moet installeren en zo? Ik had @home.
Cool story, Hansel.
  zondag 15 juni 2008 @ 09:52:45 #100
141482 Q.
JurassiQ
pi_59401439
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Vandaag alweer de hele dag geen telefonie en geen internet (thank god for UMTS van KPN). Ziggo.nl meldt nu dat de internetstoring sinds vanavond 19:48 is opgelost. Gek genoeg krijgt mijn modem al anderhalf uur geen DHCP blijkbaar.

Ook niet naar een reboot
[ code verwijderd ]
Same here, al 24 uur gekut, zit nu op het open netwerk van de buren. Ook Ziggo maar dat werkt blijkbaar wel. Zo nog maar eens wat apparaten resetten. WEER. Ik ga die troep echt opzeggen.
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')