quote:Op maandag 26 mei 2008 11:42 schreef Zeeltje het volgende:
Hadden we op marktplaats 2 tafels, 4 stoelen en 2 banken en kast voor 200 euro gekocht, heeft die vent het al verkocht..
quote:Het Goed
Vestiging Eindhoven
Meerenakkerweg 2 (routebeschrijving)
5652 AT Eindhoven
T (040) 238 71 00
F (040) 238 71 02
E eindhoven@hetgoed.nl
2329 m2 verkoopvloeroppervlak
Openingstijden
Maandag 10.00 - 18.00
Dinsdag 10.00 - 18.00
Woensdag 10.00 - 18.00
Donderdag 10.00 - 18.00
Vrijdag 10.00 - 18.00
Zaterdag 10.00 - 17.00
quote:Op maandag 26 mei 2008 11:19 schreef Zeeltje het volgende:
woensdag huurcontract tekenen en sleutel!!!![]()
quote:Op maandag 26 mei 2008 11:52 schreef freecell het volgende:
Das balen Zeeltje! Maar veredr heel veel geluk met je huisjeHet werd wel tijd voor jou ook!
Net ontdekt dat onze fietstocht zaterdag meer dan 60 KM was. En ik gok dat 90% van de weg niet recht was, maar omhoog of naar beneden
Zwangere vrouwen vertellen echt heel vaak dingen meerdere kerenquote:Op maandag 26 mei 2008 13:01 schreef freecell het volgende:
Ow, en map-my-run leerde me net dat wij zaterdag meer dan 60KM hebben gefietst, ongeveer 90% van de tijd omhoog of naar beneden
Das toch wel vrij veel als je bijna 6 maand zwanger bent
Schoppen, woelen, trappen, mij wakker maken 's nachts en goed groeienquote:Op maandag 26 mei 2008 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
hoe gaat het inmiddels met de beebie?
Ik neem in dit soort gevallen aan: geen bericht, is goed bericht, maar nog wat extra leuke dingetjes? enzo?
quote:Op maandag 26 mei 2008 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
Zwangere vrouwen vertellen echt heel vaak dingen meerdere keren![]()
Het ís ook tofquote:Op maandag 26 mei 2008 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
klinkt bijna 'aantrekkelijk'fijn dat 't zo goed gaat... mn coördinator op 't werk heeft moeten stoppen door haar zwangerschap met werken
hartritmestoornissen, enorme buik/maagpijnen, etc... dat is zó demotiverend
Proestquote:Op maandag 26 mei 2008 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
Zwangere vrouwen vertellen echt heel vaak dingen meerdere keren![]()
hmmm de volgende keer dat ik mijn paprika'en komkommer in t vriesvak stop en de ijsjes in de groentela misschien even een zwangerschapstest halenquote:Op maandag 26 mei 2008 13:25 schreef Rewimo het volgende:
Heb je al dingen op rare plaatsen teruggevonden, freecell?
Pakje boter in de keukenla of zo
quote:Op maandag 26 mei 2008 13:08 schreef freecell het volgende:
[..]!!!
Dat had ik écht niet doorIk ben ook best wel een muts af en toe
Overigens valt het nog redelijk mee hoor, met de zwangerschapsdementie, ben alleen wel veel onhandiger dan normaal met dingen omgooien en dergelijke.
quote:Op maandag 26 mei 2008 13:43 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hmmm de volgende keer dat ik mijn paprika'en komkommer in t vriesvak stop en de ijsjes in de groentela misschien even een zwangerschapstest halen*kwak is wellicht gewóón dement*
hoera voor Zeel! ziet er gaaf uit!! kringloopwinkel en die site van gratisoptehalen/aftehalen (haal ze door elkaar) ziet er ook goed uit...veel aanbod van meubels zg!
Vanmorgen wilde ik de melk in het kastje met borden zetten, totdat ik doorhad dat TARA me wel erg raar aankeekquote:Op maandag 26 mei 2008 13:25 schreef Rewimo het volgende:
Heb je al dingen op rare plaatsen teruggevonden, freecell?
Pakje boter in de keukenla of zo
quote:Op maandag 26 mei 2008 13:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, hoor! Ik ben ook dement op deze planeet gezet.
Sterkste staaltje was toch wel dat ik ooit een dag te laat op een sollicitatiegesprek kwam.
Oh, en een keer een week te vroeg op de verjaardag van mijn broer.
quote:
hans brandts buijs! zo heette de oprichter van ons studentenkoor en orkest (ooit, in 1934). maar hij is uiteraard bekender als bach-kennerquote:Op maandag 26 mei 2008 16:02 schreef freecell het volgende:
Wij zijn onderweg 3 eigen straten tegen gekomen
En ook één met de voornaam van TARA's vader er nog voor aan
Best lachen om aan je eigen sraatnaambordje te hangen!
Maar een eigen museum, zo ver zijn wij nog niet
Er is trouwens wel ergens een Brandts Buijs park. En mensen kijken raar als je opeens stopt bij een straatnaambord en er rare foto's van maakt![]()
Zeker is dat familie! De oom van TARA zijn vader. Heette voluit Johan Sebastiaanquote:Op maandag 26 mei 2008 16:18 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hans brandts buijs! zo heette de oprichter van ons studentenkoor en orkest (ooit, in 1934). maar hij is uiteraard bekender als bach-kennerfamilie?
yup, die hans. door 150 leidse studenten (in wisselende samenstellingen) nog steeds naar gerefereerd als "ons aller hans brandts buys"quote:Op maandag 26 mei 2008 16:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Zeker is dat familie! De oom van TARA zijn vader. Heette voluit Johan Sebastiaan
Alle Brandts Buijs mensen in Nederland zijn familie (zijn er ook niet zo veel)
Deze Hans?
[ afbeelding ]
(Tara zijn vader heet ook Hans (genoemd naar deze oom Hans geloof ik), vandaar de foto)
Ik ben trots op jequote:Op maandag 26 mei 2008 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
3 keer 1 minuut gelopen en ik druip van het zweetConditie null komma null
maar je bent gegaanquote:Op maandag 26 mei 2008 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
Héél herkenbaar, maarrrrrr... het wordt beterquote:Op maandag 26 mei 2008 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
Al die positieve reactiesquote:Op maandag 26 mei 2008 20:54 schreef littledrummergirl het volgende:
zweet is goedvolgende keer kweet je na 2 minuten
nou ik ben vandaag begonnenniet veel spannends gegeten want ik was aan het werk. aangezien ik laat thuis was belde ik vriendje "neem voor mij maar een pizza mee van de supermarkt" ik dat ding door zon puntencalcuator gegooid
is het meer dan de helft van het aantal calorieën wat ik mag vandaag
oeps, nooit geweten dat een pizza met vis zo ongezond was
. Ja ok, de kaas kon ik inkomen, maar verder tomaat en tonijn?
anywayde rest van het begin was goed, en morgen gaan we gewoon weer fris verder
Eentje maarquote:Op maandag 26 mei 2008 21:19 schreef YPPY het volgende:
Keigoed SQ! Je hebt het wel gedaan!
Wij hebben zelfs een dorp vernoemd naar J's (onze) familie.Of andersom natuurlijk.
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
Bij V.'s familie ook.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:19 schreef YPPY het volgende:
Keigoed SQ! Je hebt het wel gedaan!
Wij hebben zelfs een dorp vernoemd naar J's (onze) familie.Of andersom natuurlijk.
quote:
Het worden er zelfs twee, tegenover elkaarquote:
als Evy-hova ben ik natuurlijk wel teleurgesteld, maar ik zal het 'woord' blijven verkondigenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zij heeft lef, zij verkent de hardloopwereld zonder het handje van Evy vast te houden. Met andere woorden: SQ is een hedendaagse heldin!
Alle tzatziki en pernod-roomsaus weer uitgepoept?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
weekend-onsjes zijn er hier weer zo goed als afdus hup, weer naar beneden deze week in gewicht
zodadelijk lekker met de motor naarNijmegen
Hoe ben je je levensstijl aan het veranderen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:29 schreef ymme het volgende:
Ymme straalt vandaag aleen maar positiviteit uit![]()
Ik vind het echt raar, dat ik eerder altijd zo raar reageerde op reactie's, als iemand mij goed advies gaf betreft hulp te zoeken.Je hoeft daarvoor niet 'gek te zijn.
Het helpt enorm. En anders was het denk ik met mij ook de verkeerde kant opgegaan.
Ik zit momenteel echt heerlijk in mijn vel. Ik heb mijn ups and downs, maar het gaat zoveel beter.
![]()
![]()
Ik heb nu ook een goed gevoel over het afvallen. Ik ben mijn levensstijl aan het veranderen. Dus het voelt ditmaal ook niet echt als lijnen.
quote:
quote:
Ik heb nu ook een hele dikke pc staan idd het loopt allemaal goed alleen het is zo zoeken enzoquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Succes! Ik kan er nu redelijk mee omgaan. Maar we hebben thuis wel echt een hele dikke pc staan waar we het op draaien, dat scheelt enorm. Enige wat ik nog moet uitvinden is hoe ik uit moet zetten dat hij bij iedere muisklik vraagt of dat wel echt is wat je wilt.
Citrixquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:20 schreef kwakveense het volgende:
ik heb op mn werk pc windows xp pro, en alle programma's draaien op een server/ citrix program neighbourhood. ofwel: LANGZAAAAAAAAAAAAAAAM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |